استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دعوای من و عشقم + متن

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

انواع تصاویر تکست دار دار عاشقانه ی کارتونی و تصویرهای نوشته دار طعنه ای زیبا  و عکس نوشته های بی نظیر با عنوان دعوای عاشقانه واسه پروفایل، طراحی بهترین عکسهای سفارشی احساسی و جمله های معنادار با موضوع دعوا میکنیم قهر میکنیم ویژه متن پروفایل، دانلود عکسای بامعنی، عکس و متن جدید و به روز، استاتوس های خیلی خاص آموزنده در مورد دعوا کردن در رابطه، تهیه شده مناسب سلیقه های شما عزیزانِ دل.



من با کسی دعوا می‌کنم که می‌خوام تو زندگیم نگهش دارم

وگرنه اگه مهم نباشه

میزارمش میرم!


عکس پروفایل دعوا کردن در رابطه


مهم نیست تو رابطه چندبار دعوا می‌کنید

مهم اینه که بعدش مطمئن باشید انقدر پیشش ارزش دارید

که به خاطر غرورش کوتاه بیاد.


عکس در مورد دعوا کردن در رابطه


اصلاً مهم نیست چقدر دعوا می‌کنیم،

هیچوقت نمیذارم که بری...


تصاویر دعوا کردن در رابطه


چقدر خوبه یکیو داشته باشی

وسط دعوا بهت بگه

حیف که دوستت دارم...


عکس متن دار دعوا کردن در رابطه


دعوای هیچ عاشقی رو جدی نگیر

آدما هیچوقت با کسی که دوسش دارن دل دعوا ندارن

فقط گاهی صداشون بلند میشه

تا بلندتر از قبل بگن

تو برام مهم هستی می‌فهمی؟


عکس نوشته دعوای عاشقانه


دعوا کردن در رابطه همیشه چیز بدی نیست

نگران بحث و گفتگوهایتان نباشید

از سکوت آدما بترسید

بحث و گفتگو در رابطه نشانه‌ی اهمیت است و سکوت نشانه‌ی بی‌اهمیتی!


عکس پروفایل دعوای عاشقانه


بعضی از دعواها برای بهتر شدن رابطه است نه تموم کردنش

بفهمید...


عکس درباره دعوای عاشقانه


دوستت دارم های بی موقع بیشتر به آدم میچسبه، مثلاً وسط دعوا...


****************


یه چیزیش خوبه که کنارم نیست...! اینکه هرچی دلم بخواد قربون صدقه‌اش میـرم، اونم نیستش که باهام دعوا کنه و بگه: دور از جونت اینجوری نگو دیگه بیششـوووررر...!!!


دانلود عکس در مورد دعوای عاشقانه


کام دنیا بر لبم هرگز نشد اما گذشت

کس چه میداند چه ها بر ما گذشت

خنده بر لب بغض دنیا خورده ایم

خنده و بغض جهان یک جا گذشت

گوشه ای تسلیم تقدیری که بود

دیگر از من طرح این دعوا گذشت

گر چه آن زیبا گذشت از عشق من

درد عشق زیباست پس زیبا گذشت

سینه ام شهری سونامی دیده است

قایق از دریای طوفان زا گذشت

عکس سلفی های من با بغض خویش

شاعری از کوچه های بی کسی تنها گذشت

عینک خوشبینی ام در قاب سست اعتماد

کام دنیا بر لبم هرگز نشد اما گذشت


****************


وقتی تو دعوا داری سعی می کنی حرص همسرت رو دربیاری یا یه جواب دندون شکن به حرفاش بدی؛ یه لحظه مکث کن! فکر کن! داری کی رو می رنجونی؟ کسی که یه روز بین همه آدم های دنیا تو رو انتخاب کرده!


تصاویر دعوای عاشقانه


یادمه یه بار وسط دعوا داد زد و گفت اینقدر اخلاقت مزخرفه که کسیو جز من ندارى، احمق بود دیگه نمیفهمید اینقدر دوسش داشتم به دیگران نیاز نداشتم.


****************


می‌دونستی تو تنها کسی هستی که موقعه دعوا، نه بهش فحش میدم و نه ازش ناراحت میشم...؟


عکس متن دار دعوای عاشقانه


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی