استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل جونمو میدم برات

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۴ ب.ظ

جونم بگی میدم، دیدم اینو که میگم، عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم... تصویرهای جمله دار و بهترین عکسهای احساسی دختر و پسر با عنوان برات جون میدم مخصوص متن پروفایل،

تکست های شاعرانه خواندنی، جملات تصویری عالی و عاشقانه جونم بگی میدم و عکس پروفایل و استاتوس های خیلی قشنگ با موضوع جونمو میدم واسه پروفایل.


من به تو دل دادمو تو شدی دلدارم محاله از عشق تو دست بردارم... من به تو از ته قلبم جونمو هدیه میدم غیر تو توی این دنیا دل به هیچکسی نمیدم...



دیوونم و میدونم و من بی تو نمیتونم و واسه تو میدم جونم و سر بذار روی شونم و ارومم کن...



انقدر خودتو به کوری نزن میدونی دارم جون میدم بازم نگام نمیکنی:(



دلت شکست فدات بشم... اما قسم به جون تو... خودم با اشکات جوش میدم... اون دل مهربونت و ...



پا به پای تو میام هرجا بری

گوش به حرف تو میدم هرچی بگی

من گذشتم از همه برای تو

جونمو برات میدم به سادگی!



واسم بجنگ

اگه گیر افتادی

واست جون میدم، حله؟



دوستش ندارم

اصلاً هم بهش فکر نمی‌کنم

چون که اون منو ول کرد و رفت

ولی اگه برگرده

بازم میشم تنها کسی که

واسش جون میدم

به این میگن تهِ نابودی



تو خبر نداری!

ولی من برای شنیدن صدات جون میدم!


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس پروفایل دردت به جونم + عکس نوشته

عکس نوشته جونم فدات و متن پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی