استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل به دردم نمیخوره

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۴۱ ب.ظ

دیگر به دردم نمی خورند دلتنگی های بی موقع ات، اصرارهای بی جایت برای خوب کردن حالم... خوبی های بی وقت و بی وقتت... میدانی لذت چیزی را داشتن کی خوب است؟ همان موقع که میخواهی اش حالا حتی خودت هم به دردم نمیخوری... چه برسد به دوست داشتن تاریخ مصرف گذشته ات... یادداشت های تصویری ناب، معرفی تصویرهای جمله دار کنایه دار با عنوان دیگه به دردم نمیخوره واسه متن پروفایل،

تکست های بی نظیر فاز سنگین با تیکه های بامعنی، عکس و متنهای غمگین فوق العاده خاص با موضوع به درد من نمیخوره در این سایت.


من اگه دوباره داشته باشمت؛

یه خطِ گنده میکشم رو واژه قهر،

برای توام خط و نشون میکشم که ناراحتم شدی میای میشینی کنارم اخم میکنی،حق حرف نزدنم نداری...

من اگه دوباره داشته باشمت؛

عوضِ قورت دادن حرفام بلند بلند میگمشون؛

یه جور که حتی وقتی داری از نفرِ بعد منم دوستت دارم میشنوی هنوز تکرار دوستت دارمای من تو گوشت باشه...

من اگه دوباره داشته باشمت؛

قید مشروطی و اخراج از کار و دیر شد برم خونه رو میزنم ،

عطرِ تنتو میریزم تو جونم و میگم گور بابای کلاس آرامش تنِ یار بچسب...

من اگه دوباره داشته باشمت؛

دم رفتنت ساکت نمیشم، عوضِ حرفایی که باید بزنم پوست لبمو نمیکنم و

نمیگم صدات قطع و وصل میشه تا زودتر قطع کنم که نشنوی بغضمو و نفهمی که صدام میلرزه

سر غرورمو نمیگیرم بالا و نمیگم اتفاقا به نظر منم به درد هم نمیخوریم...

من اگه دوباره داشته باشمت؛

خط میزنم رو هر کسی که منو ازت دور میکنه،

رو هر کاری که یه دیوار میندازه بینمون،

رو هر چیزی که این کلمه لعنتی فاصله رو پررنگ تر میکنه بینمون...

من اگه دوباره داشته باشمت

این دفعه قدرتو میدونم

چون میدونم تو یه چشم به هم زدن

میشه یه جوری از دست داد که دیگه داشتن بشه محال ترین آرزو...



پدربزرگ همیشه می‌گفت: «اگه می‌خوای غصه نخوری، به عقب برنگرد. چیزی که توی گذشته جا گذاشتی، به درد فردات نمی‌خوره. می‌گفت هرکدوم از ماها، گذشته‌ی کسی هستیم که سال‌ها قبل فراموشمون کرده.»

اگه پدربزرگ زنده بود، دلم می‌خواست بهش بگم که من هنوزم می‌رم به گذشته، هنوز با گذشته قدم می‌زنم، هنوز با گذشته می‌خندم، هنوز با گذشته گریه می‌کنم. به پدربزرگ می‌گفتم دلم می‌خواد به گذشته بگم که فراموشش نکردم.

همیشه یه نفر هست که بتونه خودش رو انقدر بهت نزدیک کنه، که برای شکستنت به نشونه‌گیری احتیاج نداشته باشه.

یه لحظه‌هایی بیشتر از اینکه از بقیه دلگیر باشی، برای خودت غمگینی. آدما بی رحمند، این رو از ابراز علاقه‌هاشون می‌شه فهمید.


**********************


جمشید مشایخی میگفت:

این دنیایی که ما توشیم

به درد کار نمیخوره

قبل از من و تو همه چیزش اختراع شده

دنیای قصه ی تو، یه جور دنیاییه که

خودت باید خلقش کنی

اگه میخوای بگرده به اراده ی تو

باید دور خودش بگرده...



تو مثل دندانی هستی که

درد می کنی رسیده ای به عصب

اما من دلی ندارم برای

" کندن" می فهمی

دوست داشتنت چقدر دردناک است.


**********************


به عقیده‌ی من

فرقی ندارد سیاه باشی یا سفید

زشت باشی یا جذاب

پیر باشی یا جوان

کوتاه باشی یا بلند

اصلا فرقی نمیکند زن باشی یا مرد...

مهم انسان بودن است

و مهم‌تر آن این است که آدم به درد بخورد!

(محسن دعاوی)


**********************


اینگونه بودنت را نمیخواهم!

بودنت با منت را نمیخواهم...

نصفه و نیمه ات به درد من نمیخورد

من تمامت را میخواهم

بودن های اینگونه ات

فقط کامم را به زندگی تلخ و تلخ تر میکند!



دوستی به درد بخور اونه که هی نخوای از خودت بپرسی "حسش به من چیه؟


**********************


با یک مشت فکر و خیال و رؤیا

که نمى شود زندگى کرد

باید کسى باشد

که بیاید و بگوید

هر جا که تو باشى ته خط من آنجاست

آدمى که همش نباشد به چه درد مى خورد

(امیر وجود)


**********************


من اگه یه روزی دستفروش بشم تو خیابون، استامینوفن کدئین میفروشم.

خیلی بیشتر از فال به درد آدما میخوره!


**********************


چقدر احمقیم که فکر میکنیم

هم دیگر را میشناسیم...

گاهی در بیست و چند سالگی اتفاقاتی،

آدم را به اندازه ی ۶۰ سال پخته میکند...

رنگ عوض کردن آدمها!

دل شکستن هایشان!

حرف های تلخ و نیش دارشان...

آدم را متحیر میکند!!!

بعد میگویی صد رحمت به همان غریبه ی ندیده

و نشناخته!!

وقتی انتظارش را نداری و

چنان خُرد میشوی

که تکه های شکسته ات

دیگر به درد بند زدن هم نمیخورد!!

میفهمی،

شناختن آدمها کار بیست و چند سال هم نیست!

باید سفید کنی تمام موهایت را،

باید طعم شکسته شدن را بچشی،

باید خُرد شوی!

بعد خودت را لعنت کنی

که چقدر احمقی!!

من هم؛

نشناختم،

نمیشناسم،

و امیدی هم ندارم...

این آدمها آنقدر رنگ عوض میکنند

که گیجت میکنند...

حتی عزیزترینشان... (:



برنگرد

وقتی آن روز صدایم را شنیدی و به راهت ادامه دادی

لطفا هرگز برنگرد

برگشتنت به درد خودت می خورد

وقتی صدایم را بشنوی و پاهایت سست نشود

وقتی نگاهم را ببینی و دلت نلرزد

من اینطور بودنت را نمیخواهم

بودنی که از روی

سرخوردگی باشد

از روی منت باشد

فقد ثانیه هارا به کام من تلخ تر می کند

من جنون میخواهم

می خواهم وقتی به من نگاه میکنی هرچیز جز چشمهایم برای چشمهایت ممنوعه باشد

یا تمامت مال من

یا نصفه نیمه نیا

نصفه نیمه ات به درد من نمیخورد جانا

برنگرد...

(حدیث عباسی)


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته به درد نخور بودن با استاتوس های کوتاه

عکس نوشته نگو به درد هم نمی خوریم با متن پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی