استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته درباره پدربزرگ فوت شده برای پروفایل

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 

عکس نوشته و متن های جدید و غمگین برای فوت پدربزرگ جملات تصویری و متن دار جالب باموضوع فوت پدربزرگم متون و دلنوشته های سوزناک راجب فوت شدن پدربزرگ،وجود افراد مسنی همانند پدربزرگ در هر خانه ای بدون شک سبب زیاد شدن برکت و رزق خانه است و هیچکس منکر این مورد نیست در سال 1397 نیز به سفارش بیشتر کاربران همین سایت گالری تصاویر متن دار دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده ایم که از زیبایی و کیفیت بالاتری برخوردار هستند همین حالا دانلود نمایید

پدربزرگ عزیزم روحت شاد

دلم برات خیلی تنگ میشه برای نصیحت کردنات برای مهربونی هات ، خداحافظ پدربزرگ 

بابابزرگ خوبم ، تحمل دوری و نبودنت برام خیلی سخته ، خیلی بهت وابسته بودم ، روحت شاد باشه.

امروز میخواستم یه روز خاص باشه برام...

تاریخ تولد شناسنامه ایم یک حالی داره واسم ، و تاریخ اصلیش یک حال دیگه...

اما امروز روزی نیست که همیشه تصورش میکردمو براش برنامه ریخته بودم...
هرسال باهم صحبت میکردیم روز تولدم
امسال دیگه نیستی که باهام صحبت کنی...
برام دعا کن آقا جون 

غم از دست دادن برای همه سخته ، این دلتنگی هاشه که واسه ما میمونه...

جسمش ناراحت بود اما الان میدونم روحش در آرامشه

شاید تنها دلیلی که دوست دارم یه‌روزی جایزه‌ی بزرگی رو بگیرم، اینه که تو مراسم اهدای جایزه برم رو سِن، با صدای بلند رو به دوربین‌ها بگم «من از همین‌جا به پدرم درود می‌فرستم» و دولا بشم با دست یه‌جایی رو روی سن نشون بدم. بعد که اومدم پیشش سال‌ها واسه پدرم از اون نقطه‌ی روی سِن حرف بزنم و درباره‌ی جای‌گاه خاصش تو دنیا بگم. من هرگز نتونستم برای پدرم حرف سرگرم‌کننده‌ای داشته باشم. و هرگز نتونستم براش از یه نقطه روی زمین بگم، جوری که تصورش کنه، و بهش فکر کنه، و شب خوابش رو ببینه. پدر من خواب نمی‌بینه. کاش بتونم

مینویسم برای تو
برای پدربزرگی که وقتی فهمیدی ظهر ها میترسم برم باشگاه گفتی از این به بعد خودم میبرمت تا نترسی
برای پدربزرگی که میدونست زمستون همیشه مریض میشم
وقتی برف میومد میگفت باید لباس گرم بپوشی
برای پدربزرگی که تمام دردودل هاش رو به من میگفت
وقتی بهم میگفتی فقط تو ناخن هام رو بگیر وقتی تو میگیری اصلا درد نداره
وقتی کارم تموم میشد میگفت یجوری توی دلم دعات میکنم که هر خوشبختی داشتی بدون اینجا من دعات میکنم
صدام میکردی میگفتی بشین پیش من
نصیحتم میکردی
درس زندگی رو یادم میدادی
میگفتی کجا چطور رفتار کن
میدونم که همه ما یکروزی میریم از این دنیای هیچ....

اما تو برای من اسطوره صبر و استقامت هستی
من از قلب پاک تو خوب خبر داشتم
کاش بشه که بازم برام دعا کنی
هر روز اتاقت ساکت تر میشه
امیدوارم حداقل جات خوب باشه
روحت شاد باشه
راضی باشی

پدربزرگ چشم آبى مهربونم برای همیشه رفت.
‎دلم برای خنده‌های بی‌تمنای پاسخش، تمامی مهربانی از ته قلبش، همه عشق پنهان تو چشماى آبى رنگش
‎بارها
‎روزی هزار بار
‎تنگ
‎تنگ
‎تنگ می‌شود.
‎دوست دارم بازهم بعد از شیطنت و سر صدا کردن آنقدر نگاهش کنم تا دلش به حالم بسوزد و
‎بگوید
‎بیا آقاجون ، باشه آشتى منم دوستت دارم.
‎دلم برای خندیدن‌های زیبایش که تمام صورت چروکیده مردانه اش را در خود می‌گرفت
‎تنگ شده‌است.
‎می‌خواهم در را باز کند و با دستانی پر، باز هم وارد خانه شود و برایم آب نبات چوبى بخرد
‎می‌خواهم به دلم قدم گذارد و مهمانم شود.
‎انتظار معجزه ندارم
‎نمی‌خواهم دستی از آسمان بر سرم کشیده شود
‎فقط می‌خواهم همانطور که ساده و آرام خندید و رفت,
‎به من بگوید دوستم دارد و فراموشم نمی‌کند
‎و باور کند که برای لحظه لحظه بودن و نبودنش احترام قایلم
‎زیاد
‎زیاد
‎زیاد

  میخواهم بداند
  امشب,اینجا . . . 
  کنار مـــــــا . . . 
و
تا همیشه ...
  جایش حسابی خالی ست .

یادها و خاطره ها
روانشاد حسین فولادی
روحش شادیاد و نامش ماندگار 
پنج شنبه ها و یاد گذشتگان

پدربزرگم
باباجونم هنوز نبودت رو باور نکردم
چهل روز که پیشمون نیستی
کاش میشد یکبار دیگه صداتو بشنوم
روحت شادعزیزدلم

عکس نوشته جدید درباره مرگ پدربزرگ

دلم برات خیلی تنگ شده مهربونم روحت شاد

عکس پروفایل دلم پدربزرگم را میخواهد

امسال برای همیشه پدربزرگم از میان ما رفت و من بیشتر از همیشه بهش احتیاج دارم و دلتنگشم

عکس نوشته آقا جون چرا تنهام گذاشتی

یادش بخیر ...
آقاجون می گفت
هرستاره
انسانی ست که در زمین کاشته می شود
و هر درخت
کودکی ، که پای بر زمین می گذارد !

حالا من
همچون صنوبری
جدا مانده از درختها
تنهای
تنهای
تنها

هرشب
به آسمان سرک می کشم
و ستاره ها را می شمارم

عکس نوشته پدربزرگ عزیزم خدا رحمتت کنه به همراه جملات تسلیت

لطفا برای آرامش روح پدربزرگ خودم و تمامی پدربزرگ های عزیز و دوست داشتنی که اسمانی شدند صلواتی بفرستید

پدربزرگم

پدربزرگ عزیز!
نگاهت پر معناست
سخنت پر بهاست
و
رفتارت گنج تجربه‌هاست

فوت پدربزرگم

حـالا هر پنجشنبه که می شود
مـن و گریــه و خاطره هــا
جمع می شویم
دورِ نبودنت...
چقدر سخت است پنجشنبه از راه برسد ...
دلت هوای کسی را کند که نداری اش ....
پنج شنبه هفته است،
جاهای خالی بسیاری پر نمیشوند
جز تکرار خاطره ای و فاتحه ای

وفات پدربزرگم

بابابزرگ عزیزم آرام بخواب که راحت شدی ازاین دنیا
بادلمان چه کنیم که هرلحظه برایت تنگ میشود
پدربزرگ توکه رفتی تمام خاطرات کودکیم رفت

مردن پدربزرگ

پدر است که در کتاب جایی ندارد
و هیچ چیز زیر پایش نیست...
بی منت از این غریبه گی ها میگذرد تا پدر باشد...
و پشت خنده هایش فقط سکوت میکند
خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم میخواهم

آرام بخواب پدر

فوت شدن پدربزرگ


هر شب به یاد قبل تو را مرور می کنم
یک چهره پر از احساس‌های ناب داشتی و
یک قلب مطمئن پر از ایمان و عشق و شور ، پدربزرگ

 

  • ۵ سال پیش بابابزرگمو از دست دادم😔...خیلی دلم براش تنگ شده دلم براش یه ذره شده...کاااش بود کاش😔... دلم خیلی بد هواشو کرده
  • من هم سه سال پیش پدربزرگم به رحمت خدا رفت.اصلا فکرشو هم نمیکردم که انقدر زود تنهامون بذاره😔😔
    کاش هممون قدر همدیگرو بدونیم و بهم محبت کنیم تا اگه روزی از هم جدا شدیم حسرت روزهای گذشته رو نخوریم😭
  • منم سه روز قبل پدربزرگ عزیزمو از دست دادم خوبیهاشو تا آخر عمرم از یادم نمیبرم چقدر خوب بود برا شادی روحش صلوات بفرستین مرسی.
  • منم الان دارم از شاهرود میرم به خوزستان برای تشیع پدربزرگم شب ۱۹رمضان فوت کرد۲۳رمضان مصادف باشهادت جدش امیرالمومنین ع خاکسپاریشه😭
    برای شادی روح همه اموات الفاتح مع الصلوات
  • منم پارسال نزدیکای عید بود که پدربزرگم را از دست دادم خیلی دلم براش تنگ شده
  • منم بابا جونامو از دست دادام تنهام دلم براشون یه ذره شده یکیشون رو ۸سال ندارم یکشیون ۱سال و ۸ماه دلم براشون تنگ شده خدا 

    مادربزرگم ازم گرفتی هیچ کس نموده برام 

    😭😭😭😭

  • منم پدر بزرگم پنجشنبه در ایام فاطمیه درسال ۱۳۹۹ در ساعت اذان از این دنیا رف😭

  • من بابابزرگم به رحمت خدارفته خیلی دلم واسش تنگ شده 

    نمیتونم نبودنش را باور کنم

    😥😥

  • پدربزرگم رفت و تنهام گذاشت و عمرشو داد به شما 

    دیگه باورم نمیشه پدر بزرگ به این مهربونی و سادگی ندارم دیگه دورهمی هامونم پاچید و جای خالیش خبلی احساس میشه 

    ممنون از همتون میشم اگه برای شادی روحش فاتحه بفرستید.......

     

     

  • بابابزرگ منم امروز ب خاک سپردیم😔حتی نتونستم سرخاکش برم. لعنت بهت کرونا ک بابابزرگمو ازم گرفتی😔🖤دیگ بابابزرگ ندارم😔😔😔

  • سلام من تازه پدر بزرگم فوت کرده حالا بجایی رفتن سر خاک یه بابابزرگ باید برم سرخاک هردوبابابزرگ عزیزم

  • بابا بزرگم عزیم از پیشم رفت خدا رحمت کنه دلم براش تنگ شده هر بار عکسش را می بینم گریه ام می گیرد 
            آقاجونم بود
                              همه ی کسم بود 

                                            تنهام گذاشت و رفت 
    پاسخ:

    روحشون قرین رحمت الهی

  • پدر بزرگم مظلوم بود خدا رحمتش کنه اصلا باورم نمیشه این دورهمی ها همش دود شد رفت هوا دلم براش تنگ شده بعد از فوت پدربزرگم خالم سرطان گرفت و مرد باورش برام سخته باور نمیکنم ممنون میشم فاتحه بفرستید ممنون 
    پاسخ:
    خداوند رحمتشون کنه و روحشون شاد...
  • پدربزرگ من مهر ۹۷ از پیشم رفت دلم میخواد یه بار دیگه بغلش کنم  ماچش کنم وقتی ماچش میکردم مانم میکرد الان که دارم می نویسم اشک تو چشام جمع شده لطفا براش فاتحه یا صلوات بفرستید ممنونم 
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد
  • دلم برای روزهایی تنگ است که میدانم باز نخواهد گشت....برای پدرم که دیگر حضورش را احساس نخواهم کرد...به راستی که چقدر زود دیر میشود
    پاسخ:
    روحشون شاد...
  • منم امروز اقاجونم رو از دست دادم
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
  • خدابیامرزتشون منم آقاجونم 15دی 96  از دنیا رفت .خدا آدمایه مهربون زودتر میبره تا دراین دنیایه کثیف نباشن.😢
  • من بابا بزرگم فوت شده و دلتنگشم
  • دیروز پدر بزرگم رفت دلم براش تنگ شده😭😭😭😭
    پاسخ:
    مناسفم آجی خدا رحمتش کنه.دوستان برای شادی روح پدربزرگ فاطمه جان هم صلوات بفرستید.
  • منم امسال پدربزرگ مهربانم از این دنیا رفت ومنوتنها گذاشت شادی روحش صلوات


    پاسخ:
    خداوند رحمتش کن روشان شاد.شب پنج شنبه است ذکر صلواتی برای شادی روح رفتگان از جمله پدربزرگ شما
  • دل منم واسه آقاجونم تنگ شده پیرمرد ساده و زحمتکشی بوده این هفته که میاد چهلمش هست تو دفترم براش یه شعر کوتا و زیبا نوشتم روزی که از دست دادمش
  • نمیدونم چرا سلیقم این قد به خدا نزدیکه هر کسو وست دارم ازم میگیره 

  • منم امسال بابای مهربونم کنارم نیست سال قبل متاسفانه عمرش را داد به شما این عید بدون بابام اصلا حال وهواری خوبی نداره
  • پدرم بود. همه کسم بود . تنهام گزاشت و رفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی