استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ب.ظ

تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ قطعا از دیدن خواب سقط جنین احساس خوبی نخواهیم داشت و دیدن این چنین خوابی ما را ناراحت می کند و ممکن است به فکر فرو برویم که شاید حادثه ای ناگوار برای ما اتفاق بیفتد.

بیننده خواب اگر زنی حامله باشد، دیدن اینگونه خواب های که به حاملگی و یا سقط جنین مرتبط است برای آنان امری طبیعی است چون در حالتی قرار دارند که تمام زندگی آنها را حتی خواب هایشان را نیز تحت شعاع قرار داده است.

قابل ذکر است بسیاری از پزشکان معتقدند دیدن خواب های آشفته در سه ماه دوم به بعد در زنان حامله به علت تغییر هورمون ها امری است طبیعی، حتما می دانیم که دیدن خواب آشفته تعبیر ندارد و زنان باردار از دیدن چنین خواب های نباید نگران باشند.

اما اگر زنان دیگر و یا مردان خواب سقط جنین را ببیند چه تعبیری دارد؟! اگر سقط جنین با خونریزی باشد چه تفسیری برای آن داریم؟ آیا طبق گفته ها دیدن خون در خواب تعبیر آن را باطل می کند؟ ما در این متن به تعبیر و تفسیر خواب سقط جنین و به بررسی تمام جوانب تعبیر در زندگی واقعی می پردازیم.

تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی چنین می گوید؛ دیدن این دست از خواب ها برای زنان باردار عادی است و تعبیر ندارد بهتر است نگران نباشند و بیشتر مراقب سلامتی خود و جنینش باشند.

ولی اگر بیننده خواب مردی جوان باشد و در خواب ببیند که حامله شده است و می خواهد جنین را سقط کند همچنین در خواب بسیار ناراحت و مریض باشد تعبیر خواب آن بر مال و مکنتی است که در اختیار دارد و به زودی آن را از دست می دهد شاید نیمی از مالش را از دست بدهد.

همچنین اگر در خواب دید که جنین خود را سقط کرد و از او خون بسیار رفت و خونریزی او بند نیامد تعبیر خواب او دلیل بر مال حرامی است که به دست آورده است.

آبستن شدن در خواب دلیل مال و نعمت است هم بیننده زن و هم بیننده مرد، در ادامه تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی از منوچهر مطیعی تهرانی آمده است اگر زنی در خواب ببیند که می‌ خواهد جنین خود را سقط کند و از این حیث ناراحت و دلخور است یا او را مجبور به سقط می کنند تعبیر خواب وی این است که زن در دنیای واقعی سلامتی خود را از دست می دهد و بیمار می شود.

تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب خود دید که می خواهد جنین خود را سقط کند تعبیر خواب او این می باشد که از غم رهایی می یابد و ایام شاد و پر رزقی را در پیش خواهد داشت چنانچه در خواب بدید که از شکم وی خون ریخته شد و در خواب احساس درد داشت تعبیر خواب وی بر از دست دادن مال و ثروت در دنیای واقعیت دلالت دارد.

هم چنین از محمد ابن سیرین معبر بزرگ چنین روایت شده است اگر این خواب را دختری جوان ببیند تعبیر آن بر این موضوع اشاره دارد که شخص برای از دست دادن چیزی یا کسی در زندگی خود غمگین و ناراحت است و بهتر آن است در تصمیمات خود با کسان نزدیک مشورت کند.

هم چنین به تعبیر دیگری از ایشان چنانچه شخص در خواب خود دید که جنین خود را سقط کرد و آن را خورد بر بیماری و غم دلالت دارد که در دنیا گرفتار آن شده است  که هر راهی را می رود به بن بست می رسد و نمی تواند از آن رنج رها شود. باشد که توکل بر خدا از این بیماری و غم و اندوه نجات پیدا می کند.

تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب سقط جنین با خونریزی چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند که آبستن است از این بابت بسیار ناراحت و نگران است آن را سقط کرد و خونریزی زیاد داشت تعبیر خواب دلیل بر شکست در عالم واقعیت است.

شکست در کسب و کار شکست در زندگی عاطفی و یا شکست در سلامتی است. هم چنین از ابراهیم کرمانی روایت شده است اگر شخصی در خواب ببیند که دیگران جنین خود را سقط کردند و خونریزی بسیار داشت تعبیر خواب وی دلیل بر آشفتگی در روان فرد و بیماری جسمی فردی است که در خواب دیده ایم گاهی سرنوشت و احوال حال افراد دیگر مانند خانواده و عزیزان را در خواب می بینیم. ا

براهیم کرمانی در ادامه تعبیر خواب سقط جنین چنین می گوید اگر شخص در خواب خود جنسیت جنین را تشخیص دهد تعابیر متفاوتی دارد اگر جنین دختر باشد دلیل بر بیماری و مکنت در دنیا است و اگر جنین پسر باشد حتم بر رسیدن خبری ناگوار از کسی برای شخص است که موجب ناراحتی و ناامیدی وی می شود.

تعبیر خواب سقط جنین به روایت معبرین غربی

معبرین غربی درباره تعبیر خواب سقط جنین چنین می گویند؛ اگر مرد جوانی در خواب ببیند که خود یا کس دیگر جنین خودش را سقط کرد دلیل بر این است که احتمالا زنی از نزدیکانش مانند همسر وی بیمار خواهد شد اما چنانچه بیننده خواب زن جوان باشد که دلیل بر نگرانی او بابت امور زندگی مخصوصا مسائل عاطفی  و عاشقی وی است که ممکن است به مشکل برخورده باشد.

معبرین غربی تعابیر خواب را با علم روانشناسی مرتبط می داند زنان هنگامی که در زندگی واقعیت خود از لحاظ عاطفی شکست می خورند احساسش را در قالب خواب می بیند که ممکن است خود را زنی باردار ببیند و جنین نماد احساسات وی در خواب است و سقط آن یعنی شکست در همین احساساتش است اگر در خواب بیند که خونریزی داشت حتما تعبیر خواب وی نشان از پاک شدن این احساس است که دست و پا گیر زندگی وی شده است.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دوقلو داشتن دختر مجرد

تعبیر خواب بهم خوردن ازدواج و نامزدی دیگران

تعبیر خواب حرف زدن بچه لال

تعبیر خواب ازدواج با کسی که دوستش داری چیست؟

  • سلام وقت بخیر،من خواب دیدم خواهرم که در حال حاظر باردار هستش در خواب توی خیابون میخواست برای کسی تولد بگیره کیک تولد هم توی دستاش بوده موقع راه رفتن پاش به زیر لباس بلندی که پوشیده بود گیر میکنه و میفته و خون از خواهرم میاد مادرم با دکتر تماس گرفت و گفتن که بچه سقط شده و همه ی ما خیلی ناراحت شدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی