استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته نیمه شب + متن

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بهترین جمله عکسهای سفارشی غمگین و تصویرهای نوشته دار عالی با موضوع نصف شب واسه پروفایل، عکسای تیکه دار فاز غم، بی نظیرترین تصاویر به روز و تصویرهای نوشته دار احساسی پسرونه و دخترونه با عنوان نیمه شب برای پروفایل، عکس و متنهای شیک، تکست ها و استاتوس های خیلی زیبا، جملات تصویری خیلی خاص کنایه دار راجب نیمه شب، مطابق درخواست های شما عزیزان.


عکس نوشته نصف شب


بنشین، مرو، چه غم که شب از نیمه رفته است؟ بنشین که با خیال تو، شب‌ها نخفته‌ایم...


عکس متن دار نیمه شب


عکس درباره نیمه شب

خیره ام در چشم خیست حسرتم را درک کن... قبله ام باش عاشقانه نیتم را درک کن... ای که رویایت دلیلِ شعر هایم، گریه هایم خلوتم را درک کن... عشق را بر شانه ات باریده ام/ رد اشک نیمه شب بر صورتم را درک کن... غرق آغوشت شدم، تا ابد می خواهمت، این حالتم را درک کن... ‌ ‌‌

عکس درباره نیمه شب

نیمه های شب میشود دلم میگیرد... سجاده را پهن میکنم با تسبیح ذکر دلتنگی هایم را میگویم؛ و اشک هایم سجده می کنند برای کسی که همیشه با من است... خدا آرامش‌ دلهای بیقرار است.

عکس پروفایل نیمه شب

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت، آنچه در خواب نشد، چشمِ من و فکرِ تو بود...!

"سعدی" 

عکس نوشته نیمه شب

نیمه شب آمد خیالت، نیمه جانم را گرفت ابر دلتنگی دوباره آسمانم را گرفت تا دلم در کوی دلتنگی برایت میسرود لکنتی امد زبان بی زبانم را گرفت درمیان خاطراتت در وداع آخرین قطره قطره اشک آمد دیدگانم را گرفت عمر من سر میرود باحسرت آغوش تو با نبودت مهربان دنیا امانم را گرفت زندگی بامن چه بازیهای پنهانی نکرد بس که تابم داد صبر آستانم را گرفت تا سفر رفتی،گناه غم میان باورم دینم و ایمانم ویکسرجهانم را گرفت شانه های مهربانت را بیاور خوب من گریه های لعنتی تاب و توانم را گرفت

********************

نیستی که ببینی بعضی وقت‌ها صبح، شب نمی‌شود. مثل همین لحظه که روز گیرکرده است انگار لقمه‌ای که مانده باشه توی گلوی آدم و پایین نرود. همین لحظه‌ای که وقتی از پنجره به بیرون نگاه می‌کنی هزارتا دیوار می‌بینی با نور مات. اگر بودی می‌دیدی عصر مثل زنی است که آرایش ملایم و دلپذیر را هم ندارد و رنگ‌پریده به ساختمان‌های بلند و نیمه‌کاره خیره مانده است.

"حتی وقتی میخندیم / فریبا وفی" 

********************

پیام می دهد او نیمه شب که بیداری ؟ و باز بغض من و این سوال تکراری/ دوباره هستم و باید نفهمد این را که/ چقدر خسته ام از این سکوت اجباری/ پیام می دهد ایندفعه زود خوابیدی؟ کلک بیا نکند میل دیگری ...؟ آری ..؟ و درد می کشم این دفعه با سکوت خودم/ نه صحبتی نه قراری نه وقت دیداری/ نه تاب اینکه بگویم که دوستش دارم/ نه میل اینکه بپرسم که دوستم داری؟ شنیده ام که کسی را ... شنیده ام که کسی... غرور لعنتی ام غرق آبروداری !/ دوباره می رود او  بی خبرتر از شب قبل/ و باز بغض من و.. حسرت و... خودآزاری!

********************

نصف مردُم دنیا شب که میشه فکر میکنن دلتنگن امّا همشون خمارن خمار بی کسی....

(فیلم گوزنها)

********************

باز هم نصف شب و تاب و تبی تکراری دلبرم! همنفسم بازتو هم بیداری؟ گل شب بوی غزل ریز! مزاحم نشوم! وقت داری کمی از روی غمم برداری؟؟ میشود دست به بغضم بکشی؟ بی زحمت! میشود گوش به آهنگِ دلم بسْپاری؟ "یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم" خسته ام،خسته از این زندگیِ اجباری! شده مخروبه، بنایِ دلِ کج بنیادم! شاعری را چه به وصله زدن و معماری! خسته ام،منتظرِ معجزه ی تازه گیَم تو بیایی به دلم، دینِ نُویی می آری!؟ کاش! پایانِ غمِ من به خودت ختم شود کاش! شیرین شود این درد و غمِ تکراری


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی