استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دعوا با خواستگار نشانه چیست ؟

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ب.ظ

تعبیر خواب دعوا با خواستگار نشانه چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ در مجموع دیدن خواستگاری در خواب می تواند نشان دهنده ی پیشنهادهای جدید عاطفی یا شغلی و یا تغییر عقاید برای بیننده خواب صورت می گیرد.

همچنین خواستگاری از دختر نماد تصمیم گیری مهم زندگی خواهد بود که شما را با چالش های جدیدی روبرو می سازد.اگرچه خواستگار و خواستگاری می تواند زمینه ی شادی و خوشحالی  همراه با دردسر و مشکلات برای شخص فراهم نماید یا برقراری پیوند دوستی یا دست زدن به پیشنهادها خواهد بود.

در جای دیگر این چنین روایت شده است که دیدن خواستگار یا خواستگاری کردن در خواب نمادی از زمینه سازی برای خوشحالی یا چالش و دردسر،برقراری پیوند دوستی یا رد کردن پیشنهاد دوستی و تحریک کردن عشق یا نفرت است.

به طور کلی دیدن خواستگار و خواستگاری کردن در خواب هشدار های برای زندگی دیگران است که باید آن را به فال نیک بگیرید.حال سوال اینجا است که عوا کردن با خواستگار خود در یک مجلس رسمی می تواند چنین تعابیری را در بر داشته باشد؟ با ما در ادامه این بخش از تعبیر خواب شب تاب همراه باشید تا به تمامی سوالاتتان در این زمینه پاسخ های منطقی دهیم.

تعبیر خواب خواستگاری و دعوا با خواستگار به روایت لیلا برایت:

لیلا برایت این چنین روایت می کند: اگر در خواب به شما پیشنهاد ازدواج شد ،نشانه ی خوشبختی در زندگی می باشد  ولی اگر در خواب در حال دعوا با خواستگار خود بودید تعبیر آن این است که تلاش می کنید تا تعدادی از احساسات درونی تان را حذف کنید.

همچنین ایشان تعبیر خواب دعوا با خواستگار را بر موضوعات زیر معنی می کند: شوهر کردن در خواب ،نشانه ی رفاه مالی است و طلاق گرفتن،علامت آن است که مورد تهمت دیگران قرار خواهید گرفت.

تعبیر خواب خواستگار به روایت امام صادق(ع):

امام صادق (ع) خواستگار زن داشتن را بر چهار وجه می دانند:

1-بزرگی

2-افزایش مال

3-سرحالی

4-خرمی و شادی

تعبیر خواب دعوا با خواستگار:

اگر شخصی در خواب ببیند که در حال دعوا با خواستگار خود است نشانه ی این است که او تلاش می کند تا تعدادی از احساسات درونی اش را حذف کند.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار از نگاه معبرین غربی:

معبرین غربی این چنین روایت می کنند که اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا با خواستگار خود است بدین معناست که او تلاش می کند تا تعدادی از احساسات درونی اش را حذف کند.

همچنین در جای دیگر این چنین روایت می کنند اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا با خواستگار خود است و خواستگارش فردی غریبه است نشانه ی این است که خواب بیننده ممکن است در آینده دچار بدشانسی شود.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار از دید منوچهر مطیعی تهرانی:

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی دیدن خواب دعوا با خواستگار دو تعبیر دارد:

1-اگر او با شما دعوا می کرد نشانه ی آن است که بیگانه ای به شما محبت می کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید کرد.

2-اگر شما با او دعوا می کردید تعبیرش آن است که شما به کسی محبت و خدمت می کنید که نا آشنا و غریبه است.

منوچهر مطیعی تهرانی در جای دیگر درباره دعوا کردن با خواستگار به شرط جر و بحث طولانی این چنین روایت می کند :اگر کسی در خواب خواستگار قبلی خود را ببیند که با او دعوا کرده بود و جواب رد داده بود حالا برگشته و میان آنها شادی و آشتی بی قرار شده است ،تعبیر خوابش این است که گره از کار بیننده ی خواب باز شده و مشکلاتش حل خواهند شد.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار به روایت اچ میلر:

اچ میلر این چنین روایت می کند که تعبیر خواب دعوا با خواستگار تعبیرش آن است که شما تلاش می کنید تعدادی از احساسات درونی تان را حذف کنید.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار با الفاظ رکیک از نگاه آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که اگر خواب ببینید که در حال دعوا با خواستگار خود هستید و به او فحش می دهید ،معنایش این است که در کارهایتان موفق نمی شوید و بر اثر پافشاری و لجاجت در محیط کار با دیگران، مبلغ قابل توجهی را از دست می دهید.اما اگر او به شما فحش و ناسزا بگوید به این معناست که: دیگران در زندگی شما دخالت می کنند و برای شما دردسر فراهم خواهد شد.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار و سیلی خوردن از دید ابراهیم کرمانی:

ابراهیم کرمانی این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا با خواستگار خود است و خواستگارش به او سیلی بزند معنی خواب او این است که حرف بدی از کسی می شنود و او آبروی خواب بیننده را خواهد برد.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار و کتک زدن از نگاه ابن سیرین:

ابن سیرین گفته است:اگر فردی خواب ببیند که در حال دعوا کردن با خواستگار خود است و کار به کتک کاری می کشد به معنای خیانت است و سوء نیت و بد دلی.

به تعبیر ابن سیرین بیننده چنین خوابی در رویای شبانه چه کتک بخورد و چه کتک بزند او عامل خیانت است. اما اگر در خواب ببینید که خواستگار خود را کتک میزدی و از این کار خوشحال بودی خواب شما وجود انسانی خبیث را هشدار می دهد که دیده به شما دارد.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار و جاری شدن خون

اگر زنی در خواب ببیند که در حال دعوا با خواستگار خود است و در حین دعوا خونریزی می کند تعبیر آن این است که نباید بیش از اندازه به دوستان خود اعتماد کند.افرادی وجود دارند که از هر فرصتی برای آسیب رساندن به او استفاده می کنند.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار به روایت علی مدنی:

از علی مدنی چنین روایت شده است که اگر زنی خواب ببیند که با خواستگار خود دعوا کرده است نشانه ی آن است که سعی می کند که بعضی از احساسات درونی اش را حذف کند. اما اگر در خواب خود ببیند که با خواستگار خود دعوا کرده است و بعد از مدتی خواستگارش دوباره برگشته و دوباره با او پیمان عشق و امید می بندد، اگر بیننده ی خواب احساس رضایت و خرسندی از این اتفاق داشته باشد نشانه ی آن است که فردی صاحب اعتبار در زندگی واقعی شخص خواب بیننده مراقب اوضاع و احوالات وی است.

تعبیر خواب دعوا با خواستگار به روایت کتاب سرزمین رویاها:

از کتاب سرزمین رویا ها این چنین آمده است که اگر در خواب خود ببینید که پس از دعوا و کشمکش های فراوان با خواستگار خود سرانجام به سمت وی باز گشت تعبیرش بر این موضوع اشاره دارد که بیننده خواب در زمینه مربوط به کسب و کارش موفقیت های بسیاری به دست خواهد آورد.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دعوا با چاقو از دیدگاه بهترین معبران (2)

تعبیر خواب دعوا با برادر با چاقو

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم

تعبیر خواب دعوا با دوست صمیمی

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی