استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب شکستن پای دیگری

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹ ق.ظ

یک نکته ی بسیار مهم برای تعبیر خواب شکستن پای دیگران مانند دوست آشنا پدر مادر برادر خواهر و ...وجود دارد و این است که بیننده ی خواب در روزهای آینده بخاطر بروز اختلاف منجر به دعوای فیزیکی و یا لفظی با کسی پایش در خواب او شکسته است میشود و این نوع خواب نیز میتواند نوعی هشدار و احتیاط مخصوصا برای زن و شوهر ها باشد اگر خواب دیدی که پای دیگران را شکسته شده و در گچ میبینی دلیل بر اینکه با همان فرد و یا سایرین دچار اختلاف میشوی  درواقع پای سکیته در این خواب به معنی دردسر و یا یک حادثه معنی شده است

تعبیر خواب شکستن پای یک مرده چیست؟

این خواب نیکو است و حتی جابر مغربی و ابن سیرین در مورد شکسته شدن پای مرده ها در خواب گفته اند

میتوان توضیحات خوب و نیکویی را برای شمسته شدن پای راست و چپ خودمان اورد و این رویا زیاد معنای بدی ندارد درواقع اگر دیدیم پاهای راست یا چپ خودمان شکسته شده است بدلیل حوادث و یا ...این یک نوع خطر و یا یک احتیاط برای ما است و معنی این رویا میتواند ما را هشدار تر بسازد تا از بروز حادثه ای بد جلوگیری نماییم

خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که دردل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود در طاعت حرمت دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد وشادمان شوی وبر دشمنان ظفریابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

تعبیر خواب شکستن پای آشناها و یا فامیل چیست؟

اختلاف درگیری و یا جدا شدن و غم اندوه معنی و تعبیر خواب شکسته دیدن پای اقوام و فامیل است

تعبیر شکستن پای چپ خودم

در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

تعبیر شکستن پای راست خودم

ای بیننده ی خواب بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی