استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل در انزوا بودن

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دلم فریاد می‌خواهد، ولی در انزاوی خویش، چه بی‌آزار با دیوا، نجوا می‌کنم هر شب... بهترین تصویرهای نوشته دار، مطالب خواندنی و استاتوس های شاعرانه جالب با عنوان انزوا واسه پروفایل

عکس های سفارشی احساسی و ناب، تصاویر غمگین با موضوع انزوا واسه متن پروفایل.


آن لحظه که مات در انزوای خویش یا در میان جمع، خاموش می‌نشینم موسیقی نگاه تو را گوش میکنم!



نشسته‌ام به انزوا

به رنگ و بوی بی‌پناهی



کاش میان این سکوت و انزوای بی‌رحمانه، کسی از راه می‌رسید...

کسی که تکیه‌گاه می‌شد،

کسی که با لحنب محکم و عاشقانه می‌گفت:

نگران نباش، من هستم!

(نرگس صرافیان طوفان)



با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو… در انزوا پاک ماندن نه سخت است، و نه با ارزش…


*******************


بی تو میمیـرد دلم، عشقم ببین حال مرا

بی وفــا یک شب بیا جویـا شو احوال مرا

سالهــــا بی تو گلم با غصه ها سر میشود

کی شود با آمـــــدن زیبــــا کنی سال مرا

عاشقـــانه، گیســـوانم را ببافی تا سحر

تا مبـــــادا سر کنم، پنهان کنی شال مرا

سخت درگیرِ توام، میبینی ام بی شک اگر

در تـهِ فنـجانِ خـود پیـدا کـنی فال مرا

بی تو در این انزوا آخــــــر شبی دق میکنم

پس بیا روشن کــن این پستوی اقبال مرا



دلبر ما هم مثل آمریکا فقط تهدید کرد. هر چه گفتیم او فقط تحریم را تمدید کرد. از همه عالم بریدیم، انزوا شد کار ما. در عوض او با رفیقان رابطه تشدید کرد...


*******************


هر بار که چشـم باز می کنم نـور شدید زنـدگی پلکــهایم را به انـزوا می برد و بار سنگین هست بودن شانه هایم را به میـخ می کشد من دختـری شده ام با چشمـهای نیمـه بستـه خسـته ام در چله شباب در ستیز میان هستی و نیستی این روزها زیاد نـور را نمی بینم فقـط درد می کشم و به یاد می آورم... و هیـچ... من در دردکشیـدگی هایم هیـچ به یاد نمی آورم...


*******************


تنیده ام تاری به دور خود، انزوا به ز اجتماع، وفتی رفیق راه ندارم...



ابری ترین هوای دلم دوست دارمت لیلای قصه های دلم دوست دارمت زیباترین غزل،غزل زندگانیم در عمق انزوای دلم دوست دارمت با سایه های بی کسیم در هجوم درد ای درد مبتلای دلم دوست دارمت آری شکسته ای دل من را ولی بدان با تکه تکه های دلم دوست دارمت نیمائی و سپیدو غزل های دفترم شاعر ترین برای دلم دوست دارمت...


*******************


گاهی میانِ خلوتِ جمع، یا در انزوای خویش، موسیقیِ نگاهِ تو را گوش می‌کنم! وز شوقِ این محال، که دستم به دستِ توست، من جای راه رفتن پرواز می‌کنم...



آمدی چشمی به چشمم دوختی ممنونتم آتشی را در دلم افروختی ممنونتم میروم در انزوای خلوتم پنهان شوم اینکه آتش در دلم افروختی ممنونتم...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته گوشه گیرم برای پروفایل

عکس نوشته عادت به تنهایی برای پروفایل

عکس پروفایل + متن درباره تنهایی


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی