استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب ساختن ساختمان چند طبقه

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ

تعبیر خواب ساختن ساختمان چند طبقه چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ ساخت ساختمان در خواب نشانه بسیار خوبی دارد و نمادی از خیر و برکت و مال و روزی بسیار است.

گاهی دیدن ساخت ساختمان نشان از خوشحالی و میل به رشد و تعالی روح انسان است که در قالب خواب اظهار وجود می کند. دیدن ساخت ساختمان چند طبقه در خواب در بسیاری از حالات طبق نظر علمای تعبیر خواب تأویل بسیار خوبی دارد مگر یک یا دو مورد که از معبرین معتبر روایت شده است در ادامه این مطلب به آن می پردازیم تو کامل در مورد تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه بدانیم.

تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه به روایت یوسف نبی (ع)

یوسف نبی درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که خانه ای ساخت تعبیر خواب دلیل بر شادی و فرح در دنیا است.

ساخت خانه در خواب نشان بر خوشحالی فرد است که به سبب پیشرفت در کار یا وارد شدن به مرحله ای تازه در زندگیش به وجود آمده است هم چنین از یوسف نبی روایت می شود چنانچه شخصی در خواب بدید ساختمانی بلند مرتبه یا چند طبقه ساخت دلیل بر شادی بسیار است و پیشرفت در کار و امور زندگی دارد هم چنین نشان از بزرگی و سعادت کندی او در عالم واقعیت است.

تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه و بلند به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه جنین می گوید؛ دیدن خواب ساخت ساختمان چند طبقه در خواب بر رزق و روزی حلال اشاره دارد که در دنیا نصیب فرد خواب دیده خواهد شد.

به روایت ایشان ساختمان در خواب نشان از رزق و روزی حلال و معیشت حلال دارد و به طبع اگر هر چه ساختمان بلند تر و بزرگ‌ تر و زیباتر باشد نشان از معیشت بیشتری است که سهم فرد در عالم واقعیت خواهد شد.

همچنین به روایت محمد ابن سیرین در یک حالت تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه برعکس می شود و دلیل بر رزق و روزی حرام می باشد و باعث تباهی در دنیا و آخرت برای فرد می شود و این حالت در خواب به این صورت است که فرد در خواب خود ببیند که در زمینی که مال خود نیست و نشانی از آن نداند یعنی من داند کجاست و زمین مال چه کسی است، ساختمانی چند طبقه ساخت و در آن سکونت کرد این تعبیر برای خواب صدق می شود، پس تعبیر آن دلیل بر رزق و روزی  حرام است.

تعبیر خواب ساختن ساختمان چند طبقه بر روی یک ویرانه

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر شخص در خواب بیند بر ویرانه ای خانه خود را بلند و با شکوه ساخت تعبیر آن نشان از ظفر شدن وی بر مشکلات و نا ملایمتی ها است. و اگر در خواب خود بیند ساختمان چند طبقه را بر سر راهی یا جاده ای ساخت تعبیر خواب وی نشان از به بزرگی رسیدن  فرد و مهتر شدن وی در عالم بیداری دارد.

تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه به روایت امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه چنین می فرماید؛ اگر شخصی در خواب خود ببیند که ساختمان چند طبقه ای ساخت تعبیر خواب وی این چنین می باشد که در دنیا و عالم بیداری به موفقیت خواهید رسید و در کار ها و  امور زندگی به نظم و قاعده پیش خواهد رفت و موفق می شود.

همچنین ایشان درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه چنین می فرماید دیدن چنین خوابی دلیل بر گشایش کارها و مشکلات است.

در ادامه تعبیر خواب ساخت ساختمان به روایت امام صادق چنین آمده است  جنس ساختمان و یا خانه در تعبیر خواب تاثیر خواهد گذاشت چنانچه جنس خانه از آهک باشد تعبیر آن خوب نیست و اگر از خشت و آجر باشد خوب است و با اگر در خواب خود ساخت ساختمان چند طبقه بدید که ساختمانش  ستون  داشت تعبیر آن بر ایمان و انجام عمل صالح فرد در دنیا بیداری می باشد.

تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه چنین می گوید؛ ساخت ساختمان چند طبقه  در خواب تأویل بسیار خوبی دارد و به خوشبختی و سعادت شخص در دنیا اشاره دارد و هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد و ساختمان بلند تری بسازد بخت و اقبال بلند تری در عالم بیداری نصیب او خواهد شد.

هم چنین جابر مغربی درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه می گوید دیدن این چنین خوابی دلیل بر تعالی روح بشر است که در خواب نمود پیدا می کند و شخص خواب دیده به سبب انجام اعمال درست و به جا در دنیا واقعیت به آرامشی خواهد رسید که موجب سعادت مندی او می شود.

تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه به روایت معبرین غربی

معبرین غربی درباره تعبیر خواب ساخت ساختمان چند طبقه چنین می گویند؛ دیدن ساخت ساختمان در خواب نشان از آمال و آرزو های است که شخص در ذهن دارد و نشان از آن دارد  که فرد خواب دیده به تغییر و تحولی  بزرگ در زندگی احتیاج دارد که ساخت ساختمان دلیل بر رسیدن وی به این تغییر و خواسته است. به نظر معبرین غربی ساخت ساختمان چند طبقه نشان از موفق شدن در روابط عاشقانه  و زندگی عاطفی وی دارد. 

دیدن خواب ساخت ساختمان چند طبقه  نشان از طبع بلند شخص در دنیا واقعیت دارد. هم چنین معبرین غربی معتقد هستند اگر شخصی در خواب ببیند که ساختمان چند طبقه ای را در زمینی کم ارزش ساخت تعبیر خواب وی نشان از به رسیدن فرد خواب دیده به سود و منفعت کلان است گاهی ساختمان سازی در خواب به معنی  ثروت است و پیشرفت در کارها  می باشد و دیدن ساختمان ساخته شده و دیدن پایان کار نشان از روح انسان است که به کمال و آرامش گرایش دارد و خواهان آن هستند که در زندگی  به بلندی  و بزرگی برسند و در راس قرار بگیرند  پس در خواب ضمیر ناخودآگاه روح را به آن سمت خواهد برد. ساخت ساختمان دلیل بر تحقق آن در بیداری می باشد .

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب ساختمان نیمه کار در حال ساخت

تعبیر خواب خانه ساختن در قبرستان

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی