استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل خودم دورش میگردم

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

مهربونم، دردت به جونم، تو انقدر خوبی که آدم دلش میخواد داد بزنه بگه این فقط مال منه، نبینم کسی دورش بیاد، خودم دورش میگردم... تصاویر سفارشی متن دار عاشقانه خیلی ناب و بسیار زیبا و عکس پروفایل دختر و پسر و عکس های شاد جدید دیده نشده با عنوان دورش میگردم مخصوص متن پروفایل،

انواع تصویرنوشته های طراحی شده احساسی و شعرهای فانتزی با موضوع دورش میگردم برای پروفایل.


الهی دورت بگردم

تو انقدر خوبی که آدم

دلش میخواد جلو همه داد بزنه

و بگه این فقط مال منه ها

نبینم کسی دورش بیاد

خودم دورش میگردم



من دیگه هیچوقت سمتش نمیرم

ولی اگه خودش بیاد

دورش می گردم



وقتی دیدی کسی

مثل نوک پرگار همه

جوره پات وایساده

دورش نزن، دورش بگرد...



حرف اول اسمت را

روی دستانم بنویسم

دورش یه قلب میذارم

هر از چند گاهی که

نگاهشان میکنم دلتنگی ام

بیشتر و بیشتر میشود

خودم را با این کارها مشغول

میکنم...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته دورت بگردم با متن های زیبا


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی