استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دل باختن + متن

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ب.ظ

بهترین تصاویر تکست دار تیکه دار خیلی ناب و بسیار زیبای عاشقانه و عکس های احساسی جدید سفارشی با عنوان باختن دل مخصوص متن پروفایل، انواع تصویرنوشته های طراحی شده غمدار و شعرهای حس دار با موضوع آدم دلباخته برای پروفایل، تصویرهای قشنگ، تصویرها همراه با مطلب های خواندنی، جملات تصویری شیک غمگین و خاص و یادداشت های تصویری مخصوص و استاتوس های ویژه درباره دل باختن، تهیه شده مناسب سلیقه های شما عزیزان.


عکس پروفایل دلمو باختم


ما برای با تو بودن عمر خود را باختیم

بد نبود ای دوست گاهی هم تو دل می باختی...!

"فاضل نظری"


******************


تـاس دل در بـازی دل، اشتباه انداختم خودشدم عـاشق، ندانسته دلم را باختم کیش کردی قلب من رادر میان عاشقان کیش سهل است نـازنین، بامات دل هم ساختم

******************

با تواَم عشق قسم خورده پنهانی من

با تواَم بی خبر از حال و پریشانی  من

با تواَم لعنتیِ خالی از احساس بفهم

بی قرارت شده ام شاعره خاص بفهم

لعنتی خسته ام از دوری و بی تاب شدن

پای دلگیرترین خاطره ها آب شدن

لعنتی خسته ام از حال بدم، زخم نزن

بی تو محکوم به حبس ابدم، زخم نزن

باورم کن که به چشمان تو معتاد منم

پادشاهی که به جنگ آمد و افتاد منم

قافیه باختم و شعر سرودم یعنی

به هر آن کس که تو را دید، حسودم یعنی...

نفسم بندِ تو و درد مرا می خواند

بعدِ تو حسرت دنیا به دلم می ماند

******************

گفته بودم من دلم را باختم، هی لج نکن سخت تاوان غمت پرداختم، هی لج نکن توبه کردم تا نگاهم را بدزدم از لبت باز هم یک آن نگاه انداختم، هی لج نکن در خیال من تو هستی و جهانی آرزو در خیالم از تو دلبر ساختم، هی لج نکن بازی سختی به پا کردی ولی در حرمت چشم زیبایت سپر انداختم، هی لج نکن خوب می دانم دلت این جمله میخواهد، بیا بین احساس و تو و دل، باختم، هی لج نکن.....

******************

دلم را به تو باختم و این قشنگ ترین قمار زندگی ام بود❤

******************

باختم دلم را به نگاه مهربانت ...

******************

کار رود رفتن است کار باد، آمدن کار عشق، بردن است کار دل، باختن... کار مرگ هر چه هست کار ماست عاشقانه زیستن.

******************

تنها یک قمار باز فرق بین باختن و بد باختن را می فهمد... من بد باختم رفیق. حکم خشت بود و من فقط دل داشتم

******************

بیش از رنگ های دنیا برخی آدم ها رنگ دارند، بی رنگ دل باختن ،باختن است

******************

خسته ام جانا از این زندان که نامش زندگی است…! پس قشنگی های دنیا دست کیست…؟ باختم درعشق اما باختن تقدیر نیست..، ساختم با درد تنهائی مگر تقدیر چیست…؟ دل ناله کند از من، من ناله کنم از دل، یا رب تو قضاوت کن ! دیوانه منم یادل؟

******************

ای خوش مستانه سر در پای دلبر داشتن... دل تهی از خوب و زشت چرخ اخضر داشتن... نزد شاهین محبت بی پر و بال آمدن... پیش باز عشق آیین کبوتر داشتن... سوختن بگداختن چون شمع و بزم... افروختن تن بیاد روی جانان اندر آذر داشتن... اشک را چون لعل پروردن... بخوناب جگر دیده را سوداگر یاقوت احمر داشتن... هر کجا نور است چون پروانه خود را باختن... هرکجا نار است خود را چون سمندر داشتن

"پروین اعتصامی"

******************

کاش همه می فهمیدند که دل بستن به کلاغی که دل دارد، بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی