استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد را در چهار حالت به صورت زیر می توان بیان کرد:

  • تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد به طور کامل

در این حالت اگر دختر جوان یا نوجوانی که مجرد است در خواب ببیند که کچل شده و تمام موهای سر او ریخته و یا او را به طور کامل کچل کرده اند، خیر و خوب است؛ تعبیر خیر در این حالت مورد توافق اکثر معبران و تفسیر کنندگان خواب می باشد.

تعبیر رویا را در این مورد به این صورت می توان انجام داد که اگر شما دختر مجردی هستید و در خواب دیده اید که موهای سرتان کاملا کچل شده است شخصی از صمیم قلب عاشق شما شده و به شما علاقمند می باشد.

در این باره معبر بزرگ خواب، محمد بن سیرین، هم آورده است که اگر دختری در خواب بیند که کچل شده یا افرادی او را کچل می کنند نشان دهنده این است که فردی از صمیم قلب او را دوست دارد.

محمد بن سیرین در ادامه تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد این رویا را علاوه بر ریختن کامل موهای سر و کچل شدن دارای حالت های دیگری نیز می داند که به صورت زیر اند:

  • تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد در قسمت بالای پیشانی

اگر شما دختر مجردی هستید و در خواب دیده اید که موهای بالای پیشانی تان ریخته است تعبیر این خواب برخلاف مورد قبل خیر نیست و نشان دهنده این است که مصیبت یا غمی وارد زندگی شما خواهد شد که این مصیبت به سبب از دست دادن یک دوست است.

  • تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد در قسمت راست سر

این معبر بزرگ در ادامه می افزاید که اگر دختر مجردی در خواب بیند که موهای سمت راست سر او ریخته و کچل شده است نیز تعبیر خوبی ندارد و نشان می دهد که در ادامه زندگی با فقر و نداری روبرو خواهد شد و زندگی او این چنین سپری می شود.

  • تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد در قسمت چپ سر

تعبیر خواب ریختن موی سر دختر مجرد در قسمت چپ سر نیز به این صورت است که اگر دختر جوان یا نوجوان مجردی در خواب ببیند که قسمت چپ سر او تاس شده است این خواب نشان از تهدید شدن یک عضو از خانواده او به سبب اتفاقی ناخوشایند دارد.

حال به یک پرسش کاربران در این باره پاسخ می دهیم:

سوال: دختر مجرد 20 ساله ای هستم که در خواب دیدم برای رسیدگی به موهای خود به جلوی آینه می روم در حالی که یک روسری بر سر دارم وقتی روسری را از سر برمیدارم کچل شده و حتی یک تار مو بر سرم ندارم! تعبیر خواب من چیست؟

پاسخ: با توجه به آنچه که در بالا گفته شد از آنجایی که سر شما به طور کامل تاس شده است در زندگی تان شخصی وجود دارد که به شما علاقمند است و چون این موضوع را خود در آینه دیده اید پس خود شما نیز از موضوع علاقه او با خبر هستید.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب گلدان با گل های سبز

تعبیر خواب شیشه شکسته در پا

تعبیر خواب ریختن و خراب شدن سقف خانه

تعبیر خواب کاشتن گل کاکتوس در گلدان

تعبیر خواب خوابگاه دانشگاه چیست؟

  • دختر ۱۸ ساله هستم خواب دیدم ک موهای خود را شانه میزنم ک کل موهایم ریزش میکند تعبیرش چیست ؟
  • خواب دیدم دخترم مجرد ۲۰ سالشه موهاشو شانه زده و موهایش یکم ریزش کرده و من رفتم موهاشو جم میکنم و داخل پلاستیک ریختم
  • سلام من ۱۳ سالمه و ریزش مو شدید دارم
    خواب دیدم رفتم جلوی آینه و به موهام نگاه کردم خیلی کم شده بودن یعنی ریخته بودن و پوست سرم کامل معلوم بود فقط لایه نازکی از موهام سرم و پوشونده بود تعبیر خاصی داره یا فقط بخاطر اینکه موهام میریزه و تو فکرشونم این خواب رو دیدم؟
  • سلام من دختر ۱۵ ساله هستم . در خواب دیدم که هر دو طرف سرم کمی بالاتر از شقیقه هام موهام مثل دوتا دایره ریخته . معنیش چیه؟
  • سلام دختری هستم ۲۵ ساله خواب دیدم که موهای سرم سفیده شده اما نه همه موهام و تقریبا ۷۰ درصد موهام ریخته و با حالت خیلی بدی جوش های بزرگی رو سرم در اومد. میشه بگین تعبیرش چیه ؟
  • سلام من خانم ۲۷ ساله هستم و مجرد. در خواب موهای خودم رو دیدم که وقتی دست می کشم به موهایم که خیلی مرتب و تمیز بود یک دستا مو از سرم خارج شد ولی رفتم جلوی آینه حجم موهایم حتی زیاد هم بود و هیچ علامت کچلی و...‌ نداشت
  • سلام دختری ۱۶ساله هستم خواب دیدم بعد از حمام موهای سرم که بلند بود کامل روی زمین افتاد اما فردی که عاشقش هستم مرا صدا زد و گفت موهایت همه سر جایشان است وحتی خیلی بلند است و منم وقتی نگاه کردم دیدم همه جوهایم سرجایشان است اما روی زمین هم مو ریخته تعبیر ش چیست
  • اومدی داستان بگی یا چیزی یاد بگیری
  • سلام من یک دختر۱۸ ساله هستم خواب دیدم شانه ای که تو موهامو برداشتم پر مو موهاش خییلی زیادبود درهمین حال دست زدم به وسط سرم موهام سرجاش بود این تعبیرش چیه؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی