استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل حال منو خوب کن + متن

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۸ ب.ظ

تصویرهای جمله دار جدید خاص و جمله عکسهای بامعنی با موضوع حال من را خوب کن برای پروفایل، دانلود عکس در کنار متن عاشقانه غمدار، انواع بهترین تصاویر متن دار به روز و تیکه دار و یادداشت های تصویری معنادار احساسی راجع به خوب کردن حال کسی واسه متن پروفایل، استیکرهای بااحساس، تصاویر همراه با تکست های عالی و استاتوس های خواندنی و شعرهای ناب عاشقانه، دانلود تصویرنوشته هایی با تیکه های ویژه با عنوان خوب کن حالمو، طراحی شده برای درخواست های شما عزیزان.


وقتی باهات قهر می کنم

ازت بدم نمیاد، فقط می خوام ببینم اونقدر مهم هستم که قانعم کنی، برام توضیح بدی...

وقتی به جای "جانم" میگم "بله" می خوام بفهمی حالم بده و خوبش کنی...


*******************


- خوبی؟!

نچ

- چیشده‼️ هیچی... ترجمه [ فقط تو میتونی حالمو خوب کنی..]

- واسہ هیچی ناراحتی؟

اوهوم [ کمکم کن ...]

- حوصلمو نداری ؟ خستہ ام میشه بخوابم ؟ [ بیشتر از همیشه نیازت دارم ...]

- باشه!

شب بخیر :)

[بَد باختی]

*******************

راستشو بخوام بگم، هنوز دلم میلرزه وقتی صداتو میشنوم. هنوزم فقط تو میتونی منو بخندونی. اینم باید بگم که خیلی دلم تنگ شده بود واسه شنیدن خنده هات.. درسته صدات، حالمو خوب میکنه، ولی نباید نزدیکم باشی، من هربار که صداتو میشنوم بیشتر وابستت میشم، بیشتر از قبل میخوام مال من باشی. با تو بودن و تورو داشتن از سَرِ من نمیوفته! تو میگی نمیشه، پس بیا درست بهم ثابت کن، بیا ثابت کن تو مال من نیستی.. فقط بیشتر از این کنارِ من نمون عزیزم، بیشتر وابسته شدن، خوب نیست واسه حالِ من، اصلا خوب نیست...

*******************

اینقدر گریه نکن یه نگاه به سنتم کن به چشمم اینقدرم زل نزن که نصفه شب شد میگیریم با هم ویزای دور دنبال چیزای خوب بالای کوه باربیکیو ریز لاو دو یه تکست به اکست بزن به جسمت حس خوب بده که توی قلبت سره سر شه نخواستی هم میریم با هم خونه دوست خوبم هر کلری خواستی بکن و بگو نوش جونم میریم اونجا که دیدگه بدی نباشه گریه رو رو صورتت نه هر خری نپاشه میدونی دنیا مال قوی هاشه پس پاشو لباساتو تا کن بریم با هم دیگه ایستگاه قطار نگو نیست راه فرار

*******************

دلم یه نفرو می خواد که ازم بپرسه: چطوری؟
بگم: خوبم...
بغلم کنه بگه
دروغ بســــــــه! گریه کن...


*******************

رحم کن! ای بی‌مروّت! ای زمان! لحظه‌ای در جایِ خود، ثابت بمان! این‌که با خود می‌بَری، عمرِ من است ساعتی خود را رفیقِ من بدان! من جوانم، آرزو دارم رفیق! درک کن! تشویش را از من بران! بی‌خیالی طی بُکن! یک کم بخواب! یک ترانه، بی‌ریا با من بخوان! چشمکی مستانه بر مستی بزن! حالِ خوبم را بِبر تا آسِمان! عقربه‌ها خواهرانِ عقرب‌اند دوری از این قوم کن، ای جانِ جان! عاقبت عُمر تو هم سر می‌رسد کاش باشی با من وُ ما مهربان!

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی