استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تصاویر آزاده زارعی در مهرماه 96 برای پروفایل

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ

گالری عکسهای تکی و محشر به درخواست شما از بازیگر محترم خانم آزاده زارعی مخصوص پروفایل، تصویرهای زیبا و دیده نشده در مهر سال 1396 و عکسهای متن دار سفارشی از آزاده زارعی بازیگر سینما، بهترین تصاویر و به روزترین عکسای دیدنی و باحال و جذاب و البته خیلی قشنگ آزاد زارعی بازیگر سریال پربیننده باران در سال 1392 که مطمئنم صددرصد خوشتون میاد، عکسهای بازیگران و هنرمندان سینما به درخواست شما عزیزان و برای رضایت شما در پاییز 1396...


عکس پروفایل آزاده زارعی




آزاده زارعی ؛ قرار بود پاییز برگردی گفتی که حالت باز خوب میشه من تو همون خیابون ایستادم کجایی پس داره غروب میشه میترسم از نگاه این مردم باید نزاری مشتمون وا شه یجوری پیدا کن منو شاید این آخرین پاییز من باشه داره زمستون میرسه چرا نمیرسی نگاهِ من دلواپسه چرا نمی رسی سردمه تو بارون میخوام دستمو هاا کنی از گریه با چترِ خودت منو جدا کنی اگه خودت اینو نمی گفتی به دیدن تو دل نمیبستم چند ساله که تو راه افتادی چند ساله من منتظرت هستم داره زمستون میرسه چرا نمیرسی ...



آزاده زارعی :از یه جایی به بعد، دیگه بزرگ نمیشیم، پیر میشیم
از یه جایی به بعد، دیگه خسته نمیشیم، می بُریم
از یه جایی به بعد، دیگه تکراری نیستیم، زیادی ایم ...


عکس آزاده زارعی بازیگر



نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی