استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار تولدت مبارک زندگیم برای پروفایل

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ

انواع مختلف تصویرهای نوشته دار قشنگ با پیام تبریک تولد عاشقانه و تصاویر سفارشی با طرح های شاد، تصاویر متن دار متنوع رنگی، جمله عکسهای زیبای تبریک تولد و استاتوس راجع به تبریک تولد به زندگی خود واسه پروفایل، دوست داشتنی ترین عکس و متن زیبا با طرح های گوناگون، جملات تصویری جدید باحال، تکست های احساسی با موضوع تولدت مبارک همه زندگیم ، عکسهای جذاب ویژه ی تولد و یادداشت های تصویری به روز با عنوان تولدت مبارک زندگی من... تهیه شده برای درخواست های شما در زمستان سال 1396.


عکس پروفایل تولدت مبارک زندگی


هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک زندگی من...

تصاویر تولدت مبارک زندگیم

آرزو می کردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم
تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم
و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !
تولدت مبارک بهونه ی زندگیم...


عکس نوشته تولدت مبارک عشقم

گل من تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدت مبارک همه ی دلیل زندگیم...


***********************

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک
زندگیم...


***********************


امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
زندگی من تولدت مبارک...


***********************

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟
تولدت مبارک همه زندگیم...

***********************

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم
و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم
نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد
سالروز تولدت مبارک زندگی من...


برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی