استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

معرفی اسم های شیک برای عروس هلندی (نر و ماده)

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

عروس هلندی یک پرنده ی زیبای از خانواده ی طوطی ها می باشد که در سطح جهانی یکی از محبوب ترین پرندگان خانگی می باشد. عروس هلندی یک پرنده زینتی محسوب می شود که به دلیل داشتن شخصیتی باهوش و جذاب از محبوبیت زیادی برخوردار است که نگهداری از آن هم آسان است.

انتخاب اسم برای پرندگان خانگی یک دغدغه برای افرادی است که قصد نگهداری از این پرندگان را دارد. ملاک های مختلفی برای انتخاب این پرندگان وجود دارد برخی از افراد بر اساس نوع و جنسیت پرنده، برخی بر اساس ویژگی های فیزیکی، برخی بر اساس رنگ و شخصیت پرنده و ...برای عروس هلندی اسم انتخاب می کنند. در زیر به برخی از این اسم ها که افراد برای پرنده های خانگی خود انتخاب می کنند اشاره می کنیم. 

انتخاب نام برای عروس هلندی

از آنجا که امروزه همه ی افراد علاقه ی زیادی به نگهداری حیوانات خانگی نظیر عروس هلندی دارند و این پرنده ی زیبا و بی دغدغه قابلیت آموزش دیدن را دارد و می توان برای آن بهترین و شیک ترین اسم ها را انتخاب کرد. ممکنه شما برای انتخاب نام پرنده عروس هلندی نر و ماده سایت های زیادی را زیر و رو کنید و اصلا نتوانید از بین نام های متنوع و زیبا یک نام مناسب را انتخاب کنید. برخی از افراد بر اساس سلایق شخصی و یا اینکه بر اساس اینکه در گذشته با یک چیز خاص خاطره خوبی داشته اند، اسم آن را هم بر روی پرنده می گذارند. انتخاب اسم عروس هلندی کاملا شخصی است و هر فرد معیارهای مشخصی برای انتخاب اسم دارد.

شخصیت عروس هلندی نر و ماده متفاوت می باشد. ممکن است شما پس از یک ماه از آوردن پرنده متوجه شخصیت پرنده می شوید و می توانید متناسب با آن اسم جذابی را انتخاب کنید. به طور کلی انتخاب نام عروس هلندی تا حد زیادی سلیقه ای می باشد اما این انتخاب خود به خود نیست و هر اسمی یک ریشه و داستان پشت خود دارد و فرد اسم انتخابی خود را از روی کلمات بیهوده انتخاب نمی کند و حتما ملاک هایی که در بالا بیان کرده ایم را در انتخاب های خود لحاظ می کنند.

معرفی اسم عروس هلندی نر و ماده بر اساس شخصیت

عروس هلندی با توجه به جنسیت آن شخصیت متفاوتی دارد معمولا عروس هلندی نر شخصیت شلوغ و پرحرفی دارند. معمولا در هفته های اول نمی توان شخصیت پرنده را تشخیص داد و بر آن اساس اسم آن را انتخاب کرد. اما اگر پرنده چند هفته ای با شما باشد تقریبا به شخصیت آن پی می برید و می تواند اسم مناسبی بر روی آن بگذارید.

انتخاب اسم عروس هلندی بر اساس شخصیت های پرنده های کارتون و انیمیشن

انتخاب اسم عروس هلندی برای بسیاری از افراد ممکن است کار چندان راحتی نباشد و بخواهند از اسم های مشابه الگوبرداری کنند. انتخاب اسم از بین شخصیت پرنده های کارتونی جذابیت خاصی دارد و اگر نگاهی به اسم های پرنده های خانگی بیندازیم خواهیم دید که بیشتر اسم ها از بین نام پرندگان و انیمیشن ها انتخاب می شود و این شیوه از وسواس افراد برای انتخاب نام می کاهد و به راحتی می توانند از هر پرنده کارتونی که خوششان بیاید نام آن را بر روی عروس هلندی خود بگذارند.

در زیر به چندین اسم پرنده کارتونی و انیمیشن مشهور اشاره می کنیم که شما می توانید بر اساس سلیقه خود اسم مورد پسند خود را انتخاب کنید.

پرنده شیلا، اسم پرنده سندباد

پرنده دافی، کارتون لونی تونز

زازو، پرنده ی آبی رنگ شاه شیر

پرنده دیزی، اسم دوست دختر دانلد داک

پرنده لاگو، پرنده علاالدین

پرنده دیابلو، اسم پرنده اسم کلاغ کارتون زیبای خفته

پرنده نایجل، نوعی مرغ ماهی خوار در جستجوی نیمو

اسم بِکی، پرنده چشم قرمز در جستجوی دوری

هدویگ، جغد سفید دلربای هری پاتر

انگری بردز

انتخاب اسم پرنده عروس هلندی بر اساس رنگ و بال پرنده

عروس هلندی دارای بال و پرهایی به رنگ های زیبا و جذاب می باشد. رنگ پرهای عروس هلندی با توجه به جنسیت نر و ماده متفاوت می باشد. عروس هلندی های جوان معمولا از پرنده های بالغ تر لاغرتر هستند. پرهای عروس هلندی معمولا به رنگ صورتی و خاکستری می باشد. گونه های وحشی این پرنده پرهای خاکستری رنگی دارند و رنگدانه های اصلی موجود در پرهای این پرنده به رنگ های زرد، قرمز و مشکی می باشد‌. در زیر چندین اسم مناسب بر اساس رنگ پرها را ذکر می کنیم تا کاربرانی که می خواهند پرنده خود را بر این اساس نام گذاری کنند کمک کننده باشد.

عروس هلندی با پرهای قرمز: گُلی، انار، روبی، آلبالو، یاقوت، جیگر، شعله، لاله

پرنده با پرهای آبی: آسمان، دریا، آسول، فیروزه، بلو، نیلو، آرام، سورمه

اسم پرنده عروس هلندی با پرهای مایل به سبز: بهار، زیتون، خیارشور، چمن، گرینی، پسته، شمشاد، خرم

عروس هلندی با پرهای زرد و طلایی: طلا، انجیر، کهربا، زردل، لیمو، زنبق، اَمبِر، گُلدی، مانگو

اسم های خاص برای پرنده عروس هلندی

برخی از افراد وقتی می خواهند نامی برای عروس هلندی انتخاب کنند معمولا اسمی را انتخاب می کنند که به آن ها احساس خوبی بدهد. شاید فرد در کودکی یا نوجوانی به شدت به کسی یا چیزی علاقمند بوده باشد و برای پایداری این علاقه قلبی اسم آن را بر روی پرنده خانگی خود بگذارد. این انتخاب اسم ظاهرا کار چندان سختی نیست و فرد قبل از خرید پرنده خانگی نام آن را انتخاب می کند.

اسم های خاص می تواند مخفف اسم بهترین دوستان، اسم بهترین مکان و یا اسم اسباب بازی های مورد علاقه خود را بر روی آن ها می گذارند. خاص بودن و در عین حال جذاب و شیک بودن اسم برای بیشتر افراد اولویت دارد و میخواهند اسم انتخابی از هر لحاظ بی عیب و نقص باشد. در زیر به چند نمونه از این اسم ها اشاره می کنیم. این اسم ها یک مجموعه کامل هستند که مورد پسند بیشتر افراد قرار گرفته شده است.

مونس

چیکی

بی‌بی

فلفل

کوکو

آلا

راکی

زوزو

دانا

آسترا

اتابک

تد

اُسکار

جَسپر

بینگو

کای

بلا

جی جی

شیشلی

مونو

خولا

سانا

الماس

بامبو

لوسی

مَکس

لِئو

آلدو

طوطو

اسم پرنده عروس هلندی نر

همانطور که گفتیم این پرنده در دو جنس نر و ماده وجود دارد. برخی از اسم ها مشترک بین هر دو جنس انتخاب می شوند اما برخی از افراد ترجیح می دهند نام هایی انتخاب کنند که به جنسیت پرنده بخورد. و اسم های لوس و ظریف را بیشتر مختص پرنده ماده می داند و از این رو در پیدا کردن اسم پرنده های نر مشکل دارند. در اینجا می خواهیم با معرفی چند نمونه از اسم پرنده عروس هلندی نر شما را در انتخاب نام مناسب برای این جنس پرنده یاری کنیم.

شازده

اسا

امید

برمک

خان

تافی

مانی

باب

چارچی

سامی

سندی

سانا

انتخاب اسم پرنده عروس هلندی ماده

معمولا برای انتخاب عروس هلندی ماده دغدغه ی زیادی وجود ندارد چون تنوع اسم برای جنس ماده بسیار زیاد است و شما می توانید از اسم انواع گل و گیاه تا اسم های ظریف و خاص استفاده کنید. اسم های عروس هلندی ماده معمولا احساسی تر و زیباتر هستند و تنوع بیشتری دارند. در زیر چند نمونه از بهترین و پر طرفدارترین اسم ها را بیان می کنیم.

سانا

الماس

بامبو

لوسی

مَکس

لِئو

آلدو

طوطو

اَتَل

میتو

چیکو

تیکو

کوکو

چیکا

چیکو

طلا

بلوط

چیکی

گلی

مَتَل

دلبر

پرطلا

طلا خان

خان پر

پرکنده

فِرپَر

نوک گلی

رومٌخی

پر ریزه

دلبر

نوک سنگی

پُفی

قرمزی

نوک طلا

عشقول

کَشکَک

زِر زَن

جینگول

مَنگول

زیبا

نازپر

دلربا

قندیل

پَرپَر

پَردِلان

پَرزَنگ

پیچک

زیرک

چابک

تند پر

پَروس

پَرپَرَک

طوروس

زَردونه

بالزَن

پاکپَر

انگوری

فندق

گل پری

مرمری

پَربانو

نوک قشنگ

لوس پَر

خانم پری

پَر قشنگ

حنایی

آریل

پِتی

جِرِنی

پلوئی

پیتر

کِرَکِرجَک

کویین

پرسیلا

هالک

جولی

آرجِنتو

جان

سیلور

بلو

وُبِلز

باندیتو

اسپایک

لاکی

بادی

توبی

روستِر

بِری

ریو

چیکو

جَکسون

مووگلی

تِرِیت

کوکی

دَنسِر

پِنی

پِرِل

بافی

ژِنا

پولی

شوگِر

لیدی

شِنا

مارگو

فاری

پیکسی

بِلا

هازِل

دِستِنی

جروال

جِین

ساشا

ایو

اِدِن

آوا

نالا

جورنی

اسکای

کیوی

تیکی

مکس

تانگو

مانگو

اسنَپِر

کِرَکِر کینگ

جَزی

نیبِل

اسکارلت

سامانتا

بوکوُ

یاکی

انتخاب اسم های جذاب برای عروس هلندی نر و ماده

از آنجا که اسم های جذاب بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و پرندگان جزء حیوانات ظریف و زیبایی هستند. هر فردی که پرنده خانگی عروس هلندی دارد تمایل دارد که یک اسم تک انتخاب کند. در زیر برخی از اسم های جذابی که برای پرندگان خانگی بیشترین عمومیت را دارد اشاره می کنیم.

دی جِی

اسپارک

اَش

پاپایا

بیکِر

ریوِر

ویندبَگ

ناگِت

کِلِمِنتین

هاکِلبِری

بلوبری

چریمویا

پامپ کین

باتِرنات

پیچِز

مِیذ

رِیزِن

لایم

رِد

اِیس

پاکو

بوستِر

اُولی

دیِگو

آلبِرت

نِمو

رینگو

ماکائو

بابی

گلایدر

وینگهام

هارلی

لئو

ریکو

سانتیاگو

دومینگو

جِت

هادسون

فینیگان

تالون

سِلی

فیجی

پِرو

هوپ

کارما

میسی

وینگِر

دِلایلا

کِلُو

پینکی

آنی

پِیزلی

فیونا

توئیتی

ایزابِلا

اوبری

مِلودی

ژوزِفین

بِل

فیوبی

آمِلیا

جازمین

زو

استِلا

فلورینا

لولا

ماریسول

اِرین

تریکسی

ویکتوریا

وینفرد

دارلینگ

هارپر

نالا

سیری

وینگ مَن

کورا

فری بِرد

جیوز

بیکِر

آلِکسا

دلتا

چاتِر

کاپی کت

اسکاکی

گُوسیپِر

ویندبَگ

چاتِرباکس

پِریتی بِرد

سیناترا

بِرِین

پارادوکس

پلوکِر

روم مِیت

تریسکوت

بامبو

کَروت

سینگر

تویتر

اِوری

چیرپ

پینات

باتِرفلای

اسپرینگ

پاریس

جورنی

اِسکولی

پرنسس وینگر

جوول

رِد برد

دوبلون

شارکی

بونس

آهوی

شارک بِیت

سواش باکلر

ماتی

بارباسو

کاپیتان مورگان

استرامپت

موتنی

فورِست

کِی لایم

پریدوت

اِمِرالد

فِرن

باسیل

هِربی

گرینچ

جِید

اسپروت

پِیپِر

ویلسون

نایکِل

گِرَفیت

لیلاک

اَدمیرال

وینتِر

ویولِت

ثور

ویلو

اِسلَت

آپولو

بِنتلی

برخی از اسم های رایج برای عروس هلندی نر و ماده

برخی از افراد حساسیت زیادی در انتخاب نام عروس هلندی ندارند و به محض خرید یک نام رایج را برای پرنده انتخاب می کنند. این اسم ها با توجه به اینکه عمومیت بالایی دارن جزء اسم های خاص و همه پسند هستند و بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرد. چند نمونه از این اسم های رایج را در زیر بیان می کنیم.

بیل

لارگو

فلوید

بِرَد

کوری

یوگی

مَکس

تاشا

تارا

بِیبی

رُزی

چارلی

سانی

سوفیا

رومئو

کیوتی

سیلی

سلین

هَپی

پیتا

کاپیتان فِلینت

لیتِل فوت

پیکارون

پایرِت

باکو

سینکر

سامی

اسموکی

کَندی

چا چا

پال

بو

بلوند

آدام

فونیکس

مالکوم

پوفی

اُزی

شیلا

لِمون

رِین

اسنُو

لایف

بیوتی

براید

گرگوری

جوزفین

ژوئن

لیسی

لیدیا

لیندا

مریدا

نیکول

اوپال

پائولین

کاملیا

کارمن

کاسپر

کورتنی

سینتیا

دیکسی

اویلین

فورانس

آلفا

آلپین

آمستل

آناکین

آنجل

آنسل

آپاچی

آرچمدس

آرویس

اَش

آسلین

آسترو

آزرا

بابی

بیبی

باکال

باچ

باکون

بالدریک

بالو

بالتُ

بارکودا

بارنی

باستین

بیتز

بازیله

بیوتی

بیکر

بل

بنگالی

بنجی

برستین

برت

برتا

بیانکا

بیف

بیکی

بیلبو

بیل

بلوندی

بلو برد

باب

بگارت

باگی

باند

بانکرز

بونو

بو بو

بوکی

بومر

بومرنگ

باپر

باتی

بوتو

باتی چلی

باز

بوزو

براندو

بریمبل

بریتا

برویسر

بوبا

بابل گام

بادی

بودی

بوفی

بافورد

بوگابو

باگر

باگز

بان بان

باس

کالی

کالوین

کالیبسو

کاملو

کارملو

کندی

کارامل

کاسانوا

کسپر

اسم های بامزه عروس هلندی

برخی از افراد ترجیح می دهند برای عروس هلندی خود از اسم های بامزه و خنده دار استفاده کنند. و بیشتر برای پرنده های شیطون و بامزه خود از اسم های خنده دار استفاده می کنند. در زیر چند مورد از این اسم ها را بیان می کنیم.

فندوق

وفا

آواز

پشمک

چیتوز

کنجد

گردو

نبات

اسم برای جفت پرنده عروس هلندی

برخی از افراد دو پرنده ی نر و ماده عروس هلندی را با هم تهیه می کنند و برای انتخاب اسم برای این پرنده ها از نام هایی استفاده می کنند که تقریبا عاشقانه و جفت باشند. گاها این اسم ها از روی داستان های عاشقانه انتخاب می شود. در زیر به چند نمونه از این اسم های رایج برای جفت نر و ماده اشاره می کنیم.

بیژن و منیژه

خسرو و شیرین

لیلی و مجنون

ویس و رامین

رستم و تهمینه

آتلو و دزدمونا

رومئو و ژولیت

اسم های عاشقانه برای عروس هلندی

در برخی از موارد هم افراد از بین اسم های عروس هلندی ترجیح می دهند از نام های عاشقانه استفاده کنند. تمایل به انتخاب این اسم ها برای عروس هلندی ماده بیشتر است. در این بخش اسم های قشنگی را آورده ایم تا افرادی که به دنبال انتخاب این چنین اسم هایی هستند راحت تر بتوانند انتخاب کنند.

بُرنا

رُز

سانی

لیلی

توییتی

جینجر

زئوس

کوکی

برای دیدن اسم های بیشتر کلیک کنید :

اسم های با مزه و خوشگل برای مرغ عشق نر و ماده

معرفی بهترین اسم برای طوطی عروس هلندی

  • بین اسم آکوا و کرنشا موندم
    اکوا یعنی ,, نمیدونم
    و کرنشا به فرانسوی میشه آسمان آبی
    عروس هلندیم هر نژاد خاکستری سر زرد هست
    اسمی براش دارین بگین
  • سلام یه عروس ماده دارم اسمش طلا هست یه نرم گرفتم اسمشو چی بزارم که به طلا بیاد؟
  • آریانا تیموری
    من یدونه عروس هلندی دارم اسم رو
    گذاشتم فندق که الان ۳ سال است
    دارمش
  • من یدونه عروس هلندی دارم اسمش رو گزاشتم جاسپر
  • سلام من امشب یک طوطی عروس هلندی خریدم دو ماهشه بنظرتون رنگ زرد قشنگه یا اصلا طوطی گرینچیک بهتر یا
    عروس هلندی
  • سلام
    عروس هلندی من اسمش طلا هستش خیلی شیرین و نازه
  • من عروس هلندی نر دارم اسمش پاشا هست خواهرم داره اسمش ساشا هستش
  • من یه عروس هلندی دارم ماده اسمش پوپکه.یه همسر داشت اسمش فندق بود.الان یه دوست برای پوپک‌خریدم‌نمیدونم چی بزارم اسمشو .فکرکنم کوکو قشنگه.بتونه بگه
  • سلام
    من یه عروس هلندی نر دارم کمک کنید ی اسمی انتخاب کنم

    من
  • اسم عروس هلندی من تیکی هستش خیلی به اسمش علاقه داره😊
  • سلام اسم عروس هلندی من طلا ماده ،نبات نرهست اسم دوتا جوجه هاشون چی باشه قشنگه؟😍
  • سلام بین اسم چیکو و فندق موندم
  • سلام من یک عروس هلندی نر و ماده دارم اسم ماده رو گذاشتم تیکو و اسم نر رو گذاشتم لئو
  • آرش افشاری
    ممنون از شما بابت راهنمایی
  • لوتینو و طلا و تویتی
    من سه پرنده دارم چهارمین پرندم نمیدم جی بزارم نر هست کمک کنید منون
  • من یه عروس هلندی لوتینو دیشب خریدم نمیدونم نره یا ماده چون جوجس اسمشم گذاشتم لیمو به نظر من اسم خوشگلیه
  • من دو تا عروس هلندی دارم نر و ماده ،، عروس ماده به نام تاجی و عروس نر به نام لوتی ،، مادمون مرواریده نرمون نژاد لوتینو هست ،، هر دو شیطونن و بازیگوش
  • اسم عروس من خان طلا هست
  • اسم طوطو واسه عروس هلندی نر چطوره۰
  • من اسم دلبررو میتونم روعروس هلندی نر بزارم؟؟
  • امیرحسین عفتی
    کاکلی من تک تکِ
    کاکلی من قشنگه

    اسم عروس هلندی من کاکلی هست

    شما چرا در لیست ننوشتید😡😡😡
  • سلام من خیلی به اسم لیمو علاقه دارم ولی عروس هلندی تر قرارع بگیرم به نظرتون لیمو برای عروس هلندی ماده هست ؟
  • سلام من دیروز یه عروس هلندی خوردم خیلی خوش مزه بود
    شما هم امتحان کنید
  • وای عالیه من یه عروس ماده دارم و برای نر میخواستم اسم بزارم و اسمش رو میزارم لئو 🤍🕊️
  • با سلام من یه جفت عروس هلندی دارم اسمشون میتو و تامی هستند به نظر شما قشنگه اسمشون??
  • منم یه عروس هلندی ماده دارم اسمش مایکا هستش و بنظرم خیلی هم بهش میاد
  • ممنون از همه شما دوستان عزیز خیلی اسم ها عالی بود و زیبا
  • سلام برای عروس هلندی نر اسم طلا قابل استفاده س؟
  • خخخخ
    همه سایتا اسماشون کپی پیس هست
    اسم جدیدی نیست
    10 درصد اسماشون بدرد بخوره. باقیشون افتضاحه / هر چی گیرشون اومده نوشتن
  • عروس من نژادش لوتینو چشم شرابی مادس و اسمشم لپ گلیه اگه اسمش داخل لیست ماده ها باشه عالی میشه
  • سلام
    من یه پرنده نر دارم که اسمش چیکو و یک دونه میخوام واسش ماده بخرم اسم واسه اون میخواستم که بامبو اسم قشنگی واسش
  • سلام ممنون از کمک تون واقعا خیلی خوب راهنمایی کردید. فقط اگه اسم فندق رو روی عروس هلندی نر بزاریم بده؟🤔🤔
  • من یه عروس هلندی نر دارم البته هنو معلوم نی که مادس یا نره چون دوماهشه ولی فک میکنم نر باشه اسمشم لپ گلی
  • من عروس هلندی تون رو خوردم
  • عالیییییییی
    خیلی ممنون سایتتون خیلی کمکم کرد تا اسم برای طوطیم انتخاب کنم 👌👌👌
  • من یک عروس هلندی نر دارم خیلی زیباست
    اسمش از همون کوچکی سزار بود خیلی اسمش رو دوست داره
    چرا توی لیست عروس هلندی های نر سزار نیست
  • من یک عروس هلندی نر دارم اسمش تیتو هست راستی زئوس تو یه فیلم اسم یه خدا بود😒😓
  • کاکلی هم اسم قشنگیه
    کامل طلا
    پر طلا
    خیلی اسم ها رو ننوشتید
  • پس چرا اسم پیکو تو لیست عروس هلندی های نر نبود؟؟
  • من دوتا طوطی دارم اسم یکی شون تیکو و اسم اون چیکو واقعا طوطی عروس پرندگان خاص و زیبایی هستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی