استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل من شکست نمیخورم

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

من برای حال خوبم می‌جنگم. قوی بودن؛ در دنیای من انتخاب نیست... یک قانون اساسی و اجباریست! اوضاع، هر چقدر که می‌خواهد بد باشد؛ من شکست را نمی‌پذیرم! به جای نشستن و افسوس خوردن، می‌ایستم و شرایط را تغییر می‌دهم... (نرگس صرافیان طوفان)... تصاویر در کنار تکست های خیلی خاص آموزنده، جملات تصویری جدید و عکس و متن جالب انگیزشی راجع به من هرگز شکست نمیخورم،

دانلود عکس آموزنده و فاز مثبت سفارشی، تصویرهای نوشته دار با نکته های خواندنی با موضوع شکست نمی خورم برای پروفایل.


می‌جنگم

زخمی می‌شوم

زمین می‌خورم

اما شکست، هرگز!

من عمیقاً باور دارم که شایسته‌ی آرامشم...

و برای داشتنش با تمامِ توانم تلاش می‌کنم!

من آفریده نشده‌ام که تسلیم باشم، که مغلوب باشم، که ضعیف باشم!

من آمده‌ام که جهان را تسلیمِ آرزوهایم کنم...

«من» خواسته‌ام!

پس می‌شود...

(نرگس صرافیان طوفان)



من نمیدونم

کلید موفقیت چیه

ولی میدونم کلید شکست

اینه که تلاش کنی تا

همه رو راضی نگه داری



این کلمات را کمتر به کار ببرید:

نمی‌شود

نمی‌توانم

ندارم

هیچ وقت از نداشتن و یا کمبود سخن نگویید؛ زیرا از سخن‌های شما بر شما حکم می‌شود!

یعنی با آن چه که می‌گویید، هم ارتعاش می‌شوید، شاید در آن لحظه چیزی متوجه نشوید ولی پاسخش را در طول زمان دریافت می‌کنید.

اگر مدام متوجه شکست و بی‌پولی و روابط ناسرانجام‌تان باشید، شکست بیشتری را به خود جذب خواهید کرد.

عادت کنید که در دنیای شگفتی‌ها و معجزه‌ها زندگی کنید؛ زیرا حقیقت چیزی نیست که شما می‌بینید.

چشم‌هایتان را به موفقیت بدوزید و جز پیروزی چیز دیگری را باور نکنید...



در مصاف با زنی که

با یک کتاب، شعر، آهنگ

یا حتی یک فنجان قهوه

حالش خوب می شود

هیچ کس پیروز نمی شود...

حتی زندگی هم در مقابل او

شکست می خورد



شکست یک کوفتگی است

 (که خوب می شود )

نه یک خالکوبی (که باقی بماند)

پس دوباره تلاش کن...


********************


شکست‌ها

جزئی از زندگی هستند؛

اگه شکست نخوری

هرگز یاد نمیگیری،

اگه یاد نگیری هرگز

تغییر نمیکنی...



زمین خوردن شکست نیست

شکست زمانی به سراغت می آید

که در همان جایی که

زمین خوردی، بمانی


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته من نمی بازم + متن پروفایل

عکس نوشته من می تونم برای پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی