استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل کاش یکی باشد + متن

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

انواع جملات تصویری سفارشی جدید و عکس نوشته های احساسیِ خاص، مطلبهای عمیق و جمله عکسای حسرتی با موضوع کاش یکی بود، انواع مختلف یادداشت های تصویری خیلی زیبا، تصاویر متن دار عالی و محشر، تصویرهای نوشته دار غمگین راجع به کاش یکی باشد که وقت رفتن نرود... مخصوص متن پروفایل، عکس در کنار متنهای غمناک، عکسهایی با طرح های ویژه و تصاویر در کنار تکست های امروزی و استاتوس های معنادار با عنوان کاش یکی باشد برای پروفایل، آماده شده در همین سایت مناسب با علایق شما بزرگواران.



کاش یکی باشد که با او مثل خودِ خودت باشی، همانطور که در خلوتت هستی...

درست مثل خودت و آینه!

به دور از ترس و خجالت برایش حرف‌هایت را بزنی،

کنارش از ته دل بخندی، جنب و جوش داشته باشی

ادا دربیاوری، حتی گاهی بی رودرواسی، کنارش به بدترین شکل ممکن گریه کنی... یکی که نگران قضاوت کردنش نباشی، خودت باشی و خودش!

یکی رفیق ناب که؛ تمام کمبودهایت را پر کند تا تو وادار به تظاهر نشوی...

 

***************** 

 

کاش یکی باشد...

مسلط به دوست داشتن

با پیش فرض ماندن

آنقدر که اضافه‌اش از آغوشت بزند بیرون!

و بداند زندگی

بی دلبری‌های مکرر نه آبی گرم می‌کند، نه دل...

 

 عکس پروفایل کاش یکی باشد

 

کاش مى شد که بیایى تو به احوال دلم

با وجود تو کمى خوب شود حال دلم

همه آشوبم و اى کاش بدانى که فقط

شده اى باعث بى تابى و جنجال دلم

بى تو هر شب غم عالم به سرم مى ریزد

همه رویاى منى و همه آمال دلم

شب دورى تو سخت است خدا مى داند

درد عشق و غم هجران شده اموال دلم

من و پروانه ى تنهایى و شمع شب تار

همه آتش زده اى هم پر و هم بال دلم

همه عمرم به قمار دل تو باخته ام

آس قلب تو شده نقطه ى تک خال دلم

خواب دیدم که یکی در شب تنهایى من

دست در دست نسیم آمده دنبال دلم...

 

***************** 

 

کاش یکی پیدا میشد مرا می پرستید عاشقانه دوستم داشت محبتش به سویم لبریز... معامله نمی کرد چون دوستت دارم مرا دوست بدار... خودخواه شدم دلم غرق شدن در بیکران محبت می خواد بی هیچ داد و ستدی

 

تصاویر کاش یکی باشد 

 

کاش یکی بود بغلم میکرد و میگفت تو چرا ناراحتی وقتی منو داری...

 

***************** 

 

کاش یکی بود که حرف دلمو درک میکرد و میفهمید...

 

***************** 

 

کاش وقتی یکی میرفت فقط خودش نمیرفت...! یادش میرفت، خاطراتش میرفت، عشقش میرفت، بوی خوبش میرفت، عکسش میرفت، یادگاریاش میرفت...! اونوقت دیگه دلیلی واسـه دلتنـگی نبـود...!!!

 

***************** 

 

کاش پایان یکی از این روزها شب نباشد، تو باشی...

 

***************** 

 

کاش از انگشتای دستمان یاد میگرفتیم

یکی کوچک، یکی بزرگ، یکی بلند و یکی کوتاه

یکی قوی تر و یکی ضعیف تر

اما هیچ کدام دیگری را مسخره نمیکند

هیچکدام برای دیگری تعظیم نمیکند

آنها کنار هم یک دست میشوند وکار می کنند

چرا ما انسانها اگر از کسی بالاتر بودیم، لهش میکنیم و اگر از کسی پایینتر بودیم او را میپرستیم

شاید به خاطر همینکه یادمان باشد

نه کسی بنده ماست، و نه کسی خدای ما، خداوند انگشتهای ما را اینگونه آفرید!

 

 *****************

 

کاش یکی باشد که حال دلت را بفهمد...

 

 *****************

 

خوش به حال خرمالوها که تکلیفشان معلوم است! همین پاییز که برسد رنگ میگیرند و رسیده میشوند کاش یکی از همین روزهای پاییزی طعم گس من نیز تمام شود آدمیزاد که کال باشد معلوم نیست چند بهار و پاییز و آفتاب و باران باید به انتظار بنشیند تا رنگ بگیرد.

 

عکس کاش یکی باشد 

 

ای کاش یکی باشد که وقتی می گویی تنهایی... دقیقاً بفهمد چه قدر تنهایی...


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی