استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب دعوا با چاقو از دیدگاه بهترین معبران (2)

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

تعبیر خواب دعوا با چاقو چیست و دیدن آن چه معنا و مفهومی دارد؟ اگر شخصی خواب چاقو ببیند بدین معناست که نقشه هایش را عملی خواهد کرد.

اگر در خواب ببینید که در موقع دعوا با چاقو کسی را با چاقویی که در دست دارید کشته اید،باید منتظر اتفاقات خوبی باشید.چنین رویایی واقعا نشانه ی خوبی است و احتمالا تمایلات عاشقانه ی شما را نسبت به کسی نشان می دهد. اما اگر خواب ببینید که کسی را با چاقو زخمی می کنید نشانه ی آن است که صاحب شخصیتی ناپسند خواهید شد.

معنی دیدن چاقو در خواب:

به گفته ی معبرین غربی اگر در خواب چاقوی خود را با سر برهنه ببینید این نوع خواب دلالت بر مشکلات قانونی در مسیر شغلی و ضرر مالی خواهد داشت.دولی از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی دیدن چاقو حرف و صحبت نیش دار دیگران است.

چاقو زبان بدگویان است و اگر تیز و برنده و براق باشد نشان آن است که زبان بد گویان در مورد شما تیز خواهد بود و اگر خودتان آن چاقو را داشته باشید احساس عدم امنیت شما را نشان می دهد.

تعبیر چاقو از نگاه امام جعفر صادق(ع):

امام جعفر صادق این چنین روایت می کند که دعوا کردن با چاقو در خواب بر 6 وجه دلالت دارد.

1-محبت

2- فرزند

3- پیروزی

4- پناه

5-توانایی

6-حکومت

تعبیر خواب دعوا با چاقو از نگاه ابن سیرین:

ابن سیرین این چنین روایت می کند که اگر شخصی خواب ببیند که چاقویی در دست دارد و می داند که آن چاقو متعلق به خودش می باشد.

چنانچه بداند با چاقو به جنگ با فرد یا افرادی می رود تعبیرش این است که آن شخص صاحب فرزند پسری می شود اما اگر ببیند که همراه چاقو سلاح دیگری نیز در اختیار دارد معنی آن به دست آوردن عظمت و بزرگی است.

تعبیر خواب دعوا با چاقو از نگاه آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند که دیدن چاقو در خواب به شرط دعوا کردن با آن نشانه ی دعوا و جدایی برای خواب بیننده است. همچنین می گوید اگر فردی در خواب چاقو ببیند نشانه ی زیان های مالی برای وی است.

تعبیر خواب دعوا با چاقو از دیدگاه کارل گوستاو یونگ:

کارل گوستاو یونگ این چنین می گوید:اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا با چاقو است بیانگر خشم،تهاجم و یا جدایی است. همچنین می گوید:ممکن است چیزی در زندگی تان باشد که نیاز دارید آن را ببرید و از شرش خلاص شوید و اگر چاقو کند است بیانگر این است که شما روی یک موقعیت یا رابطه،کنترل یا قدرت ندارید.

تعبیر خواب دعوا با چاقو از نگاه محمد العنبری:

محمد العنبری این چنین روایت می کند که چاقو در خواب،به خدمت رساندن به مردم و درگیر شدن با دیگران،برای سود رساندن به خویشان و دوستان دلالت دارد.در تعبیر دیگر این چنین روایت می کند: تیزی چاقو، دلیل بر نفوذ سخن و اجرای فرمان های شخص است.

همچنین در تعبیر دیگر این چنین روایت می کند:که اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا کردن با چاقو است و چاقویی در دست دارد اگر کارش در دادگاه باشد دلیل و مدرک او قبول خواهد شد و او پیروز می شود،زیرا چاقو سلاحی است که از او در برابر دشمنان محافظت می کند. بنا به تعبیر دیگری از ایشان اگر کسی خواب ببیند که در حالی که هیچ سلاحی ندارد چاقویی به دست او بدهند،خیر و رزق و روزی به او عطا می شود.

تعبیر خواب دعوا با چاقو و چاقو خوردن و زخمی شدن:

دیدن دعوا با چاقو و چاقو خوردن در خواب آن هم توسط کسی که می شناسید طبق معمول به شما هشدار میدهد که به اقدامات آن فرد نسبت به خودتان دقت بیشتری داشته باشید.

اگر شخصی خواب ببیند که یکی از دوستانش با چاقو از پشت به او ضربه می زند بدین معنی است که وقت آن رسیده  که یک بازنگری در روابطش با اطرافیانش داشته باشد و بررسی کند که دوستان واقعی او چه کسانی هستند.

تعبیر خواب دعوا با چاقو از دید آنلی بیتون:

آنلی بیتون این چنین روایت می کند : اگر شخصی در خواب ببیند که مشغول دعوا با چاقو است و با چاقو زخمی شده است ، نشانه ی آن است که درگیر مشکلات خانوادگی خواهد شد ،مشکلاتی که بیشتر فرزندان او به آن دامن می زنند.

تعبیر خواب دعوا با چاقو  و زخمی شدن در نگاه کارل گوستاو یونگ:

کارل گوستاو یونگ این چنین روایت می کند که دعوا با چاقو و زخمی شدن با آن نمادی از مردانگی یا وحشی گری حیوانی است.

تعبیر خواب دعوا با دوست با چاقو از نگاه کرمانی:

از دید کرمانی دعوا با چاقو و چاقو خوردن یا زخمی شدن توسط دوست در خواب نشانه ی نیرنگ و مکر از طرف آشنایان است.

تعبیر خواب دعوا با چاقو و حمله به روایت کتاب سرزمین رویاها:

در کتاب سرزمین رویاها این چنین آمده است که اگر شخصی خواب ببیند که در حال دعوا با چاقو است و با چاقو به یک نفر حمله می کند بدین معنی است که نقشه های او عملی خواهد شد.و اگر خواب ببیند که با چاقو به یک نفر(دوست یا غریبه)حمله کرده است و به شکم او چاقو زده و خون جاری شده و خون روی شکم او را می بیند دلیل بر مرگ و یا جدایی است.

تعبیر خواب دعوا با چاقو و بریدن دست به روایت جابر مغربی:

جابر مغربی این چنین روایت می کند که اگر خواب ببینی که در حال دعوا با چاقو دست راست خود را می بری و از آن خون جاری می شود به این معناست که به یکی از فرزندان پسرت مصیبت و یا آسیبی خواهد رسید و اگر فرزند نداشته باشید این زیان و ضرر متوجه همسرت می شود و اگر مجرد باشی بلای تعبیر این خواب به معشوقت باز می گردد.

معبران زیادی درباره دعوا با چاقو و بریدن دست راست اظهار نظر کرده اند:برخی نوشته اند تعبیر خواب بریدن دست زیان های روحی مثل شکست عشقی،از دست دادن معشوق،مرگ همسر و گریه و غم زیاد است.

برخی نیز معتقدند که این رویا می تواند سبب آسیب های جسمی ناگهانی به کسانی شود که برای ما ارزش بسیار دارند(مثلا،پدر و مادر،فرزند،خواهر و برادر و...)مغربی همچنین روایت می کند که اگر در موقع دعوا با چاقو دست چپ خود را در اثر غفلت با چاقو ببری به این معناست که دلت را می شکنند و افرادی که از آنها توقع زیادی داشتی حالا تبدیل به دشمن و بدخواه تو شده اند و در حق تو ظلم زیادی می کنند.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دعوا با برادر با چاقو

تعبیر خواب دعوا با دوست صمیمی

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی