استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب آسمان پر ستاره، ماه و شهاب

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ

تعبیر خواب آسمان پر ستاره، ماه و شهاب

تعبیر خواب آسمان پر ستاره، ماه و شهاب مانند تماشای آن در بیداری دلپذیر و زیبا است. معبرین دیدن خواب آسمان پر ستاره و ماه را طالع خوب در آینده شخص را نوید می دهد. همچنین دیدن آسمان پر شهاب در خواب بین معبرین اختلاف نظر وجود دارد. بیایید تعبیر این خواب را از علمای تعبیر خواب بدانیم.

تعبیر خواب آسمان پر ستاره به روایت یوسف نبی (ع)

از یوسف نبی درباره تعبیر خواب آسمان پر ستاره چنین روایت شده است؛ دیدن آسمان پر ستاره در خواب بسیار زیبا و تعبیر آن هم زیبا و دوست داشتنی است. به روایت از ایشان؛ دیدن آسمان پر ستاره به بخت و اقبال بلند بالای شخص در عالم بیداری دلالت دارد و در آینده نزدیک نیز شخص به آرزو و خواسته قلبی خود در عالم بیداری خواهد رسید. اگر مجرد بود، به زودی با کسی که دوستش دارد، ازدواج می کند. اگر بچه ای نداشت به زودی فرزندی سالم به زندگیش وارد می شود.

تعبیر خواب  ماه در آسمان به روایت دانیال نبی (ع)

از دانیال نبی درباره تعبیر خواب ماه در آسمان چنین روایت شده است؛ اگر شخصی  در خواب خود ببیند که به آسمان زیبا نگاه کرد و ماه به شکل زیبای خود را نشان می داد، تعبیر خواب وی نشان از رسیدن خبرهای خوبی برای شخص در عالم بیداری و به زودی است. خبری مسرت بخش و بسیار دلپذیر برای شخص در عالم واقعیت است. تعبیر خواب دیدن ماه در آسمان شب و یا آسمان روز ، نمادی از خبر خوب و خوش است. همچنین به روایت از دانیال نبی ؛ تعبیر دیدن ماه در خواب گاهی نشان از زنی عزیز در زندگی مرد و یا وجود عشقی در زندگی زن می باشد. و دیدن آن در آسمان نشان از رسیدن به وی و یا نشان از احساسات بسیار شدید وی نسبت به آن شخص است.

تعبیر خواب آسمان پر شهاب به روایت ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب آسمان پر شهاب چنین روایت شده است؛ دیدن شهاب در آسمان و یا شهاب باران شدن در آسمان مانند، دیدن چنین صحنه ای در بیداری نیز زیبا است. شهاب در آسمان به روایت از این معبر تعبیر خوبی دارد و نشان از فور نعمت و برکت می باشد. اما برخی دیگر از معبرین دیدن آسمان پر شهاب را نشان از غضب خداوند بر مردم جامعه ای و یا بر شخص بیننده خواب بر سبب بی دینی ها می باشد. اما به روایت از ابراهیم کرمانی دیدن چنین خوابی نشان از روز های خوبی که سراسر نعمت و برکت است.

تعبیر خواب آسمان پر ستاره و شهاب باران به روایت محمد ابن سیرین

از محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب آسمان پر ستاره و شهاب چنین روایت می شود؛ اکر شخص در خواب خود آسمان پر ستاره و پر شهاب را ببیند و از دیدن آن لذت می برد، تعبیر خواب وی رسیدن به اوج در عالم بیداری و در زندگیش است. اوج قدرت و یا اوج محبوبیت از تعابیر دیدن این خواب است و شخص در آینده صاحب منسب خواهد بود.

تعبیر خواب آسمان بی ماه و ستاره به روایت محمد ابن سیرین

از محمد ابن شیرین درباره تعبیر خواب آسمان بی ماه و ستاره چنین روایت شده است؛ شاید شخص در خواب بیند که به آسمان نگاه کرد و در آسمان نه ماهی دید و نه ستاره ای، به طور کلی آسمان تاریک و خالی بود، تعبیر خواب وی خوب نیست. به گفته ایشان؛ تعبیر خواب دیدن آسمان بی ماه و ستاره نشان از مرگ عزیز یا عزیزانی برای شخص است و کلا دیدن این خواب ، دلیل بر از دست دادن است. بی ماه و ستاره بودن آسمان نیز نشانه آن است شخص در زندگی بیداری خود بسیار نالمید و آشفته است. از معبرین دیگر درباره تعبیر این خواب می گویند؛ اگر در خواب دید آسمان بی ماه بود، تعبیر آن بی دینی شخص در عالم واقعی است و اگر بی ستاره بود، تعبیر خواب وی بر بی کسی و یا اجاق کوری او را نشان می دهد.

تعبیر خواب چند ماه در آسمان به روایت جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب چند ماه در آسمان چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب بیند که در آسمان به جای یک ماه دو یا چند ماه در آسمان است، تعبیر خواب وی نشان از اتفاق افتادن رخدادی بسیار بزرگ در زند گی شخص می باشد. که به سبب این اتفاق شخص زندگی وی بسیار متحول خواهد شد و در بین مردم مورد احترام بسیار قرار خواهد گرفت. همچنین به روایت از ایشان؛ اکر شخص در خواب چند ماه را دید، نشان از دست گیری بسیاری توسط او در عالم بیداری است.

تعبیر خواب افتادن شهاب از آسمان به زمین به روایت جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب افتادن شهاب از آسمان به زمین چنین روایت شده است؛ اکر شخصی در خواب دید مه از آسمان شهابی به زمین برخورد کرد، تعبیر خواب وی نشان از اتفاق افتادن حادثه ای ناگوار برای فرد در عالم بیداری است. شاید این اتفاق غضب خداوند باشد و یا شاید بلای آسمانی باشد. به روایت از جابر مغربی ؛ تعبیر این خواب نشان از وقوع حادثه ای بزرگ در زندگی شخص نیز است . افتادن شهاب از آسمان به زمین از نشانه های قهر و غضب خداوند است.

تعبیر خواب آسمان یک ستاره و ماه به روایت علامه مجلسی

از علامه مجلسی درباره تعبیر خواب آسمان یک ستاره و ماه چنین روایت شده است؛ چنانچه شخصی در خواب ببیند که در آسمان فقط بک ستاره وجود دارد و ماه هم در آسمان است؛ تعبیر خواب وی نشان لز ازدواج شخص است و یا نشان از به دنیا آمدن فرزندی از او است.دیدن ستاره و ماه با هم در خواب نشان از خانواده است . اگر ستاره و ماه را درخشان دید نشان از سلامت و خوشبختی آنان در عالم واقعیت است. حال اگر ستاره سوسو می زد و ماه تاریک و کدر بود، تعبیر خوابش نشان از بیماری خانواده و یا وجود اختلاف و یا دوری فیزیکی یا احساسی میان و خانواده اش در عالم بیداری است.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی