استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل بیچاره کسی که

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ

من تمامت کرده‌ام، بیچاره کسی که می‌خواهد با تو شروع کند... دانلود به روزترین عکسای آموزنده، تصویرهای نوشته دار زیبا و تیکه دار با عنوان بیچاره اونی که مخصوص پروفایل تلگرام،

عکسهای درخواستی متنوع فاز سنگین معنادار، تصاویر غم دار همراه با تکست های خاص و استاتوس های بی نظیر با موضوع دلم میسوزه برای بیچاره برای پروفایل.


از قید خط و زلف، امید نجات هست

بیچاره عاشقی که شود مبتلای چشم...



تا که از جانب معشوقه نباشد کششی

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد!



دلم میسوزد برای کسی که میخواهد تازه با تو شروع کند

بیچاره نمیداند هر کاری که بکند، هر حرفی که بزند

هر طوری که بخواهد برایت جدید باشد نمی‌شود

آخر من تمام این‌‌ها را یک بار برایت به بهترین شکل ممکن انجام داده‌ام

و اطمینان دارم که تو آنقدرها قوی نیستی که بتوانی فراموششان کنی



برای آن غریبه که به جایم آمد، دلم می‌سوزد

بیچاره‌ی مفلوک تو را آدم حساب کرده...



بیچاره دلقک

میخواست مرا بخنداند

اما گریه‌اش گرفت!



تو بی‌وفا

چه باز فراموش پیشه‌ای

بیچاره آن اسیر که امیدوار توست...



هیچ عاشقی بیچاره‌تر از عاشقی نیست

که هم گول می‌خورد،

هم عشق میدهد

هم تنهاست...!



بیچاره مهندسی که شاعر بشود

بر منحنی خنده‌ی تو زُل زده‌ام...



لطفاً حواستان به دست‌هایی که میگیرید باشد...

زمانه بعد از شما دست‌های خالی‌شان را

پر میکند

گاهی با قلم

گاهی با سیگار

و بیچاره کسی هر دو دستش پر شده باشد...

(سحر رستگار)



بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته بیچاره دلم و متن پروفایل


  • بهترین مناجات ...خدایا دارم از دستت شکایت/ عدالت پیشه کن ای با درایت/ توکه لیلی به مجنونش ندادی/ چرا عشقش در قلبش نهادی / یکی را هر چه میخواهد بدادی/ یکی یک آرزو دارد ندادی // وای اگر آه بگم آتش من جان گیرد ....
  • خیلی خوب بود

    ولی از من میپرسید هیچوقت به عشق مجازی پا ندید همه اینا همشون یه جور طلس

    اخه من تجربه کردم خیلی هم بد تجربه کردم

    اولش تهدیدم کرد که عکسامو پخش میکنه بعد هم ساعت 2 شب زنگ زد به گوشیم بابام جواب داد 

    بعدش کلا 2 ماه خونه دعوا بود

  • باابتککه

  • خیلی ممنون 

    مهری جان کانال تلگرامی نداری ؟ اگه هست ممنون میشم ادرسش رو بفرستی

    ممنون

  • مرسی از سایتتون
  • باخداباش؛
    دیگه غمت نباشه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی