استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

استیکر دوستت دارم خره برای تلگرام

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ

بسته ی استیکر دخترانه و عاشقانه با یک موضوع : دوستت دارم خره, میتوانید نسبت به سفارش بسته ی کامل این طرح همینجا و در همین مطلب اقدام نمایید همچنین عکس نوشته هایی را با موضوع دوستت دارم خره به همراه متن ها کوتاه را نیز سفارشی نمایید

 ــ یعنی میشه؟ به دلبر بگی دوستت دارم بگه " جانا سخن از زبانِ ما میگویی"

 

 بین ما، همه چیز تمام‌شده است غیر از یک چیز که من، هنوز "دوستت دارم"

استیکر تلگرام در مورد دوست داشتن

 دوستت دارم از اینجا تا... چه فرقی میکند اصلا؟ تو که با خواندن دو کلمه ی اول گفتی مرسی....❤

 

 برای تو، گفتن دوستت دارم کم است تو را باید در آغوش گرفت و آنقدر بوسید که دوستت دارم به خورد لبها و گونه ها و دست هایت برود

 

 موی ‌مشکی، عشق‌خوبم، زندگی زیباست ‌نه؟ اینکه ‌من ‌روزی ‌تورا دیدم ‌خدا میخواست ‌نه؟ تا به ‌کی‌ باید‌ تورا حاشا ‌کنم؟ پس‌ گوش‌کن دوستت دارم ‌ز اشعارم ‌کمے پیداست‌ نه ؟؟!!

 

 من نمیتونم به دوست داشتن وادارت کنم..... یعنی هیچ کس نمیتونه. اما اگه یه کار از من برنیاد اینه که دیگه دوستت نداشته باشم. حتی اگه برم. حتی اگه برم. حتی اگه گورم رو گم کنم. کاش نگفته بودم دوستت دارم.. اما نه، کاش بیشتر گفته بودم. حالا میگم. دوستت دارم. دوستت دارم. صدبار. هزار بار. میدونم با هر بار گفتنش انگار آتیش میریزه تو سینَم اما باز میخوام بگم. میخوام قبل از رفتن یه بار دیگه دست­هات رو بگیرم. فقط یه بار...

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی ادرس های زیر کلیک کنید

استیکر

جملات زیبای من هم دوستت دارم + عکس نوشته

عکس نوشته دوستت دارم دوست خوبم + متن

عکس نوشته بی نهایت دوستت دارم همراه با متن

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی