استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل درگیر توام

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۲۸ ب.ظ

دل به دستم داده‌ای / لطفاً ببر، دل مال تو / من دلم درگیر توست / افتاده است دنبال تو!... گالری عکسها و متنای خیلی جالب، تصویرهای جمله دار خاص احساسی و استاتوس های فوق العاده با موضوع درگیر بودن دل واسه پروفایل،

جمله عکسای زیبای عاشقانه در طرح های بی نظیر در مورد دل درگیر / درگیر کسی بودن در این سایت.


برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم



وقتی رابطه تمام میشود بزرگترین درد آدمی این ست که درگیر میشود

آیا آن طرف هم در تمام این روزها، ماه ها، سال ها به آن روزهای خوب فکر میکند؟

آیا او هم در حجم وسیع خاطرات غرق میشود؟

آیا او هم آهنگ های همیشگی را گوش می دهد یا نه دیگر طبع ش تغییر کرده؟

آیا او هم شماره تلفن مرا از حفظ است یا نه؟

آیا هنوز هم فلان جا که میرود یاد من می افتد؟

آیا او هم بایگانی عکس های قدیمی دارد یا که نه؟

آیا آیا آیا آیا آیا...

این سوالات است که مثل خوره روح آدمی را می جود

و بعد آدمی دیگر آدم سابق نمیشود؛ آدم سابق نمیشود.

(پویان اوحدی)



ما هیچوقت اون

احساسی که یک نفر

برامون میزاره رو

نمیبینیم

چون درگیر یک

«عزیزم» ساده کسی

هستیم که عزیزم گفتن

تکیه کلامشه...



درگیر خیالات خودم بودم

و او گفت:

من فکر کنم چایتان

از دهن افتاد...



همین لبخند

شیرینت منو با عشق

درگیر کرد



گاهی اوقات دلم میخواهد

عقل نداشته باشم

تا ذهنم درگیر فکری نباشد

فکری که تمام میکند من را



یعنی می شود آن رور برسد

که همه احوال تو را از من بگیرند

که سراغت را فقط من داشته باشم

که بگویم درگیر زندگیمان است

خوب است، خوبیم

مشغول دوست داشتن همدیگریم...



درگیر یک نگاه تو شد

روزگار من!



نگاهت را گره بزن

به هر لحظه زندگی من

احساس امنیت میکنم

وقتی تو...

درگیر منی...



بی شک

این حادثه هر روز قشنگ است

اگر که نگاهم

پیش چشمان تو با زلف تو درگیر شود...


*******************


این دل

فقط درگیر توست خوب من


*******************


وای از زمانی که درگیر صدایی بشوی


*******************


منو درگیر بودن کن

تو که آغاز و پایانی

تو که آرامش بعد از

هجوم تند طوفانی



درگیر تو بودم

گه به انتها رسیدم...



دل من افسار ندارد درگیر تو است...



درگیر واژه بودم تا یک غزل بیاید

چشم تو را بدیدم دیوان شمس آمد


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته پروفایل دل گرفتاره

عکس نوشته درگیر بودن فکر با متن پروفایل


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی