استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل عاشق تر شدم

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۲ ب.ظ

ای کاش عکاس شخصی‌ات بودم، هربار که زیبا می‌خندیدی عکست را عمداً خراب می‌کردم، باز می‌خندیدی و من عکس به عکس عاشق‌تر می‌شدم... تصویرنوشته های خیلی جدید متنوع دختر و پسر فتنتزی و جمله عکسهای عاشقانه با عنوان من عاشق ترم ازت برای پروفایل،

تصویرهای خیلی شیک، تصاویر کارتونی همراه با استاتوسهای جالب خواندنی، جملات تصویری احساسی عاشقانه، انواع عکسنوشته های جذاب با مضامین خاص درباره عاشقتر شدن واسه متن پروفایل.


جانانم

یادت دلتنگم میکنه

اسمت دیوونه...

صدات عاشقتر...

نگات وابسته ترم

میدونی چی آرومم میکنه؟

«داشتنت عشقم»



نمی دانم از دلتنگی عاشقترم

یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط می دانم

در آغوش منی بی آن که باشی

و رفته ای بی آن که نباشی



بعد من هر کی بیاد

من ازش عاشقترم

بعد من هر کی بیاد

من ازت نمیگذرم



اول راه همه دوست داشتن ها تر و تازه است

اوایل همه میخواهند قربان صدقه هم بروند

همه عشقشان آتشین است

اینکه اول راه بلدید عاشق باشید

هنری نکردید

هنرمند آن است که بیفتد وسط روزمرگی زندگی

خستگی طرفش را ببیند

کلافگی اش را ببیند

همان موقع که از همه خسته است و

حال و حوصله هیچ حرف عاشقانه ای را ندارد

با تمام روزمرگی هایش

باز هم بلد باشد عاشق بماند

بلد باشد کدام حرف را روانه گوش هایش کند

تا او را از زمین بکند و بفرستد به آسمان

تا دوباره یادش بیندازد که

عشق روزمرگی حالی اش نمیشود

نگذارید بعد چند وقت

قربانی عادی شدن لحظه های زندگیتان بشوید...

🌸🍃

(سیما امیرخانی)



قصه عاشق شدن هم ماجرایی دارد

یک تو و چشمان تو کرده مرا عاشق‌تر



من همونیم که کلی نقشه میکشه ازت متنفر بشه ولی وقتی صداش میزنی عاشق‌ تر میشه!



هرچه دورتر می شوی

من؛

عاشق تر میشوم!

و هر چه نزدیک تر می آیی

بی تاب تر می شوم!

گویی عاشق که باشم

دور یا نزدیک

فرقی ندارد

حتی اندک یاد تو

کافیست

برای بی تاب بودن


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته های من تا ابد عاشقتم + متن

عکس پروفایل یه جوری عاشقت میشم + متن

عکس پروفایل عاشقتم زندگیم + عکس نوشته


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی