استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل دیگه ناراحت نیستم + متن

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

انواع بهترین عکس نوشته های تیکه دار و جمله عکسهایی با نکته های قشنگ با عنوان ناراحت نیستم برای پروفایل، معرفی یادداشت های تصویری و متنهای با عزت نفس با موضوع اصلاً ناراحت نیستم مخصوص متن پروفایل، تکست های فاز سنگین مغرورانه، عکسهای بی نظیر و ناب و استاتوس های فوق العاده قشنگ در مورد ناراحت نبودن، تصویرهای جمله دار سفارشی راجب دیگه ناراحت نیستم، تهیه شده مناسب با علایق شما.



از این ناراحت نیستم که اونی که باید میشد، نشد...

از این ناراحتم چرا با این که می‌دونستم اشتباهه، با سماجت تمام ادامه دادم...

از اینکه واستادم تا به بدترین شکل ممکن ببازم...


******************


از تموم شدن رابطه‌مون ناراحت نیستم

ولی از اینکه فکر می‌کردم دوستم داره

خیلی ناراحتم...


عکس پروفایل ناراحت نیستم


از این ناراحت نیستم که چرا گذاشتی رفتی

از این ناراحتم که چرا من نمی‌تونم بذارم برم؟!...


******************


خـدایـا... ازت دلگیـر یا ناراحـت نیستـم...! فقـط یه سـؤال؟ وقتی بهم میگفت: خـدا شاهـده دوستـت دارم و تا آخـر عمـرم باهاتـم و فقط مـرگ میتونـه ما را از هـم جـدا کنـه...! خـدایـا واقعـاً تـو شـاهـد بـودی...؟؟؟!!!


******************


من برای امروزی که تو را ندارم، ناراحت نیستم! ناراحتم برای چهل سالگی ام، آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ، به یادت می‌افتم؛ و به دخترم لبخند میزنم... من برای آن لبخند که درد دارد، ناراحتم...


عکس ناراحت نیستم


حالم خوب است اما در حالت خنثی به سر می برم ..نه خوش حالم... نه ناراحت... افسرده هم نیستم... اما دلم گرفته است... نمی دانم به چه چیز یا به چه کسی فکر کنم تا کمی آرام شوم... حتی نمی توانم حالم را توضیح بدهم... نسبت به همه چیز بی تفاوتم اما فکرم به اندازه ی دنیایی درگیر است و من حال این روزهایم را اصلا دوست ندارم....


******************


من که خیلی موافق نیستم... چون به نظرم علاقه و دوست داشتن باید باعث بشه بدیهای همدیگر رو کمتر ببینیم و منطقاً کمتر از هم ناراحت بشیم... نه اینکه زود بابت هر ناملایمتی از هم برنجیم. این نظر منه؛

مرنج و مرنجان...


******************


هرگز ناراحت نیستم که فراموشم کردی خوشحالم به اینکه ... دلت را نشکستم.


تصاویر ناراحت نیستم


+چِرا ناراحَتی؟

-ناراحَت نیستَم، تو فِکرم!

+تو فِکرِ چی؟

-تو فِکرِ اینکِه چِرا ناراحَتم :))


******************


قشــــــنگی این روزامـــــو مدیـــــــون اون کـــــسیـــم کــــه تنهــــــام گـذاشـــــت

باعث شــــد یــــه فرشـــــته بیاد تــــو زندگیـــــم

پس بـــدون ناراحــــت ک نیســـــتم هیـــــــچ

خیلی هم شاد و خــــــوشبختـــــم تو خواب هه


******************


دیگر ناراحت نیستم، دلم تنگ نیست، تنها نیستم… کسی چه می داند... شاید دعاهام مستجاب شده؛ و راضی به رضای خدا شده ام…


******************


من به خاطر تنهاییم ناراحت نیستم به خاطر این نارااااااحتم که بقیه تنهاااام گذااااااشتن...


******************


آهای پسر!!! برای خودت ناراحت نیستم... برای دخترت نگرانم!!! نکند تقاص آه مرا او پس دهد؟!


عکس متن دار ناراحت نیستم


از آدم‌ها می‌گذرم... دلم را گنده تر می‌کنم... ناراحت این نیستم چرا جاده رفاقتم با مردم همیشه یک طرفه است... مهم نیست اگر همیشه یک طرفه ام... همیشه شاد می‌مانم که چیزی کم نگذاشته ام و به خودم به رفاقتم و خدای خودم بدهکار نیستم...


برای دیدن عکسهای دیگر مربوط با این موضوع از لینک های پایین استفاده کنید.

استیکر


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی