استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل ای جان دلم + متن

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ق.ظ

انواع جملات تصویری و استاتوس های خیلی قشنگ، جمله عکسای فوق العاده زیبای احساسی و عکس نوشته عاشقانه جان دلم واسه پروفایل، یادداشت های تصویری و استیکرهای خاص، تصویرهای جمله دار عالی و دوست داشتنی راجع به جان و دلم برای پروفایل، عکسهای جذاب و خاص و متنهای خواندنی پر از حس و تکست های ویژه با عنوان جانِ دلم آماده شده طبق خواسته های شما بزرگواران در این سایت.



به یه دونه از اینا که صداشون میکنی میگن جانِ دلم نیازمندیم!


عکسهای جان دلم


لعنتی یادته؟!

 فقط اونجاش که تو اوج عصبانیت اسمتو صدا میزدم

کلافه دست میکشدی تو موهات و چند ثانیه سکوت میکردی!

بعدش میگفتی جان دلم؟!


تصویرنوشته جان دلم


میدانی جان دلم...

فقط تو بودی که تحمل پرحرفی های مرا داشتی

 و هیچگاه از پرحرفی من خسته نمیشدی...

تو که نیستی

میترسم برای این جماعت حرف بزنم

میترسم حرف بزنم و بگویند بس است دیگر،سرمان را بردی..

سنگ صبور پر حرفی های من

الان دقیقاً کجایی؟


تصویر جان دلم


میدانی جانِ دلم؟

میترسم از آن روزی که انقدر این روزهای بی حوصلگیمان زیاد شود که مجبور شویم خاطرات را رها کنیم تا خودشان به همیشگی شدن بروند

میترسم از وقتی که مجبور باشم سن و سالت را از روی عکسِ هایت تخمین بزنم!

میترسم از مرگ این عشق که چند شبیست در آغوشم جان میکند برای ماندن

میترسم از روزی که مجبور باشم برای زنده نگه داشتن نامت ، پسرم را هم نامت کنم!

میترسم از روزهایی که فرزند دردانه ام رازه انتخاب نامش را بخواهد و من یک لبخند تلخ بزنم و بگویم چون چشم هاى عسلىِ زیبایش مرا یادِ صاحب زیباترین چشم هاى دنیا می انداخت..

میترسم از روزهایی که تو نباشی و من از ترس نبودنت به نبودنم پناه ببرم!

کاش این ترس ها تمام میشد

و تو با یک بوسه مهره باطل میزدی به همه این کابوس ها!


عکس نوشته جان دلم


جان دلم

غرور مردانه و این حرفها

بماند پشت در خانه

بماند برای غریبه ها

به من که رسیدی

ورد زبانت باشد

«دوستت دارم»


دانلود عکس جان دلم


حتی اگر ابد و یک روز هم از روز عاشق شدنمآن بگذرد!

باز هم مثلِ همان روز اول میخواهمت،

هر ثآنیه بیشتر قدر بودنت رآ هم خواهم دانست!

نه،

تکرار نمیشوی... حتی با گذشت روزها!

هنوز همان

انتخابِ اول و آخر من خواهی بود

مگر آدم

چندبـار متولد میشود؟!

من با عشقِ تو دوبـاره متولد شدم

دوباره نفس کشیدم...

در هر نگاهِ تو،

جانی دوبـاره گرفتم... برایِ ماندن، بودن و ساختنِ رویاهایِ هر دویمان!

برایِ دویدنِ این راهِ طولانی بـا تو

تا تهِ دنیایی که برایِ ما ته ندارد...

عشق همینجاست

فاصله یِ میانِ انگشتـانِ تو،

و شوقِ دستانِ من برایِ پُر کردن این فاصله ها!

من میخواهمت دیوانه جان

تا همیشه میخواهمت،

تو تکرارِ امید برایِ ادامه در هر ثانیه ای

تو را میخواهمت

برایِ دلم... برایِ زندگی...

برایِ با هم بودن!

تا تمامِ مسیرهایِ زندگی را با عشق

با هم بجنگیـم...

با هم امیدوار طی کنیم تمامِ سختی ها را!

با هم نفس بکشیم هوایِ بهار را

سر کنیم تابستـان را

قدم بزنیـم پاییز را

و از عشقِ هم گرما ببخشیـم زمستان را...

تمامِ فصلهـا

به نامِ تو هستند و بـرایِ تو!

(زینب هاشم زاده)


تصاویر جان دلم


فاجعه آنجا بود

یک نفر خَندید

خنده اش مثل

تو بود

در دلم گفتم ای جان...


عکس متن دار جان دلم


نگارا وقت آن آمد

که یک دم ز آن من باشی

دلم بی تو بی جان آمد

بیا تا جان من باشی


عکس نوشته های جان دلم


جان دلم

تو از خواستن بگو

من توانستن را

برایت صرف میکنم


******************


جان دلم

قرار است...

مانند درخت...

ریشه کنم...

شکوفه دهم...

برایت...!!

زندگی باشم...

بهارم میشوی...؟


******************


من که میگویم

وقتی عاشق شدی

باید روزی هزار وعده دوستش بداری

هزار وعده قربان صدقه اش بروی

صدایت کرد، با تمام وجود و جانت بگویی جان دلم

همیشه آغوشت را برای دلتنگی هایش باز کنی

مبادا شوی کوله بارش

باید شوی آرام جانش

مبادا از قصد برنجانی

باید دلیل خندیدنش باشی

باید طوری باشی که وقتی

از خستگی های زمانه به آغوشت پناه آورد

یک دفعه و یکجا،

در آغوشت همه را فراموش کند

پا به پای هم پیش بروید

تازه آنوقت است که قشنگی های زندگی را میفهمید

چه دنیای زیبایی داریم و

خیلی هایمان خودمان را از آن محروم کردیم...!!


******************


چو رو نمودی

جان و دلم ربودی


******************


خم به ابرو میبری

جانم به قربانت رود

ناز مکن جان دلم

دل را به یغما میبری


******************


نمیدانم

به تو بگویم

جان دلم

یا عزیز من

کلمات گم میشوند

وقتی تو پیدایت میشود


عکس جان دلم


جان و دلم ساکن‌ است

ز آنکه دل و جانم اوست...

 (مولانا)


عکس پروفایل جان دلم


من اسیر شعله توام، جان دلم

(علیرضا شجاعی)


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی