استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

زلیخا جان تولدت مبارک تبریک تولد به نام زلیخا

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

زلیخا جان گل من عزیزم مهربانم تولدن پیشاپیش مبارک،دانلود عکس نوشته های جدید و زیبا فقط برای تبریک تولد به نام زلیخا،طراحی حرفه ای کیک تولد های چند طبقه برای جشن تولد اسم زلیخا با کیفیت بالا برای پروفایل,و همچنین معرفی لینک استیکرهای تلگرامی جذاب و خاص با یک موضوع زلیخا خانم تولدت مبارک با چند جمله و متن کوتاه اینستاگرامی

عکس متن دار زلیخا همسر عزیزم تولدت مبارک

 سنجاق کن دوستت دارم های مرا سمت چپ سینه ات تا قلبت بشنود بلرزد بتپد تنها برای من ... تولدت مبارک زلیخای من

تصویر نوشته زلیخای مهربونم تولدت مبارک

 خوشبختی یعنی چه دور ، چه نزدیک ، هنوز کسی باشد که بی بهانه دوستت داشته باشد... ! زلیخا همسر عزیزم تولدت مبارک

عکس نوشته زلیخا جونم تولدت مبارک با متن

 تو رها در من و من محو سراپاے توام تو همہ عمر من و من همہ دنیاے توام دل و جان تو گرفتار نگاه من و من بس پریشان رخ و صورت زیباے توام دلم از شوق تو لبریز و تو دیوانہ من اے تو دیوانہ من ، عاشق و شیداے توام دل تو صید کمند خم ابروے من است من کہ مجنون تو و والہ لیلاے توام نروم لحظہ اے از خواب و خیال تو عزیز من دمادم همہ وقت غرقہ رویاے توام تو گل باغ من و مرغ هوایم شده اے من دلباختہ نیز ماهے دریاے توام. زلیخا دوست عزیزم تولدت مبارک

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

عکس پروفایل اسم زلیخا

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی