استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟! خانه ساختن در خواب از نظر تعابیر ارائه شده توسط علمای تعبیر خواب بسیار خوب است.

خانه ساختن در خواب نمادی از رزق‌ و معیشت در دنیا است و دیدن خانه در خواب دلیل بر افزایش معیشت است ولی اگر در خواب ببینیم خانه را درون قبرستان ساختیم چه تعبیری خواهد داشت ؟ قبرستان در خواب نمادی از غم و محنت است و گاهی نماد زندان در دنیا است . دیدن خواب خانه ساختن در قبرستان از نظر معبرین بزرگ اسلامی تعابیر متفاوتی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

تعبیر خواب خانه کلنگی ساختن در قبرستان به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان چنین می گوید؛ خانه در خواب نشان از رزق و روزی دارد و دیدن خواب خانه ساختن بسیار نیکو می باشد در ادامه تعبیر این خواب ابراهیم کرمانی می گویند اگر شخصی به خواب خود بدید که در قبرستان خانه ساخت دلیل بر غم بسیار به او رسد این غم و محنت از دو جانب به وی تعبیر می شود ممکن است یکی از مال و ثروت و دوم از رهایی و آزادی است.

شخص بیننده خواب اگر خانه را در قبرستان ساخت به این موضوع اشاره دارد که وی به نابودی و نیستی در مال و آسایش خواهد رسید مگر اینکه در خانه نرود و در آن زندگی نکند به این ترتیب تعبیر آن نشان از ایجاد مشکل خواهد داشت و یا به بند و زندان خواهد رفت سپس به زودی رهایی می یابد.

تعبیر خواب خانه چند طبقه ساختن در قبرستان به روایت امام صادق (ع)

امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب خانه چند طبقه ساختن در قبرستان چنین می فرماید؛ چنانچه شخصی در خواب خود ببیند که در قبرستان خانه ای ساخت تعبیر خوابش بر کار نیکو کردن در حق دیگران در دنیا دارد.

هم چنین از امام صادق (ع) روایت شده است اگر مردی در خواب خود ببیند که خانه ای در قبرستان ساخت نشان از به سر و سامان رسیدن زندگی وی است که در پی آن مال او زیاد خواهد شد و او از مال خود یا عمل خود به دیگران و مردمان بسیاری خیر می رساند.

و در ادامه تعبیر این خواب از ایشان آمده است اگر شخصی در قبرستان خوابید دلیل بر تنگی و محنت برای اوست و به غم بسیار می رسد ولی اگر خواب دید در قبرستان خانه ای برای خود یا دیگری ساخت دلیل بر کار نیکو کردن که نفعش به آخرت خود و حال مردمان دارد.

تعبیر خواب خانه کوچک ساختن در قبرستان به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب خانه کوچک ساختن در قبرستان چنین می گوید؛ خواب قبرستان دیدن دلیل بر غم است و خانه دیدن در خواب دلیل بر معیشت است. چنانچه شخصی در خواب خود بدید به قبرستان رفت و در آنجا مشغول به ساخت خانه شد و خانه ای بزرگ و مجلل ساخت دلیل بر بزرگی در دنیا است و بر اطرافیان خود بزرگی می کند و بین آن ها از احترام بسیار برخوردار است.

و اگر در خواب دید که خانه محقر ساخت و خانه اش از جنس کاه و گل باشد تعبیر خواب وی نشان از دیگران بر او فخر فروشند و در دیگران به او و اهل و عیالش توجهی ندارند. و در ادامه از این معبر آمده است اگر شخصی در خواب به او خانه ای در قبرستان دادند و او از رفتن به آن جا امتناع کرد دلیل بر رفع مشکلات وی در روابط اجتماعی و شاید کسب و کارش باشد.

تعبیر خواب خانه باشکوه ساختن در قبرستان به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب خانه ساختن در خواب چنین می گوید؛ چنانچه مردی  در خواب خود خانه ای ساخت بسیار زیبا و باشکوه تعبیر خواب وی دلیل بر ازدواج او می باشد و زنی  با رزق بسیار به خانه او خواهد آمد و اکر در خواب دید این خانه را در قبرستان ساخت تعبیرش نشان از بزرگی کردن و ثروتمند شدن است.

هم چنین از این معبر بزرگ اسلامی روایت شده است اگر شخصی به خواب ببیند خانه های بسیاری در قبرستان ساخت تعبیر خواب او به این موضوع اشاره دارد که وی از مال خود به دیگران خواهد بخشید و اگر بدید خانه وی ستون نداشت دلیل بر ضعف ایمان او و اهل خانه اش است  و اگر خانه اش ستون داشت  دلیل بر با ایمان بودن او و همسرش است و اگر ستون های بسیار داشت دلیل بر محکم بودن دین و ایمان و صالح  بودن خود و همسرش است.

هم چنین از محمد ابن سیرین آمده است اگر شخصی در خواب خود بدید که در قبرستان مسجدی بنا کرد دلیل بر خیر خواهی و نیکی کردن به مردمان بسیار است.

تعبیر خواب خانه ساختن بر روی مزار به روایت علامه مجلسی

علامه مجلسی درباره تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان چنین می گوید؛ اگر شخصی به خواب خود ببیند که خانه ای در قبرستان ساخت دلیل بر از دست دادن مالش است و اگر در خواب بدید در قبرستان خانه ساخت و جلوی در خانه نشست و یا خوابید دلیل بر کوتاه بودن بر عمرش به سبب رخ دادن اتفاقی ناگوار است.

همچنین علامه مجلسی درباره تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان چنین می گوید اگر شخصی در خواب خود ببیند در قبرستان و روی قبری خانه خود را ساخت تعبیر خوبی نخواهد داشت  و دلیل بر غم بسیار و در بند بودن جسم و شاید روح در عالم واقعیت دلالت دارد.

بر روی قبر خانه ساختن هم گاهی نشان از مردن و رحلت فرد به دیار باقی است. هم چنین از ایشان روایت شده است در قبرستان بودن و زندگی کردن در خواب چه  خانه ساختن باشد و یا چادر زدن دلیل بر اندوه و محنت بسیار دارد که  در زندگی دست به گریبان او است و این غم و اندوه از مشکلات بسیار باشد که در زندگی دارد این مشکلات مگر به اراده خداوند و لطف و مرحمتش از بین بروند توکل و ایمان راستین به توانا بودن پروردگار است که مشکل را آسان کند.

مطالب پیشنهادی :

همه چیز درباره تعبیر خواب مرده را در آغوش گرفتن

تعبیر خواب با مرده جایی رفتن

تعبیر خواب دیدن مرده ای که گریه می کند

تعبیر خواب مرده از زنده چیزی خواستن چیست؟

تعبیر خواب گرفتن چیزی از دست مرده

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی