استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

فهمیدن اسم شوهر آینده (2) اسم همسر آیندم

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

درود بر دوستان عزیز چندی پیش مطلبی را ارسال کرده بودیم مبنی بر فهمیدن و یا پی بردن به اسم شغل و مشخصات همسر اینده که خوشبختانه با سیل عظیمی از نظرات کاربران مواجه شدیم در حدی که این بخش از مطلب موقتا غیرفعال شده است و ادامه ی کار را در همین مطلب ادامه خواهیم داد

Understanding the name of the future wife

طبق بررسی هایی که صورت گرفته بود و با بکارگیری از ترفند های خاص تا حدود 85 درصد از پاسخ هایی که برای بازدیدنندگان ارسال شد صحت کامل داشتند درباره چرایی یا چگونگی این موضوع نیز بطور جداگانه و در فرصت مناسب نکات و اطلاعاتی برای شما عزیزان ارسال خواهد شد اما اگر نگاه مختصری به کامنت هایی که از سوی کاربران ارسال شده است دقت نمایید متوجه می شوید که تعداد کثیری از آن ها احساس رضایت داشته اند و مهرتایید را بر صحت اسمی که برایشان ارسال کرده ایم زده اند درواقع میتوان گفت پی بردن به نام شغل و یا خصوصایت همسر اینده بر اساس فال های دقیق و یا تست هایی که انجام می شود کار چندان سختی نیز به نظر نمی رسد شما نیز میتوانید برای یکبار هم که شده این مطلب و این تست را امتحان کنید ، ما در سال گذشته و در مطلبی که قبلا ارسال کرده بودیم حدود 200 نظر را از شوی اعضا و کاربران دریافت کردیم که تمامی آن ها خواستار دریافت اسم شوهر آینده شان از طریق این تست بودند که برای بیشتر آن ها به غیر از اسم شغل مشخصات و حتی بعضی از اخلاقیات را نیز اضافه کردیم و اما در سال 97 نیز قرار است تا این موضوع را بصورت گسترده تر پوشش دهیم و در پاسخ به سوالات از سایر اطلاعات همچون وزن قد و ...نیز بهره گیریم

اسم همسر آینده من چیست

  • سلام اسم همسرزینب روبگیدورنگ چشم همسرمن مرسی
    پاسخ:
    برای دریافت پاسخ اسم همسر آینده ابتدا ابتدا پیج ایسنتا را فالو و سپس دایرکت دهید

  • نام پدر طالب ۲۱ ساله  لطفا اسم همسر آینده و شغلشو بگین
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما جواد و شغل دولتی دارد
  • پریسا 27ساله نام پدر نادر لطفا نام همسرآینده منو بگید
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما فرزاد و شغل آزاد دارد
  • بهاره۲۶ساله نام پدر قدیر.نام همسر آیندم باشغلش و خصوصیاته اخلاقیش مرسی
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما محمدرضا و شغل آزاد دارد. اخلاق خوبی دارد و بسیار عاقل است
  • سلام اسمم سهیلا نام پدر محمد 28 سالمه.. اسم همسرم چی میشه؟
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما رضا و شغل دولتی دارد
  • سلام اسم همسر آینده من امکانش هست بگید
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما بیژن است و شغل آزاد دارد
  • اسمم معصومه و۲۹سالمه
    اسم و ظاهرش؟
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما نیما است و شغل آزاد دارد
  • اسم مریم ۱۵ اسم پدر محمود اسم همسرم و شغلشو بگین
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما محسن است و شغل دولتی دارد
  • خسته نباشید .لعیا هستم متولد 67 اسم شوهر آیندم و شغلش؟
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما مهراد است و شغل آزاد دارد
  • 24 ساله هستم. نام پدرم مراد. لطفا نام همسر آینده م و شعلشونو بگین
    ممنون
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما حمید است و شغل آزاد دارد
  • فاطمه25ساله نام مادر زهرا لطفا نام همسر آینده وشغل و چند سالگی ازدواج میکنم بگید مرسی.
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما یاسر است و شغل آزاد دارد
  • پریسا27ساله نام پدر نادر میشه نام همسرآینده منو بگید
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما مهرداد است و شغل دولتی دارد
  • رویا 15ساله نام پدرم آصف لصفا نام همسر آیندم وشغلشو بگین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حامد است و شغل دولتی دارد
  • سن14 نام پدر نادر
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سامان است و شغل آزاد دارد. ظاهر امروزی و مرتبی دارد
  • سلام اسم همسرسحرنام پدرسالم بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده محمدهادی است و شغل دولتی دارد
  • سن 18 نام پدیر محمد رسول..اسم همسرم لطفا
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشید ببخشید بازم  خواستم بپرسم اسمم لیلا سن۳۵نام پدرم حسن اسمـ وشغل همسرآینده وهم اخلاق ظاهر وهم قیافه و خصوصیات چطور وهمسر سابقه مجرد یامطلقه هم بچه دار؟بهم بگید باید بدونم متشکرم 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغلش دولتیه. خوش رو است و اخلاق خوبی داره.
  • سلام ممنون میشم اگه اسم وشغل همسرخواهرم هم بگیدنیلوفرگودرزی نام پدرهیبت ا...
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر خواهر شما عماد است و شغل آزاد دارد
  • اسمم معصومه و19سالمه.اسم پدرم سید امیر
    لطفا نام همسر آینده و شغلش و مشخصات ظاهریش رو بهم بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مجتبی است و شغل آزاد دارد
  • ببخشید میشه مشخصات ظاهریشو هم بگین؟
    پاسخ:
    قد متوسط و چهره ی خوش خنده
  • سلام.اسمم آذین و۲۴سالمه.
    لطفا نام همسر آینده و شغلش و مشخصات ظاهریش رو بهم بگید.

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما میلاد است و شغل دولتی دارد. چهره آرام و متینی دارد
  • سلام اسمم کوثر21سالمه نام پدرمم محمودرضا  لطفا نام همسر ایندم و اخلاقشون مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علی است و شغل دولتی دارد. اخلاق خوبی دارد و مذهبی است
  • سلام نرگس۲۶سالمه اسم همسراینده ومشخصات ظاهریشوبگیداسم پدرهیبت ا...مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل آزاد دارد. چهره متوسط ولی مهربانی دارد
  • سلام
    ممنون میشم نام همسر و شغلش و خصوصیات اخلاقیش رو بگین.

    اسم: بهار
    سن : ۲۳
    نام پدر : فرامرز
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرشاد است و شغل آزاد دارد. اخلاق خوبی دارد و اهل شوخی است.
  • سلام اسمم مائده 20سالمه نام پدرمم عباس لطفا نام همسر ایندم و اخلاقشون 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل آزاد دارد. اخلاق خوبی دارد ولی کمی زود عصبی میشود
  • اسم پدر علیرضا ومادرم سکینه
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علیرضا است و شغل آزاد دارد
  • سلام محدثه هستم 17 سالمه لطفا بگید شور اینده من اسمش چیه شغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیررضا است و شغل دولتی دارد
  • سلام ممنون از جوابتون فعلا که چیزی مشخص نیست بتونم بگم حرفتون درسته یا نه ولی امکان داره زمان و سن ازدواج را هم بگین .و اینکه همسر آیندم چند سالشه و قد و چهره ظاهریش رو بگین
    پاسخ:
    همسرتون قد متوسط و چهره جدی و پرابهتی دارند و دارای قلبی مهربان
  • نام همسر اینده ام و شغلشون چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما زهره است و خانه دار است
  • سلام اسم فاطمه نام همسرم لطفا بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حسن است و شغل آزاد دارد
  • و یه سوال دیگه ابتدای صفحه گفته اید که سال 97 میخواهید در مورد قد و وزن ،محل سکونت هم حدس هایی بزنید
    آیا واقعا امکان داره
    ممنون میشم اگه برای من رو بفرمایید
  • سلام،من هم واقعا میخواستم یکبار دیگه دقیق برام بفرمایید،چرا نظرم رو پاک کردید؟
    لطف میکنید یکبار دیگه بفرمایید ،منتظرم
    و اینکه بر چه اساسی به این اسم ها میرسید،ممنون
    67
    عید محمد 
    فاطمه زهرا
    پاسخ:
    سلام
    جواب شما قبلا داده شد. بر اساس سرکتابی که برای شما باز شد
    اسم همسر آینده شما امیر است و شغل دولتی دارد
  • اسم من محبوبه اسم پدر عیسی و مادرم ام السلمه نام شوهر رو بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل دولتی دارد
  • سلام اسمم خدیجه نام مادر ام البنین و نام پدر علی میشه اسم همسرو بگید با شغل
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسمم نسیبه نام مادر الهه و پدر هادی میشه اسم همسر رو بگید با شغل 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل دولتی دارد
  • فرزانه ۲۵ ساله اسم پدر علی نام همسر شغل و اخلاقش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما ابوالفضل است و شغل دولتی دارد
  • ۳۶ ساله اسم پدر علی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محسن است و شغل آزاد دارد
  • سلام .فرزانه .لطفادقیق بفرمایید

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مرتضی است و شغل آزاد دارد
  • سلام نگار 16 ساله اسم پدر محمد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما پیمان است و شغل آزاد دارد
  • نام آزاده نام پدر عبدالامیر 29 ساله
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علیرضا است و شغل آزاد دارد
  • نام مهشید و نام مادرم اشرف. اسم و شغل شوهر آینده من چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدجواد است و شغل دولتی دارد
  • سلام 26 ساله نام پدر غلامعلی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیرعلی است و شغل آزاد دارد
  • ۲۵ ساله اسم مادر حوا اسم همسر و شغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سروش است و شغل آزاد دارد
  • سلام فیروزه ام متولد ۷۶ اسم پدرم عبدالرضا س اسم همسر اینده ام؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علی است و شغل آزاد دارد
  • سلام...اسم من ناهید ..متولد۷۴. ..فرزند فتح الله لطفا اسم همسرم رو بگید 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل دولتی دارد
  • نام پدر علی اکبر ۲۷ ساله
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما پژمان است و شغل آزاد دارد
  • سلام ، اسم من فروغ هست و 24 ساله هستم فرزند عبدالرضا لطفاً اسم همسر آینده ام رو بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مجید است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسمم فایقه هست 25 سالمه اسم همسر آینده ام چیه واخلاقش وشغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما شهاب است و شغل آزاد دارد و مردی ساده و خاکی است
  • سلام نام:فهیمه  سن:۳۲   نام پدر:علی  لطفااسم همسرآینده وشغلشون وخصوصیاتشونوبگید خیلی ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل دولتی دارد و اخلاق جدی دارد و در خانواده بسیار صبور و مهربان است
  • میشه اسم همسر آینده ی منو بگید بدون اینکه اسمم منتشر بشه.چون اسمم خاص هست ممکنه از آشناها بیان و بشناسن
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما کامران است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشید
    اسم من پری ماه 15 سال اسم پدرمم احمد هست
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل دولتی دارد
  • سلام
    حمیده 36 ساله.نام پدر محمد جعفر.
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما بهنام است و شغل آزاد دارد
  • سودا ۲۶ساله نام پدر داود
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما آرش است و شغل دولتی دارد
  • سلام اسم  و شغل همسر آینده منو بگید زهرا 28 ساله نام پدر اسماعیل ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرشید است و شغل آزاد دارد
  • سلام
    اسم شوهر اینده و شغلش٬ ممنون
    ۲۹ سال
    مادرم فاطمه زهرا
    پدرم عیدمحمد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیر است و شغل دولتی دارد
  • سلام بهاره هستم...میشه اسم شوهرآیندمو بگین..ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حامد است و شغل آزاد دارد
  • منصوره. ۲۸ ساله. 
    اسم و شغل و اخلاق همسر
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما ایمان است و شغل دولتی دارد. مردی خوش گذران و مهربان است
  • مریم ۲۰ ساله نام پدر غلامحسین اسم شغل واخلاق همسر آینده ام رو لطفا بگین و سن ازدواج
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل آزاد دارد. مردی غیرتی و مهربان است
  • زهرا 28 ساله نام پدر محمد حسین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مصطفی است و شغل آزاد دارد
  • نام پدریوسف سن 17ساله 
    نام وشغل همسرآینده واخلاقش روبگین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما بهزاد است و شغل دولتی دارد
  • مبینا13ساله نام پدرمحمدرضا
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهدی است و شغل آزاد دارد
  • سلام مریم هستم اسم مادرم محبوبه و پدرم خیراله میشه نام همسرم و شغلشون رو بگید؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیرمحمد است و شغل آزاد دارد
  • سلام خوبین.اسم پدر احمد اسم خودم رقیه سن ۲۳سال.اسم همسر اینده و شغل و اخلاق 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علی است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسم من کوثر ۲۶ ساله هستم میخواستم بدونم اسم همسر اینده ام چیه شغلش چیه و چطوری و چه زمانی باهاش اشنا میشم ممنون💖
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل دولتی دارد
  • سلام نام پدرم محمود لطفا جواب رو زود بگین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما هادی است و شغل آزاد دارد
  • سلام. لطفاً اسم شوهر آینده ام رو بگید، ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل آزاد دارد
  • سلام زهرا 21 ساله ... اسم پدر علی اکبر
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مسعود است و شغل آزاد دارد
  • سلام، لطفاً نام همسر آینده ام رو بفرمایید، سپاسگزارم.
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امید است و شغل آزاد دارد
  • سلام زهرا هستم و16 سالمه اسم پدرم حمید رضا

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محسن است و شغل دولتی دارد
  • سلام ۱۳سالمه نام پدر محسن اخلاق و قیافه و تیپ ش رو هم لطف کنید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما احمد است و خوشتیپ است و اخلاق خوبی دارد و کمی احساساتی است. شغلش آزاد است
  • سلام
    ۱۳ساله نام پدر محسن
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما میثم است و شغل دولتی دارد
  • سلام 20 سالمه نام پدر فیض محمد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مریم است
  • سلام .واس منم بگید 
    ایوب متولد ۷۰ هستم 
    مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما اعظم است
  • سلام ممنون میشم ب منم بگید 
    سارا 25 سالمه ..
    اسم شوهر ،شغلش،و چه سنی ازدواج میکنم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حسین است و شغل آزاد دارد
  • سلام میخواستم بدونم تو چه سنی ازدواج میکنم و نام همسرم چیه ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است
  • ۱۶ سالمه اسم پدر علی اکبر نام همسر آینده وشغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرشاد است و شغل آزاد دارد
  • ممنون میشم اسم همسر آینده و شغلشو بگین۱۷سالمهاسم پدر حسین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علیرضا است و شغل دولتی دارد. چهره ای امروزی دارد و خوشتیپ است
  • سلام ،بابت اسم همسر مزاحمتون شدم ،ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما میلاد است و شغل آزاد دارد
  • سلام میشه نام همسر آینده منو بگید به دلایلی خیلی استرس دارم .اسم پدرم علیرضا
    توروخدا جواب بدید:(
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدمهدی است و شغل آزاد دارد. چهره ی مهربان و خوبی دارد
  • Slm,male manam bgin
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امین است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشین.فروغ هستم 23 سالمه.نام پدر محمد حسین.  اسم و شغل و خصوصیات همسر آیندم چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهدی است و شغل آزاد دارد و چهره ی متوسطی دارد و اخلاق خوبی دارد
  • سلام
    اسم من فاطمه 30ساله هستم،اسم پدرمم بهرام،میخواستم بدونم اسم همسرآیندم چیه؟
    مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما صادق است و شغل آزاد دارد
  • سلام.عاطفه هستم اسم پدر عادل 
    اسم و شغل و اخلاق همسر آیندم رو اگه میشه
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مجید است و شغل دولتی دارد
  • ببخشد یادم رفت اسم و اخلاق و قیافه و ظاهر و داشتن یک مشخصه ظاهری برای تشخیص و شغل و سنش و اینکه ساکن و اهل کجاست رو لطف کنین بگین خیلی ممنون میشم با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سینا است و شغل دولتی دارد. اخلاق خوبی دارد ولی کمی زود عصبانی میشود. در کل میشه بهش تکیه کرد و خوشبختت میکنه.
  • با سلام اسم من طاهره اسم مادر منصوره نام شخص مورد نظر مهدی اسم مادرش آهو 

  • سیما هستم 47 ساله...اسم شوهرم اخلاقش و عاقبتش با من رو لطفا بگید..ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل آزاد دارد. مردی مهربان است
  • ساحل ١٧ ساله اسم پدر محمد مهدى 
    اسم وشغل همسر اینده وایی ممنون از زحمتتون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما وحید است و شغل آزاد دارد. اخلاق خوبی دارد و صبور است
  • ۱۹ ساله نام پدر محمد حسین 
    اسم و شغل همسر آینده
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهران است و شغل آزاد دارد. اخلاق خیلی خوبی دارد و کمی جدی است
  • اسم همسر من چیه مژگان هستم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل دولتی دارد
  • سلام فاطمه هستم 16 سالمه اسم پدر علی اسم همسر ایندم چیه ؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدرضا است و شغل آزاد دارد
  • سلام گلناز هستم 18ساله اسم همسر آینده ام چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرهاد است و شغل دولتی دارد
  • سلام من بهاره هستم ۲۴ سال اسم پدرم مصطفی است میشه اسم شوهر آینده و شغل و خصوصیاتش رو بگید؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل دولتی دارد. مردی ساده و شوخ است
  • اسم پدرم رمضان.مادرم زبیده,
    اسم شوهرآیندم چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سپهر است و شغل آزاد دارد
  • اسم شوهر آیندم چیه میشه
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل آزاد دارد
  • سلام وقت بخیر من سحر 29سالمه اسم پدرم محمد علی نام مادرم سهیلا میشه لطفا اسم و مشخصات همسر آیندمو بگید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما شایان است و شغل آزاد دارد و مردی جدی و کاری است و در عین حال مهربان
  • سلام حنانه متولد ۷۹اسم پدر هادی لطفا بگید مال منو ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حسین است و شغل دولتی دارد
  • سلام اسمم صبا 17 ساله و اسم پدرم یوسفعلی. اسم شوهرم چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل دولتی دارد
  • 28سال اسم پدر حسن
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محسن است و شغل دولتی دارد
  • زهرا ۲۱سال نام پدر تقی اسم همسرمو بگید تورو خدا
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مجید است و شغل آزاد دارد
  • راضیه ۲۰ساله نام پدر غلام اگه امکان داره اسم و خصوصیات همسر اینده منو بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهدی است و شغل آزاد دارد و مردی شوخ طبع و خنده رو است
  • مینا هستم امکان داره بگید در چند سالگی و با چه کسی ازدواج میکنم خصوصیاتش و وضعیت مالیش چجوریه
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما احسان است و شغل دولتی دارد. وضع مالی متوسط و اخلاق خوبی دارد
  • اسما ۲۳ساله نام پدر شجاع
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امید است و شغل آزاد دارد
  • عطیه ۲۳ساله 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل آزاد دارد
  • سلام میشه نام هسراینده وشغلش روبهم بگین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل آزاد دارد
  • سلام زهرام٢٠ساله نام پدر مجید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرزاد است و شغل آزاد دارد
  • مینا هستم ۱۹ساله نام پدر نصرالله لطفا نام همسر من رو بگید 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امین است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشید
    اسم و شغل همسر آینده من چیه؟اسمم لیلا 24ساله پدر علی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل دولتی دارد
  • سلام میشه اسم همسر ایندمو و شغلشو بگید اسمم سحره بیست سالمه اسم مادرمم فرنگیسه
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیرمهدی است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشید میشه لطف کنید بگید تسم همسر اینده من و شعلش چیه 19 سالمم هست
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما پیمان است و شغل دولتی دارد
  • سلام اسم من زهرا است 16 ساله لطفا اسم همسرمو بگین؟؟

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدرضا است و شغل آزاد دارد
  • سلام مریم سن39نام پدرش محمدحسن اسم وشغل وظاهروخصوصیاتش همسرآینده روبهم بگید متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حامد است . شغل دولتی دارد. ظاهر معمولی و اخلاق خوب دارد
  • باسلام.زهرا ۲۷.نام پدر احمدرضا
    اسم همسر شغل و خصوصیاتش و سنش بهم بگین

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل آزاد دارد. مردی غیرتی و مهربان است
  • سلام خواهرم زینب سن18نام پدرم حسن اسم همسرآینده وشغل وظاهروخصوصیاتش اخلاقش بهم بگید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده فرزاد، شغل آزاد. چهره ای متوسط و مهربان
  • سلام خدمت شما،فرشته ۳۲ ساله فرزند غلامحسین
    نام همسر،شغل و خصوصیاتش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مسعود است و شغل آزاد دارد. اخلاق خیلی خوب و منطقی دارد
  • سلام لیلا سن 34نام پدرم حسن لطفااسم همسروشغل آینده بهم بگید وظاهروخصوصیاتش اخلاق بهم بگید من چندسال ازدواج کنم ؟ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل دولتی دارد. اخلاق خوب و چهره ای خوش رو دارد
  • من مهدیه ام 19 ساله نام پدر عزیز اسم همسر  و   شغل همسر اینده   و   سن ازدواجمو لطفا بگید خییییلی ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است و شغل آزاد دارد و مردی مهربان است
  • سلام پریسا هستم 17 ساله اسم پدر یحیی اسم /همسر اینده ام؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل دولتی دارد
  • صدیقه ام اسم پدر حسین 20 ساله اسم و شغل همسر ایندم؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیر است و شغل آزاد دارد
  • سلام زهرا هستم 24 ساله نام بابام حسین اسم همسرم چیه و شغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما آرش است و شغل دولتی دارد
  • سلام عماد ۳۰ سالمه اسم پدر حسین.
    میخواستم اسم همسر ایندم و خصوصیات اخلاقیش رو بدونم. ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مریم است و دختری مهربان و کاری است.
  • الهه نام پدر احد 19 ساله
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسم من پریسا و نام پدر من مهدی است.لطفا اسم و شغل همسر آینده من رو لطف میکنید
    پاسخ:
    سلام.
    اسم همسر آینده شما مجید است و شغل دولتی دارد
  • سلام مهدیه ام 19 ساله نام پدر عزیز لطفا اسم و شغل همسر اینده ام رو بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل دولتی دارد
  • سلام  کیوان هستم اسم پدرم شاهین ۱۸ سالمه لطفا اسم و خصوصیات همسر آیندمو بگین . ممنون 
  • من مریم هستم اسم پدرمم سعیده اسم همسر ایندم و شغلش چیه خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محسن است و شغل دولتی دارد
  • سلام ببخشید میشه اسمشم بگید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    اسم ایشون رضا هستش
  • اسم پدرم علی است اسم شوهرم کی است
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل آزاد دارد
  • سلام سودا هستم نام پدر فریدون اسم همسر ایندم و شغل و ویزگی هاش چیه و در چن سالگی ازدواج میکنم خیلی ممنون
    پاسخ:
    شما در سن 19 سالگی با یکی از اقوام دورتان ازدواج خواهید کرد که تحصیل کرده و صاحب شغلی آزاد هستند
  • سلام محمد جواد هستم نام پدر عظیم ۱۹ساله اسم وخصوصیات ظاهری واخلاقی همسر ایندمو بهم بگین .خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رویا است و دختر نجیبی است و چهره ساده و مهربانی دارد
  • سلام اسمم مهدی اسم پدرم محمود ۲۰ ساله هستم اسم ومشخصات همسر ایندمو لطفا بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سمیه است و دختری مهربان و خوشرو است
  • اسمم حمیده هست و نام پدر سالار ٢٤ سالمه 
    لطفا شغل همسرمو هم بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سینا است و شغل آزاد دارد
  • سلام محبوبه هستم 28 ساله اسم همسرم و شغلش؟

    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل آزاد دارد
  • سلام مرضیه هستم 29 ساله اسم و شغل همسراینده من چیست؟
     
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما عمران است و شغل دولتی دارد
  • سلام .. اسم همسر آیندم و شغلشو میخاستم ، زهره ۳۳ساله نام پدر اکبر... مررررسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما هادی است و شغل دولتی دارد
  • سلام... لطف کنید اسم خانم آینده ی منو بگید ... ابوالفضل ۲۳ ساله نام پدر علی نام مادر معصومه.... ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما ناهید است
  • سلام. اسمم محسن 28سالمه.نام مادرم زهرا.میشه خواهش کنم اسم همسر آیندم و زمان ازدواجمو بگید؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سارا است و زنی معقول و مهربان است
  • سلام. اسمم سجاد نام مادرم طیبه هست.31 سالمه.میشه لطفا بگید اسم همسر آیندم چیه؟چند سال دیگه ازدواج میکنم خصوصیات اخلاقیش چیه؟ ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما زهره است و زنی مهربان و خنده رو است.
  • اسم شناسنامه فاطمه اسم مستعار شیدا نام پدر محمد ۲۵ ساله 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما آرش است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسم خودم سحر اسم مادرم فاطمه و اسم پدرم ابوالفضل. 25 ساله هستم لطفا اسم همسر آینده ام و شغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرشید است و شغل دولتی دارد
  • سلام اسم خودم پریسا اسم مادرم معصومه اسم پدرم غلامرضا.25 ساله اسم همسر آیندم شغل و اخلاقش لطفا.
    پاسخ:
    سلام.
    اسم همسر آینده شما مهرداد است و شغل آزاد دارد. او مردی منضبط و کاری است و اخلاق خوبی دارد
  • سلام نام مریم اسم مادر شاهدخت
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما عماد است و شغل آزاد دارد
  • سلام اسم فاطمه نام پدر جعفرقلی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مرتضی است و شغل دولتی دارد
  • سلام متشکرم از پاسختون..من نیاز به طالع بینی دارم. حالم بشدت بده و میگن برام طلسم گرفتن ممکنه راهنماییم کنید. و اینکه میشه زمان ازدواجم رو جلو بندازم؟ متشکرم
  • سلام 16 سالمه میشه اسم همسر من با سن و ویزگی های ظاهری و اخلاقیشو بگید ممنون میشم زود بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدجواد است و شغل آزاد دارد. چهره معمولی و اخلاق خوبی دارد
  • تورو خدا اسم همسر ایندمو بگین 13ساله نام پدر جواد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما میلاد است و شغل آزاد دارد
  • سلام. نام زهرا نام پدر خدارضا سن29 اسم و شغل همسر آیندم
    پاسخ:
    شما در سن ۳۱ سالگی با فردی به اسم سجاد با شغلی آزاد ازدواج خواهید کرد
  • سلام نام لیلا نام پدر ابراهیم سن 32 اسم همسر وشغل همسرم
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما رضا است و شغل آزاد دارد
  • راحله رحیمی مزرعه شاهی
    سلام خسته نباشید اسمم راحله اسم پدر علیرضا لطفا نام واخلاقیات وشغل همسر ایندمو بهم بگین
    پاسخ:
    اسم همسر شما سعید شغلشان آزاد ، که به شما بسیار علاقمند هستند
  • نام پدر محمد 25 سالمه اسم و شغل همسرم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مائده است و شغل بیرون آزاد دارد
  • سلام 35 سالمه نام پدر برات نام همسرم و شغلش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما وحید است و شغل آزاد دارد
  •  سلام فاطمه متولد سال72نام مادر زهرا
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده مصطفی است و شغل آزاد دارد
  • اسم مهسا .سن ۲۰.نام پدر رسول .مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده محمدامین است و شغل دولتی دارد
  • سلام ...ممنون بابت پاسخ گویی به سوالات .لطفا اسم همسر وشغل اینده دوستم بگید اسم مریم اسم پدر محمد حسن . سن ۲۸ ساله
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    اسم همسر آینده دوست شما امیررضا است و شغل آزاد دارد
  • سلام.. حمید رضا 27 ساله.. نام پدر محمد 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما منصوره است و دارای شغل است
  • سلام ..زهرا ۱۹ ساله نام پدر محمد جعفر .لطفا اسم همسر وشغل وخصوصیات اخلاقیش رو بگید.متشکرمم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سهیل است و شغل آزاد دارد. او مردی جدی و منضبط است
  • سلام.. مهسا 23 ساله نام پدر سهراب 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرشید است و شغل دولتی دارد
  • سلام ،متولد۶۷
    پدر:عیدمحمد
    مادر:فاطمه زهرا
    لطفا اسم همسر اینده به همراه شغل ایشون رو برای من بگید،سپاس
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سعید است و شغل آزاد دارد
  • سلام.. لیلا 23 ساله نام پدر احمد 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمد است و شغل دولتی دارد
  • فاطمه 24ساله نام پدر عبدالرضا لطفا نام همسر آیندم وشغل و خصوصیات اخلاقش بگین؟ مرسی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرزاد است و شغل آزاد دارد. مردی شاد و خوش رو است
  • سیما ۳۶ ساله نام پدر علی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده عارف است و شغل آزاد دارد
  • الناز ۲۵ ساله نام پدر علی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهدی است و شغل آزاد دارد
  • سلام...مهدیه 24 ساله نام پدر محمد 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده مجید است و شغل دولتی دارد
  • سارا۳۸ ساله نام پدر علی
    پاسخ:
    سلام. اسم همسر آینده شما فرهاد است و شغل آزاد دارد
  • سلام. فاطمه ۱۹ ساله اسم پدر حسین 
    لطفا اسم همسر و شغل و خصوصیات اخلاقیش رو بگین. با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل دولتی دارد.
    او مردی مذهبی و مهربان است
  • سلام 27 ساله نام پدر مهدی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما بهزاد است و شغل آزاد دارد
  • سلام. من نامزد دارم.  برام جالبه بدونم این فال حقیقت داره یا نه..
    لطفا اسم همسرم رو بگین. سپاس
    اسم عماد ۲۹ سالمه. اسم پدر حسین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر شما فرشته است و شغلش خانه دار است
  • فاطمه السادات
    سلام.. فاطمه السادات... نام پدر سید داود.. سن 23 ساله
    توی کامنت قبلی سن نزده بودم 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما بهنام است و شغل آزاد دارد
  • سلام خسته نباشید. ممنون میشم نام همسر و شغل و خصوصیات اخلاقیش رو بگین.
    اسم فریبا ۲۲ ساله پدرم جواد.
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما یوسف است و شغل آزاد دارد. مردی احساساتی در خانواده و جدی در بیرون خانه است
  • سلام. میخواستم نام همسر ایندم و شغلش و خصوصیات اخلاقیش رو بدنم.. ممنون
    اسم فرشته. ۲۷ سالمه .اسم پدرم جواد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امید است و شغل دولتی دارد. مردی مهربان و کمی سختگیر است
  • فاطمه هستم ۱۹ ساله هسم
    نام وشغله همسره ایندمو میخام
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رامین است و شغل آزاد دارد
  • مریم هستم.18 ساله نام پدر خلیل
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حسین است و شغل آزاد دارد
  • میشه لطفا اسم همسر منم بگید؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما احمد است و شغل آزاد دارد
  • سلام .
    لطفا اسم همسر آینده من و شغلش رو بگین. ممنون.
    اسم خودم فاطمه. ۲۱ سالمه. اسم پدرم حسین
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محمدامین است و شغل آزاد دارد
  • ممنونم از پاسخ شما.کاش میگفتید اخلاقشون چطوره و اینکه کاش میشد بدونیم در سن چندسالگی پس قراره ایشون مارو پیدا کنن یا ما پیداشون کنیم آخه
    پاسخ:
    اخلاقشون خیلی خوبه و مرد معقولیه. فعلا این امکان نیست که بگیم در چندسالگی ازدواج میکنید
  • سلام 26 سالمه نام پدر اله یار اسم و شغل و اخلاق همسر آیندمو میتونید لطف کنید.ممنون از شما
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما ابوالفضل است و شغل آزاد دارد و اخلاق کمی خشک ولی مهربان دارد
  • سلام مریم هستم 30 سالمه لطفا اسم همسر آیندم رو بگید ممنونم امیدوارم درست باشه پیش بینیتون.
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما میلاد است و شغل دولتی دارد
  • پریسا
    29 ساله
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مهدی است و شغل آزاد دارد
  • دنیا هستمه27 ساله اسم همسرم لطفا 
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما فرزاد است و شغل آزاد دارد
  • سلام لطفا ایم همسر اینده من و شغلش رو بگین.
    اسم خودم فریبا ۲۱ سالمه اسم پدرم جواد
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما مجید است و شغل آزاد دارد
  • سلام الناز هستم بیست ساله نام پدر محمد اسم و شغل همسر اینده م رو لطفا بگید
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما وحید است و شغل دولتی دارد
  • زهرا نام پدر علیداد سن ۲۲
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما محسن است و شغل آزاد دارد
  • سمیرا هستم 35 ساله، لطفا اسم همسر ایندم
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما آرش است و شغل آزاد دارد
  • ایدا هستم 30 ساله، اسم همسر ایندم چیست
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سینا است و شغل آزاد دارد
  • سلام پریسا 22ساله نام پدر اسماعیل
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما امیر است و شغل دولتی دارد
  • معصومه
    ۱۹سال
    نام پدر نجاتعلی
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما سجاد است و شغل آزاد دارد
  • نام. پدر احمد سن 21
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علیرضا است و شغل آزاد دارد
  • اسم پدر حسن سن ۲۲ . اسم همسر و شغل و اخلاقش
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما رضا است. شغل دولتی دارد و مردی مهربان است
  • ممنون از جوابتون خیلى ممنون از سایت خوبتون من نامزد دارم اسمش جواد شما درست گفتین
    پاسخ:
    خواهش میکنم. هدف ما رضایت شماست
  • سلام من اسرا هستم ١٢ سالمه اسم همسر ایندم کیه و چکارست
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما جواد است و شغل آزاد دارد
  • سلام 
    پریا 17ساله نام پدراسماعیل
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما حمید است و شغل آزاد دارد
  • سلام من مریم هستم ٧٥ ساله اسم پدر یعقوب اسم شوهر اینده کى هست
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما علیرضا است و شغل دولتی دارد
  • سلام... لطفا اسم واقعی همسر آینده منو بگید توروخدا واقعی باشه دیگه ... ۲۱ساله نام پدر اکبر
    پاسخ:
    سلام
    اسم همسر آینده شما ایمان است و مردی ساده و مهربان است و شغل آزاد با درآمد خوب دارد