استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل برگشتن به رابطه

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

متنفرم از این برگشتن‌های فورمالیته! برگشتن‌هایی که نمایشی است که فقط می‌آیند بگویند من آمدم! من خواستم... من ماندم! که بگویند من مقصر نیستم، اگر پایان این قصه تلخ بود برمی‌گردند تا بلکه بار عذاب وجدانشان کمی سبک‌تر شود! اینها در اصل نمی‌آیند که بمانند، می‌آیند که انکار شوند و با خیال آسوده و راحت بروند...! (مهسا رضوی)... خاص ترین جمله عکسهای متنوع خیلی ناب نکته دار با موضوع برگشتن به رابطه تموم شده برای پروفایل،

معرفی و دانلود جملات تصویری بی نظیر جدید و متنهای بامعنی در طرح های امروزی، تصویرهای نوشته دار بسیار زیبای معنادار با عنوان برگشتن دوباره به رابطه  مخصوص متن پروفایل.


آدما تا یه جایی منتظر برگشتن

کسی ک دوستش دارن میمونن

بعد به نبودنش عادت میکنن...!



برگشتن به رابطه قبلی

که در آن خیانت دیده ای...

درست مثل این است که

لقمه‌ی دهانتان را دیگری دزدیده!

و حالا پشیمان شده...

جویده اش را میخواهد بگذارد

دهان شما تا قورت بدهید

گاهی اوقات بعضی کارها باعث میشود تا ابد احمق فرض شوید...



من آدم نرفتنم...

آدم دیر رفتن، خیلی دیر...

اما وقتی بروم، دیگر

آدم برگشتن نیستم،

آدم مثل قبل شدن نیستم...



احمقانه‌تر از برگشتن

قاتل سر صحنه قتل،

برگشتن آدما به

رابطه تموم شدس!



راه برگشتن ندارم

به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم

تو رو دارم

یا ندارم...



میرن و انتظار دارن وقتی برگشتن

همون آدم سابق باشی...


 


دل خوش نمی‌کنم به حافظ عزیز من...

برگشتنِ یوسف فقط تویِ فال‌هاست!...



کلا برگشتن به هر آدمی اشتباهه،

اون لحظه های خوبی که داشتید هیچوقت تکرار نمیشن...



همه جا را گشتم ولی تو نبودی؛

چه اتفاقی افتاده بود؟

رفتن و برگشتن من تنها بیست دقیقه به درازا کشیده بود.

مبهوت روی صندلی نشستم.

به گذشته فکر کردم به شش ماهی که پس از مدت ها در کمال خوشبختی سپری شده بود؛

به شش ماهی که خود نادانم در پنج دقیقه خرابش کرده بودم.

به تو قول داده بودم در هر وضعیتی از تو محافظت کنم؛

ولی حالا... 

چه فایده ای دارد که وانمود کنی کسی را دوست داری؛

ولی توانایی مراقبت از او را

نداشته باشی..؟

(گیوم موسو)



برگشتن با کسى که یک بار ترکت کرده

مثل پوشیدن لباس چرکات بعد از حموم کردنه


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس پروفایل برگشتن عشقت + متن غمگین

عکس نوشته کاش برگردی برای پروفایل

عکس نوشته تو رو خدا برگرد برای پروفایل

عکس نوشته رابطه تموم شده با مطالب کوتاه


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی