استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دعوا با شوهر

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

اگر در خواب دیدید که با همسرتان مشاجره می کنید معنی خواب شما تغییرات مثبت در زندگی است.همچنین تعبیر این خواب نشان دهنده ی میزان علاقه ی شما به همسرتان است.

به طور کلی دعوا و مشاجره در خواب به معنای خیر و خوبی است و هر کسی که با دیگری دعوا می کند به او خوبی می رساند. بر خلاف بیداری که دعوا و مشاجره کردن کار خوبی نیست،در خواب ایجاد دوستی و طرح رفاقت و اشتغال به کار خیر و محبت آمیز است.

اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می کنید تعبیر آن این است که با کسی طرح دوستی می ریزید و رفیق خوبی پیدا می کنید. اما اگر در خواب ببینید که در حال دعوا کردن با شوهرتان هستید بدین معنی است که تغییرات مثبتی در راه است.اگر شما در خوابتان کنترل امور را در دست داشته باشید این خواب ذاتاً مثبت است .

تعبیر خواب دعوا از دید امام صادق(ع):

از امام صادق(ع)این چنین روایت شده است که دیدن دعوا در خواب شش معنی دارد:

1-دیدن دعوا در خواب شفاعت است.

2-دیدن دعوا در خواب مجادله است.

3-دیدن دعوا در خواب حل شدن مشکل است.

4-دیدن دعوا در خواب سفر است.

5-دیدن دعوا در خواب شرف و بزرگی کردن است.

6-دیدن دعوا در خواب مال حرام است.

تعبیر خواب دعوا با شوهر از نگاه معبران غربی:

اگر در خواب مشاهده کردید که با همسر یا نامزد خود دعوا می کنید تعبیر آن این است که شما تلاش می کنید تعدادی از احساسات درونیتان را حذف کنید.این رویا بدان معناست که در دنیای واقعی توان روبرو شدن مستقیم با شریک زندگی خود و بحث در مورد اختلافتان را ندارید در واقع شما تلاش می کنید تا اختلافات زندگی خود را همواره سربسته نگاه دارید تا از ایجاد تنش جلوگیری کنید.

اگر زنی خواب ببیند که در خیابان مشغول دعوا با شوهر خود است بیانگر دوره ای از آشفتگی و بیقراری در زندگی اوست.

تعبیر خواب دعوا با شوهر از دید منوچهر مطیعی تهرانی:

منوچهر مطیعی تهرانی این چنین روایت می کند که دعوا با شوهر در واقعیت دو تعبیر دارد:

1-اگر او با شما دعوا می کرد نشانه ی آن است که بیگانه ای به شما محبت می کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید کرد.

2-اگر شما با او دعوا می کردید تعبیرش آن است که شما به کسی محبت و خدمت می کنید که نا آشنا و غریبه است.

تعبیر خواب دعوا با شوهر از نگاه اچ میلر:

تعبیر خواب دعوا با شوهر از نگاه اچ میلر بدین معناست که شما تلاش می کنید تعدادی از احساسات درونی تان را حذف کنید.

تعبیر خواب دعوا با شوهر و دیدن خون در خواب:

اگر زنی در خواب ببیند در حین دعوا با شوهر خود خونریزی می کند تعبیر آن این است که نباید بیش از اندازه به دوستان خود اعتماد کند.افرادی وجود دارند که از هر فرصتی برای آسیب رساندن به او استفاده می کنند.

تعبیر خواب دعوا کردن در کنار شوهر با فردی دیگر:

اگر در خواب ببینید که همراه با شریک عشقی یا شریک زندگیتان با یک نفر دعوا می کنید چنین خوابی ممکن است نشانه ی بدی برای زندگی عاطفی و عاشقانه شما باشد.این خواب حتی ممکن است به دوره ای جدایی از همسر و یا عشقتان اشاره داشته باشد.معمولاً این جدایی موقت است اما گاهی به پایان رابطه هم اشاره دارد.

تعبیر خواب دعوا کردن با شوهر مرده در خواب از نگاه علامه طباطبایی:

از علامه طباطبایی این چنین روایت شده است که اگر زنی خواب ببیند که مشغول دعوا کردن با شوهر خود است که قبلاً مرده است و دعوای شدیدی را انداخته اند و به خاطر مسائل  بی ارزشی با همدیگر درگیر شده اند نشانه ی کم شدن رزق و روزی  و از بین رفتن شانس ها و فرصت های مهم است.همچنین در جایی دیگر این چنین روایت می کند که دعوا با شوهر در رویا های ما نشانه ی کلافه شدن،افسردگی،انزوا های کوتاه مدت و کم شدن شادی ها و راحتی های زندگی است.

ایشان در تعبیر دیگری این چنین نوشته اند:اگر خواب دیدی که با همسرت درگیر شدی و او را کشتی،به این معنا است که چند سالی از عمر خودت کاسته خواهد شد.

اگر به خاطر درگیری فیزیکی خون او را ریختی بدین معناست که در مصیبت از دست دادن عزیزی در سوگ خواهی نشست و تمام دردسر ها و گرفتاری ها به یکباره به سمت شما هجوم می آورند یا ممکن است به خاطر یک تصمیم گیری نادرست و یا عجولانه اقدام به کاری کنید که افراد زیادی شما را طرد کنند و تنها بمانید.

تعبیر خواب دعوا کردن با شوهر و جیغ زدن:

اگر زنی خواب ببیند که مشغول دعوا کردن با شوهر خود است و از این کار بسیار خشنود و راضی است بدین معناست که این رویا نشانگر وجود انسانی خبیث در زندگی اوست که به او نظر دارد. اگر صدای جیغ و گریه کردن شنید خبری می شنود که ممکن است دروغ باشد و اگر راست باشد او را غمگین می کند.

تعبیر خواب دعوا کردن با شوهر از دید شیخ طوسی:

شیخ طوسی این چنین روایت می کند که اگر زنی خواب ببیند که مشغول دعوا کردن با شوهر خود است که قبلاً مرده است و او را کتک بزند بیانگر تنگ دست شدن،گرفتاری و فلاکت زدگی است.

تعبیر خواب دعوا کردن با شوهر به روایت خالد اصفهانی:

خالد اصفهانی این چنین روایت می کند که به طور کلی ناسزا گفتن و بی احترامی کردن  و یا تحقیر کردن شخصیت و غرور کسانی که در گذشته مرده اند و با ما نسبتی داشته اند (دعوا کردن با شوهر مرده)و در حال حاضر دستشان از این دنیا کوتاه شده است عواقب و معنای خوبی را به همراه ندارد و در بیشتر موارد باعث از بین رفتن صفا،سعادت و کمال  در آدمی می شود و یا در باتلاقی از مشکلات فرو می رود و نمی تواند دیگر اداره ی زندگی را در دست بگیرد.

تعبیر خواب دعوا کردن با شوهر و کسی شاهد آن بودن:

اگر زنی در خواب ببیند که زن و شوهری در حال دعوا کردن هستند و او شاهد آن دعوا است این خواب نشانه ای خوب است و تعبیر آن این است که او کاملاً آزاد است و می تواند مطابق با قوانین خودش زندگی کند.                     

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دعوا با خواستگار نشانه چیست ؟

تعبیر خواب دعوا با چاقو از دیدگاه بهترین معبران (2)

تعبیر خواب دعوا با برادر با چاقو

تعبیر خواب بهم خوردن عقد خودم

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی