استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل عشقم فقط خودت + متن

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

انواع مختلف یادداشت های تصویری احساسی عاشقانه درباره عشق فقط خودت مخصوص متن پروفایل، جمله عکسهای درخواستی، تصویرهای جمله دار فوق العاده عالی معنادار با موضوع عشق فقط تو برای پروفایل، استاتوس های به روز جالب، عکسای خیلی زیبا با طرح های خاص و خیلی قشنگ با عنوان عشقم فقط تویی تهیه شده مطابق خواسته های شما در سال 1397.


بزرگش کرده اند عشق را میگویم یک «عزیزم صبح بخیر» یک «داری میری بیرون خودت رو بپوشون، هوا سرده» گفتن یک «چایی میخوری واست بریزم» پرسیدن اصلا کار سختی نیست... فقط باید آدمی را پیدا کرد که لایق شنیدنش باشد.

****************

بدان که قلبت کوچک است پس نمیتوانی تقسیمش کنی هرگاه خواستی آن را ببخشی با تمام وجودت ببخش که کوچکی اش جبران شود هیچگاه عشق را با محبت، دلسوزی، ترحم یا دوست داشتن یکی ندان همه اینها اجزاء کوچکتر عشق هستند نه خود عشق! همیشه با خدا درد دل کن نه با خلق خدا و فقط به یگانه عالم توکل کن آنگاه می بینی که چگونه قبل از اینکه خودت دست به کار شوی، کارها به خوبی پیش می روند...

****************

تو همانی که به قصر دل من سلطانی.حاکم قلب منی خوب خودت میدانی. همه ی فکر و خیالم فقط اندیشه ی توست..توهمانی که در این خاطره ها پنهانی. در دلم عشق کسی نیست به جز عشق رخت. خط به خط راز مرا از نگهم می خوانی. قلبم از هر نفس تو ضربان میگیرد. همه شب در تپش جان و دلم مهمانی. شدم انگشت نمای همه ی مردم شهر. همه گویند که دیوانه و سرگردانی... دگر افزون شده از زخم زبان درد دلم. تو همانی که همه درد مرا درمانی. حکم کن ای شه احساس دل عاشق من. حاکم عشقی و این را به یقین میدانی...!

****************

 ‌ عشق وقتی برسد خشک و ترت می سوزد هرچه داری همه دور و برت می سوزد گاه می خندی و گه گاه نگاهت ابریست توی بارانی و اما جگرت می سوزد دوست داری بگریزی و ندانی چه کنی منطق عقل به اما اگرت می سوزد میروی توی خودت گم بشوی می بینی هرچه بوده ست تو را در نظرت می سوزد شهر از یک نفری با تو حکایت دارد تازه اینجاست دل بی خبرت می سوزد آسمان با تو هماهنگ و پر از پروازی درد اینجاست فقط بال و پرت می سوزد...

****************

بدان که قلبت کوچک است پس نمیتوانی تقسیمش کنی هرگاه خواستی آنرا ببخشی با تمام وجودت ببخش که کوچکیش جبران شود هیچگاه عشق را با محبت، دلسوزی، ترحم و دوست داشتن یکی ندان همه اینها اجزاء کوچکتر عشق هستند نه خود عشق همیشه با خدا درد دل کن نه با خلق خدا و فقط به یگانه عالم توکل کن آنگاه می بینی که چگونه قبل از اینکه خودت دست به کار شوی، کارها به خوبی پیش می روند...

****************

قهوه ی زندگی با قند عشق شیرین می شود... حال ، عاشق هر کس که باشی... اوّل عاشق خودت باش که منحصر به فردی... دنیا، نه تو را داشته و نه خواهد داشت، فقط، اکنون چون تویی دارد... خودت را که عاشق شوی، عاشق دیگران بودن سهل است... آن گاه قصد کن که عاشق والدینت شوی... سپس به دوستان و آشنایان عشق بورز... و بعد... همه ی مخلوقات... و آخر... خوب که تمرین عشق کردی و شاکر شدی که عاشق هستی و شیرینی عشق را می چشی، قامت ببند و نیّت کن برای نماز "عشق به کردگار"...

****************


دلبـر... بیا لا به لایِ این همه "کینگ" و "کوئین" لای همهمـه یِ "رل" هایِ آدم با کلاس ها، میونِ آدم هایی که از عشق و دوست، داشتن فقط اسمشُ یاد گرفتنُ هشتگِ، قشنگم زدن پایِ عکس های دو نفره اشون! بیا یکم ساده همُ دوست داشته باشیم... من بشم آغوشِ در کـردنِ خستگیات و تو بشی شونه یِ محکم واسه بی پناهی هایِ مــن... بشـی"شاه"ِ واقعیِ منُ بشـم"ملکه"یِ اول و آخـر سرزمینِ دلت... دلبــر این عشق هایِ بی سرو تـه و زود گذر به کارِ دلِ من و تـو نمیـاد، ما بایـد همدیگـرُ همینجـور ساده دوست داشته باشیم، تو همین روشنِ معمولیِ چشمایِ منُ، من همین ته ریشِ نامرتبِ خستـه یِ تـورو، بیـا ساده عاشقِ هم باشیـم ساده بمیـریم واسـه هم سـاده ها بیشتـر میمونن گرمتـر میکنن دلِ آدمیـزادُ.....

"ریحانه توکلیان"

****************


من دیگر باور دارم فقط یک بار در عمر عشقی می آید، حریق میشود و تو را آتش میزند. پس از آن عشق خانه برانداز، اگر جان به در ببری، عشق های بعد از آن حریق، کپی آن عشق خانمان برانداز اول است. این عشق هایی که می آیند و می روند، دیگر نه شعله دارند، نه شور. فقط عادت است، عادتی که شاید مدام تکرار شود...

"احمدرضا احمدی"

****************

منِ غمبــار فقط عشـقِ تو را می بینـم که در این شهر، در این اوجِ جوانی پیــرم غمِ دوری دلِ تنهـای مــرا شاعر کرد من اگر شعـر نگویـم بخدا می میـرم

****************

عشق دورم! فقط آن خاطره‌ها سهم من است بسته درها و همین پنجره‌ها سهم من است در همین شعر که گفتم به تو جان خواهم داد از همان پنجره‌ها دست تکان خواهم داد...

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی