استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل من شاه شطرنجم + متن

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۶ ب.ظ

مشاهده بهترین تصویرهای نوشته دار مغرورانه با مضامین بسیار ناب، جملات تصویری فاز سنگین و تصویرنوشته هایی با تیکه های باحال با موضوع شاه شطرنج بودن برای پروفایل ، طرح انواع تصاویر تکست دار بامعنی جدید، جمله ها و مطلب های خواندنی معنادار راجب مهره شاه در شطرنج، عکسای جالب در کنار متنهای به روز، تصاویر در کنار استاتوس های جدید، جمله عکسهای بی نظیر و فوق العاده قشنگ با عنوان شاه شطرنج باش، طراحی شده مناسب علایق شما عزیزان.


من مثل شاه شطرنجم، تا آخرین نفس کنار دوست هام می مونم و تا آخر مقابل دشمن هام وایمیستم؛

پس مراقب باش...

(آیسان آورند)


******************


اگر تو شطرنج زندگیت شاه نشدی، اون سربازی باش که تک تک مشکلات زندگی رو پشت سر میزاره،تا تو خونه آخر وزیر شه، تا بتونه شاه رو مات کنه. موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن: آنهایی که منتظر شکست تو هستن تا به تو بخندند و آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا با تو بخندند...

******************

شاه شطرنج منی با رخ ماهت چکنم؟

با سپید دل و چشمان سیاهت چکنم

تا ابد در دلی و گاه بگاهی دیده

این همه زیر و بم گاه بگاهت چکنم؟

سپه حسن تو از تاب غزل بیرون است

من وامانده به اوصاف سپاهت چکنم؟

بزم خورشیدی و دل طاقت دیدارت نیست

در شبم با طپش صبح پگاهت چکنم؟

یوسفم تشنه و صحرا همه گرگ آلوده است

گر پناهم نشود گوشه چاهت چکنم؟

روزها رفته و در فاصله هایت سالی است

وای با روز و شب و هفته و ماهت چکنم؟

چهره ی ماه تو تا جلوه گر برکه ماست

در مدار تو بیایم سر راهت چکنم؟

******************

زندگی شطرنج دنیا و دل است قصه پررنج صدها مشکل است شاه دل کیش هوس ها می شود پای اسب آرزوها در گل است فیل بخت ما عجب کج می رود در سر ما بس خیالی باطل است ما نسنجیده پی سرباز او غافل اینکه او حریفی قابل است مهره های عمر من نیمش برفت مهره های او تمامش کامل است

******************

ای خوش آن روز که در صفحه شطرنج دلت شاه عشق بودم و با کیش رخت مات شدم

******************

گاهی سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد...

همیشه در فشار زندگی اندوهگین مشو...

شاید خداست که در آغوشش می فشاردتت...

برای تمام رنجهایی که میبری صبر کن،

صبر اوج احترام به حکمت خداست.

همچون شاه شطرنج باش که حتی بعد از باخت کسی جرات بیرون انداختنش از صفحه زندگی را ندارد.

از کسی که بهت دروغ گفته نپرس چرا...؟

چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه...

اگه یقین داری روزی پروانه میشوی...

بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند...

******************

مانده ام تنها... مانند سربازی میان صفحه شطرنج که حتی شاه هم پشتش را خالی کرده است...!!

******************

خرم آن روز که در صفحه ی شطرنج دلت شاه عشق بودم و با کیشِ رُخت مات شدم

******************

همچون شاه شطرنج باش حتی بعد از باخت کسی جرات بیرون انداختن از صفحه زندگی را ندارد...!

******************

کیش و مات تو شدم نابغه ی مهره ی دل...

دل مریخیِ من باخت به تو زُهره ی دل...

بدترین شیوه همین بود، که تو حمله کنی...

منِ بیچاره شَوم باخته و برده ی دل...

رفته بودم سردیوار دلم بهرِ رُخَت...

بی خبر رِخنه نمودی تو در قلعه ی دل...

شیوه ات مهر و محبّت ، که شدم ماتِ دِلت...

دست بر مهره شدم آمدی دُردانه ی دل...

چیره دستی آرى ! شاه دِلم تسلیم است...

تو چه ملموس شکستی سراپرده ی دل...

من که ماتَم، به تو و بازیِ شطرنج دلت...

برو خوش باش در این بازی شدی شهره ی دل...️

برای دیدن استیکرهای تلگرامی و یا تصاویر بیشتر از لینک های پایین استفاده نمایید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی