استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته اسم ابوالفضل و فاطمه

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ

دانلود عکس نوشته دونفره از اسم های ابوالفضل و فاطمه abollfazl va fateme  با مدل طرح و فونت قلبی و عاشقانه برای پروفایل دانلود لوگو تصاویر و استیکرهای تلگرامی شیک و جذاب از نام های درخواستی ابوالفضل و فاطمه در کنار هم با پس زمینه ای جالب با کیفیت بالا در اشکال سه بعدی فانتزی نقاشی شده و گرافیکی بصورت لاتین و فارسی

لوگوی اسم ابوالفضل و فاطمه

چه زیباست بخاطر تو زیستن
وبرای تو ماندن بپای تو مردن وبه عشق تو سوختن؛
وچه تلخ وغم انگیز است، دور از توبودن، برای تو گریستن؛
و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛ ایکاش می دانستی بدون تو،
مرگ گواراترین زندگیست؛ بدون تو وبه دور ازدستهای مهربانت،
زندگی چه تلخ وناشکیباست. ایکاش می دانستی مرز خواستن کجاست،
وایکاش میدیدی قلبی راکه فقط؛
برای تو می تپد
دوست دارم تا اخرین باقیمانده ی جانم تو را عاشق کنم
زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده
زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده
زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته
نفس کشیدن من تنها با یاد اوری زنده بودن تو امکان پذیر است
همین که گاه نگاه چشمان پر از عشق یا سردی تو را میبینم برایم کافی است و قانع
کننده است که زندگی زیباست
اگر روزی از دیار من سفر کنی با چشمانی نابینا شده از گریستن در نبودت جای
قدمهایت را بر روی سنگفرش خیابان گل باران میکنم

اسم نوشته قلبی ابوالفضل و فاطمه

 

طراحی اسم های ترکیبی ابوافضل و فاطمه جان

 

تصاویر زیبای نام های ابوالفضل و فاطمه پیش هم

 

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

لوگوی اسم ابوالفضل

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی