استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل خودکار + متن

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۶ ب.ظ

تصاویر عاشقانه و جدیدترین جمله عکسهای فانتزی، یادداشت های تصویری احساسی و مطالب بسیار زیبا با موضوع نوشتن با خودکار واسه متن پروفایل، مجموعه تصویر نوشته های ناب طراحی شده و تصویرهای فاز سنگین با طرح های خیلی قشنگ با عنوان خودکار نویس، بهترین تصاویر در کنار تکست های احساسی، جملات تصویری طعنه دار در کنار جمله های خاص، انواع عکسای جذاب در کنار متن های خوندنی و استاتوس های جذاب عاشقانه راجع به خودکار واسه پروفایل، طراحی طبق سلیقه ها شما عزیزان.


بُغض وقتی می رسد؛

شاعر نباشی بهتر است...

بُغض وقتی گریه شُد، خودکار می خواهد فقط...!


*****************


میدونی چرا آدم وقتی بزرگ میشه به جای مداد با خودکار مینویسه؟ برای اینکه یاد بگیره هر اشتباهی پاک نمیشه

*****************

رفیق خوب مثل خودکار نیست که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور رفیق خوب مثل جوهر خودکاره که واست خاطره های به یاد موندنی روماندگار میکنه❤️❤️❤️ سلامتی رفیقای خوب

*****************

خودکار توی فنجان، قـاشـق بـه روی کـاغذ، زیبایی ات حواس مرا پرت میکند...

*****************

در دفتر زندگی مشکلاتت را با مداد بنویس و نعمت‌هایت را با خودکار امید داشته باش که روزی تمام مشکلاتت را پاک خواهد کرد خدایی که از احوال تمام بندگانش باخبر است

*****************

برایت شعر میگویم و تو آهسته میخوانی نمیدانی که پشت بیت بیت آن تو پنهانی نگاهت وزن شعرم شد و گفتم بی تو دلتنگم تو بستی چشمهایت را و این یعنی که میدانی قلم ،خودکار، یک قلب و نگاه بیقرار تو تورا با بیت بیت ام مینویسم خوب میدانی

*****************

برایت شعر میگویم و تو آهسته میخوانی نمیدانی که پشت بیت بیت آن تو پنهانی نگاهت وزن شعرم شد و گفتم بی تو دلتنگم تو بستی چشمهایت را و این یعنی که میدانی قلم ،خودکار، یک قلب و نگاه بیقرار تو تو را با بیت بیت ام مینویسم خوب میدانی

*****************

درد از اینجا شروع شد از همین گوشی های همراه که بی همراهمان کرد... قبل ترهاصدای هم را داشتیم توی کیوسک تلفن ... عکس محبوبمان لای کتاب ... نامه هایی که به پستچی نرسیده خوانده میشد ... جوهر خودکار هم تمام میشد عشق ادامه داشت... این روزها اما چقدر از هم دوریم باوجود این همه پل! پیامک هایی که گویا هرگز نمیرسند... مخاطب هایی که اشتباه میشوند... تماس هایی که برای همیشه بی پاسخ میمانند... وادمهایی که تنها همراهشان را جا میگذارند! این روزها فشار یک دکمه کافیست تا دنیای کسی برای همیشه به پایان برسد ...

*****************

ذوق شعرم را کجا بردی؟ که بعد از رفتنت عشق و شعر و دفتر و خودکار آرامم نکرد

*****************

اسم زیبایت قرارش بین این اشعار نیست

قلب تو درگیر اما مثل من بیمار نیست

من برایت شعر میخوانم به چشمم زل بزن

شعر من بی چشم تو دیگر چنان پربار نیست

عشق یعنی جمله ی "من دوستت دارم زیاد"

پشت هم میگویم اما پیش تو تکرار نیست

من چگونه آنچه دیدم را بگنجانم به شعر؟

وصف زیبایی تو در حد این خودکار نیست

دیگر این ابیات هم تحت تسلط نیستند

مثل آن فرمانده ای هستم که پرچم دار نیست


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی