استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

لوگوی اسم رسول و صدیقه عاشقانه

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ق.ظ

طراحی و تزیین عکس نوشته ای زیبا قلبی و عاشقانه ی درخواستی برای اسم های دونفره رسول و صدیقه rasol va sadighe که جزو کاربران بلاگ بودند و هفته ی پیش این کار را سفارش داده اند دانلود متن تصاویر با استیکرهای تلگرامی جذاب و جدید درباره ی نام های ترکیبی رسول و صدیقه در کنار هم با مدل طرح و فونت های سه بعدی گرافیکی فانتزی و ...مناسب برای پروفایل و لوگوهای حرفه ای بصورت لاتین و فارسی

عکس نوشته اسم رسول و صدیقه برای پروفایل

مینویسم گرچه تاثیری ندارد ای نگار
دوستت دارم ، هزاران تا هزاران تا هزار

با هوای رفتنت هر فصل بدتر میشوم
مثل برفِ آخرِ پاییز در اوجِ بهار

گرچه میخندی به من ، شعر جدیدی میشود
از برای قافیه این بار نازی نو بیار

میکَنی از خود دو دستم را ز دامانت ولی
میکُنی من را به ناز دلبری هایت دچار!

گرچه که حتی نمیدانی ولی میخواهمت
مثل عکسِ گم شده در پشتِ تلی از غبار

میروی تنها بدور از آنچه داری میروی
رد پایی هم نمی ماند به روی این مزار

تا تو بودی کوچه را با من قراری تازه بود
تا که رفتی بد دمار از من درآورد روزگار

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

عکس پروفایل اسم رسول

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی