استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل عوض شدن حال

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

ارزش بعضـی چیـزا با به زبـون آوردنـش از بـین می‌ره... این آخـرِ بدبخـت بودنـه کـه به کسی بـگی، گـاهی حـالـم رو بـپرس. همــیشه دیـدن یه پیـام ناگهـانی... شنـیدن یه ســــلام بی‌هـوا، از آدمـی که انتظارش رو می‌کشـی، می‌تونه حـال و روزت رو عـوض کنــه. گـاهـی آدم خـودش رو گـم و گـور می‌کنــه، فقـط به این امیــد کـه یـه نفرِ «بخـصوص» سراغـش رو بگیره. بر خلاف تصور، خوشحال کردن آدمِ غمگین خیلی سخت نیست. فقط کافیه وانمود کنی به یادش هستی... دانلود جملات تصویری احساسی خیلی زیبا و معنادار با موضوع حالم عوض میشه برای پروفایل،

استیکرها و یادداشت های تصویری شاعرانه، تصویرهای جمله دار عاشقانه بی نظیر درباره عوض شدن حال مخصوص متن پروفایل.


حالم عوض میشه وقتی تو کنارمی...


 


حرف تو که باشه حالم عوض میشه...


***************


پنجره دلم را باز گذاشتم تا هوایش عوض شود.. هوای تو زد هواییش کرد! هوا به هوا شد، سرما خورد تب کرده... تب تو... خیلی درجه دکتر هم نرفتم! دلم میخواهد خود درمانی کنم. کدام داروخانه تو را دارد...؟؟! کمیابی! حالم وخیم است... نمی آیی؟؟



بعضی وقتا، با یه گل، حالت عوض میشه، دوباره زنده میشی...


***************


گاهی حس میکنی غمگین ترین آدم دنیایی اما یک تغییر کوچیک، یا یک اتفاق کوچولو جوری حالت رو عوض میکنه که همه چیز رو فراموش میکنی... به امیدِ یک تغییر یا اتفاقِ خوب، برای همه مون!!!



دیدید...!!! نوشته‌هایی هستند که خواندنشان سنگین است حالت را عوض می کنند. ضربان قلبت را بالا میبرند و پُرند از غمِ شیرین... دوست داری مرورشان کنی و بعد هم یادداشتی پایش بنویسی...


***************


کاشکی یه جمله بود که معجزه میکرد

میشد با گفتنش

عوض بشه حالت



میخوام دختری بشم که حال بدت رو بهتر میکنه،

همونی که تو باعث میشی بگی؛

زندگی من عوض شد از وقتی با این دختر آشنا شدم!


***************


میشه همین الان تو بدترین حالتِ زندگیت یکی بیاد که همه چیو عوض کنه؟

میشه معجزه شه خدا؟

صدامو میشنوی؟


***************


چقد باارزشن اونایی که

هروقت حالت بده

دغدغشون عوض کردن حالته


***************


وقتی حالت خوب نیست، حرف‌های تند نزن.

خیلی فرصت داری که حالت رو عوض کنی اما هیچوقت فرصت این رو نداری که بتونی حرف‌هایی که گفتی رو عوض کنی...



دلم گرفته

شدم یه خسته

جدایی بسه

عوض شد حالت!

وقتی که ثابت کردم میخوامت


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس پروفایل بهتر از این نمیشه حالم + عکس نوشته


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی