استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل عقل نداری

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

لورل: اگه عقل داشتم پیشت نمی‌موندم. هاردی: چه خوب که عقل نداری. لورل: آره واقعاً...! عکسای تیکه دار باحال و  به روز، بی نظیرترین تصویرهای نوشته دار بامعنی با عنوان نداشتن عقل ویژه متن پروفایل،

عکس و متنهای فاز سنگین، تکست ها و استاتوس های خیلی قشنگ معنادار، جملات تصویری خیلی خاص امروزی در مورد عقل نداشتن در این سایت.


چو عشق آمد از عقل دگر مگوی



خدایا

یه وقتایی به قلبهامونم

عقل بده



گاهی اوقات دلم میخواهد

عقل نداشته باشم

تا ذهنم درگیر فکری نباشد

فکری که تمام میکند من را



گویند که

عشاق جهان عقل ندارند!

یعنی تو خری

من به مراتب زِ تو خرتر!



اگه عقل امروزمو داشتم

هیچ وقت اشتباه دیروزمو نمی کردم

ولی اگه اشتباهات دیروزمو نمی کردم

عقل امروزمو نداشتم؛

پس باید از اشتباهات

استفاده کرد...



عشق است و همین لذت

رسوایی عالم عاشق که

شوی عقل به سر راه ندارد



صبر پرید از دلم

عقل گریخت از سرم

تا به کجا کشد مرا

مستی بی امان تو


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس متن دار حرف حق برای پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی