استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ترسیدن از گربه

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۳۶ ب.ظ

تعبیر خواب ترسیدن از گربه در حالت های مختلف ، نشانه ها و معانی نیک و پسندیده ای به همراه دارد. چرا که دیدن گربه نمادی از خوشحالی و خوشبختی در بیداری می باشد و ترسیدن از آن نیز تأویل نیکی دارد.

دانستن علت ترس در خواب خود نمادی از خوشحالی و نشاط است و دیدن گربه در خواب نیز همین تعبیر را دارد. به روایت از معبرین گاهی این تعبیر تحت تاثیر حالت خواب دیدن قرار می‌ گیرد. در این متن به بررسی آن می پردازیم.

تعبیر خواب ترسیدن از گربه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

از منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب ترسیدن از گربه چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب گربه ای را دید، تعبیر خواب وی بر خوشبختی و نیک روزی است. اگر شخص در خواب خود دید که از گربه در خواب ترسید، تأویل این خواب بر خوشبختی و عاقبت به خیر شدن شخص در زندگی دلالت دارد. و یا اگر کاری را شروع کرده است ، به موفقیت می انجامد. یا در پی موضوعی بسیار شادمان خواهد شد و باعث می شود تا مدت ها احساس شادمانی داشته باشد.

تعبیر خواب ترسیدن از حمله گربه به روایت ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ترسیدن از حمله گربه چنین روایت شده است؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که گربه ای به وی حمله کرد و شخص به شدت از حمله گربه ترسید، تعبیر خواب نشان از وجود اتفاقی خوشایند در زندگی می باشد که شخص را به شدت غافلگیر می کند و انتظار این اتفاق را نخواهد داشت . این اتفاق میمون و مبارک است و باعث شادی او و خانواده اش می شود. اگر در خواب دید که گربه فربه و چاقی به وی حمله کرد، تأویل این خواب بر اتفاق بزرگ و بسیار خوب است.

تعبیر خواب ترسیدن زن باردار از گربه به روایت ابراهیم کرمانی

از ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب ترسیدن زن باردار از گربه چنین روایت شده است؛ اگر زنی باردار در خواب خود گربه ای را ببیند و در خواب به شدت احساس ترس کرد، تعبیر خوابش خوب است و جای نگرانی نیست.

زیرا دیدن چنین خوابی در دوران بارداری زنان نشان از به سلامت گذراندن دوران بارداری و به سلامتی فارغ شدن است. برخی از معبرین گفته اند دیدن گربه در خواب زن باردار بر این موضوع اشاره دارد که فرزند وی پسر سالم  خواهد شد.

تعبیر خواب ترسیدن از خراش گربه بر روی صورت به روایت از شیخ طوسی

از شیخ طوسی درباره تعبیر خواب ترسیدن از خراش گربه روی صورت چنین روایت شده است؛ ممکن است شخصی در خواب ببیند که گربه به وی حمله کرد و روی صورت وی پنجول کشید و صورت فرد خراشیده شد، شخص در خواب از این خراشیدن صورت ترسید ، تعبیر خوابش بر رخ دادن اتفاقی می باشد که باعث سردرگمی شخص در تصمیم گیری خواهد شد. ممکن است علاوه بر سردر گمی باعث اضطراب و ناراحتی فرد شود.

یا در حالتی دیگر از تعبیر این خواب ممکن است به سبب اتفاق یا خبری خوشی و شادی شخص برای مدتی زایل شود. همچنین از شیخ طوسی چنین روایت شده است اگر شخصی به خواب خود دید که گربه ای را در آغوش کشید و گربه به ناگاه بر صورت و یا دست او چنگ زد، تعبیر خواب خوب نیست. در کل دیدن چنگ زدن گربه در خواب نشان از ناراحتی پیوسته از شادی دلالت دارد.

تعبیر خواب ترسیدن از میو کردن گربه به روایت از شیخ طوسی

از شیخ طوسی درباره تعبیر خواب ترسیدن از میو کردن گربه چنین روایت شده است؛ چنانچه شخصی به خواب خود دید مه گربه ای میو می کند و به شدت از صدای گربه ترسید، تعبیر خوابش بر رسیدن خبری مسرت بخش در آینده نه چندان دور به شخص است. این خبر از بهترین خبر های است که به شخص در طول زندگیش به وی خواهد رسید.

همچنین به روایت از ایشان؛ اگر شخص در خواب فقط صدای گربه را شنید و خود گربه را ندید و از میو کردن آن می ترسید، تعبیر خواب او بر دادن خبری خوب به اطرافیان است که توسط شخص صورت می گیرد. دادن خبری خوب به کسی از طرف شخص شاید از انجام دادن کار خوب نیز دلالت داشته باشد.

تعبیر خواب ترسیدن از زایمان گربه به روایت جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب ترسیدن از زایمان گربه چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب خود گربه ای را دید که زایمان می کند و در خواب از دیدن صحنه ترسید، تعبیر خوابش بسیار خوب است و شخص در دوره ای طلائی در زندگیش قرار خواهد گرفت. زایمان گربه در خواب طبق نظر معبرین و علمای تعبیر خواب بسیار خوب است و اتفاقات خوبی در عالم بیداری خواهد افتاد.

همچنین جابر مغربی درباره تعبیر خواب زایمان گربه می گوید؛ اگر شخص در خواب خود ببیند که گربه ای چند بچه گربه به دنیا آورد ، تعبیر خواب او گشایش در مشکلات زندگی مردم یک جامعه می باشد. اگر جنگ باشد، صلح می شود. و اگر قحطی و گرانی باشد، فراوانی و ارزانی به جامعه برمی گردد.

تقریبا همه معبرین بزرگ اسلامی بر این موضوع اتفاق نظر دارند و معتقد هستند که زایمان گربه در خواب بسیار تأویل خوبی دارد و این تعبیر خوب در دنیای بیداری  همه گیر است، به این معنی  برای جامعه، شهری ، روستایی و یا خانواده ای باعث خیر و برکت می شود.

تعبیر خواب ترسیدن زن از گربه به روایت جابر مغربی

از جابر مغربی درباره تعبیر خواب ترسیدن زن از گربه چنین روایت شده است؛ چنانچه زنی در خواب خود گربه ای را ببیند که رو به روی او نشسته است و زن از ترس گربه جرأت حرکت کردن ندارد، تعبیر خواب او ایجاد مشکلی برای زن می باشد که برطرف خواهد شد و ضرری از جانب این مشکل به وی نخواهد رسید.

حال اگر گربه رو به زن در حال حرکت بود، تعبیر خوابش دلیل  بر شادی و عیش است که با همسر و یا خانواده اش به سفر یا مجلس بزمی خواهد رفت. به گفته ایشان اگر دختری یا زنی مجرد خواب گربه را ببیند، تعبیر خواب او ازدواج است و این وصلت، وصلتی مبارک است و شخص در زندگی مشترکش عاقبت به خیر و خوشبخت می شود.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب ترسیدن از جن و بسم الله گفتن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی