استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل برام اهمیت نداره

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۷ ب.ظ

- میری دنبالش؟ + اون دیگه تو گذشته‌ست! من به گذشته اهمیتی نمیدم... آینده هم دیگه برام اهمیتی نداره... انواع تصاویر تکست دار  و تصویرهای نوشته دار طعنه ای زیبا طبق درخواست های شما با عنوان اهمیتی نداره واسه پروفایل،

طراحی بهترین عکسهای سفارشی معنادار برام اهمیت نداره و جمله های فاز سنگین با موضوع دیگه اهمیتی نداره مخصوص متن پروفایل.


اصلاً وقت ندارم از کسی متنفر باشم

یا یه نفرو دوست دارم

یا اصلاً اهمیتی برام نداره.



تلاش نکنید کسی رو تو زندگیتون نگه دارید

که از دست دادن شما هیچ اهمیتی براش نداره


*****************


یه روزی مبرسه

که قلبت از کار میفته

و هیچ‌کدوم از ترسات دیگه اهمیتی نداره

تنها چیزی که مهمه

اینه که چجوری زندگی کردی...


*****************


هیچ‌کس تو این دنیا به اندازه خودتون اهمیت نداره،

همیشه اولویت اول خودتون باشید،

از خودگذشتگی واسه بعضی آدما خیانت به خود آدمه.


*****************


اینکه چرا اتفاقات بد برای آدمهای خوب میفته خیلی اهمیت نداره

وقتی هنوز نمیدونیم چرا اتفاقات خوب برای آدمهای بد میفته



شما حتی اگه خوردنی‌ترین هلو توو دنیا باشین

باز یه نفر پیدا میشه که هلو دوست نداره

پس زیاد اهمیت ندین...


*****************


وقتی اونی که باید باشه نیست

دیگه اهمیتی نداره چقدر آدم دور و برته!


*****************


آدمایی که حرف مردم خیلی براشون اهمیت نداره و روشون تأثیر نمیذاره جذابن.


*****************


من نمی‌تونم دوستش نداشته باشم و نمی‌اونم نسبت بهش بی‌اهمیت باشم،

اما یاد گرفتم که نشون بدم حسی بهش ندارم و یاد گرفتم نشون بدم واسم اهمیت نداره...

من نفهم نیستم، اما زندگی بهم یاد داد که چطوری خودم رو به نفهمی بزنم!


*****************


کسی که تو 15/16 سالگیت دوسش داشتی و دیگه نیست؛ به احتمال زیاد تو 25 سالگیت هیچ اهمیتی نداره! اون امتحان ریاضی که تو دبیرستان کلی معدلتو پایین میاره؛ وقتی که داری لیسانس میگیری، دیگه هیچ اهمیتی نداره! مشکلاتی که امروز باهاشون مواجه میشی، با این که الان به نظرت آخر دنیا میان ولی 1 سال دیگه اصلا اهمیتی نداره!! فقط می خواستم یادآوری کنم : همه چی درست میشه به خدا ایمان داشته باش...


*****************


چیزی که من نیاز دارم قاصدک های توی بهار هستند. نور زرد رنگی که به جای تباهی به معنای زندگی کردن و نفس کشیدنه. کسی که قول بده زندگی می تونه جریان داشته باشه. اهمیتی نداره که از دست داده هامون چقدر بد باشن اون میتونه بازم خوب باشه. و فقط پیتا می تونه همچین حسی رو به من بده.

" کتنیس اوردین _ آخر ماکینگجی



حرف های بی اساس مردم واسم هیچ اهمیتی نداره...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته پروفایل من اهمیت نمیدم

عکس پروفایل زیاد اهمیت نده + متن

عکس نوشته اهمیت ندادن به حرف دیگران همراه با متن


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی