استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چیست؟

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۵۳ ب.ظ

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چیست و چه معنا و مفهومی دارد؟ دیدن قبر در خواب تعبیرهای خاص خود را دارد که از معبرین مختلف روایت شده است و اگر در خواب خود دیدیم که سنگ قبر مرده ای عوض شده بود معبرین چه تعبیری ارائه داده اند؟! دیدن عوض شدن سنگ قبر مرده در خواب چه تعبیری خواهد داشت اگر در خواب سنگ قبر بزرگ باشد یا سنگ قبر کوچک و از جنس نرمی باشد چه تعبیری خواهد داشت؟ تعبیر اینگونه خوابی را از معبرین بزرگ و علمای تعبیر خواب داشته باشیم.

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده به روایت خالد اصفهانی

از خالد اصفهانی در تعبیر خواب عوض شدن قبر مرده چنین روایت شده است؛ دیدن قبر در خواب نمادی از غم و اندوه و مصیبت می باشد که شخص در دنیای واقعی گرفتار آن است. دیدن خواب های که به قبر و قبرستان مربوط می باشد اساسا نمادی از گرفتاری و بند و زندان می باشد که در بیداری و دنیای واقعی باعث رنجش وی می باشد. خالد اصفهانی در ادامه چنین می گوید اگر شخصی در خواب خود بدید که سنگی بر روی قبری گذاشت تعبیر خواب وی دلالت بر رفع غم و غصه در زندگی واقعی است و نشان از پایان مصیبت ها برای شخص و نزدیکان و همچنین عزیزانش می شود. و چنانچه شخص در خواب خود بدید سنگ قبر مرده ای در قبرستان با سنگ قبر مرده ای  دیگر عوض شده است و یا سنگ قبر مرده قدیمی را برداشته اند و سنگ قبر مرده  جدید گذاشته اند تعبیر خواب وی بسیار نیکو است و تعبیر آن دلالت بر رسیدن خبری خوش است که در پی این خبر خوب راه های جدیدی برای رسیدن به هدف و موقعیت های جدید برای فرد باز خواهد شد.

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چنین می گوید؛ چنانچه شخصی در خواب خود سنگ قبری را دید که بسیار با شکوه و بزرگ بود تعبیر خوابش نشان از عمری طولانی برای خود فرد در زندگی واقعی اش است و در جایی دیگر از جابر مغربی روایت شده است دیدن سنگ قبری زیبا و با شکوه در خواب دلیل بر رفع خطر و پایان بیماری است که شخص گرفتار آن شده است. همچنین در ادامه تعبیر خواب سنگ قبر از این معبر بزرگ آورده شده است که اگر شخصی در خواب ببیند که سنگ قبر مرده ای  عوض شده است تعبیر خواب او بر بزرگی فرد است که در دنیا به آن دست پیدا خواهد کرد که در پی این بزرگی به عزت و احترامی نزد مردم می رسد.

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی در رابطه با تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چنین می گوید؛ دیدن خواب سنگ قبر در خواب نشان از مال می باشد. اگر شخصی در خواب خود بدید که سنگ قبری را با دستان خود عوض کرد و به جای آن سنگ قبری جدید گذاشت تعبیر خوابش بر افزون شدن مال وی می باشد اکر سنگ قبر بزرگ و جنس آن نرم و نازک بود مال او به نسبت زیاد می شود و اگر برعکس سنگ قبر محکم و سنگین بود به مال کمتری دست پیدا خواهد کرد. در هر صورت طبق تأویل این معبر دیدن عوض شدن سنگ قبر در خواب نشان از زیادت مال در بیداری می شود که اگر جنس سنگ قبر را در خواب تشخیص داد تاثیر آن در تعبیر خواب بر این است که مال زیاد یا به نسبت به مال کمتری دست پیدا می کند.

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده به روایت امام جعفر صادق (ع)

 از امام جعفر صادق (ع) در تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چنین روایت شده است؛ اگر شخصی در خواب سنگ قبر عوض شده  را ببیند بر دو وجه می باشد و تعبیر آن در دو وجه قابل تأویل می باشد یک بزرگی دو مال و مکنت است. اگر شخصی در خواب ببیند قبر را ببیند دلیل بر کم شدن برکت و نعمت برای فرد است کلا دیدن خواب قبر در خواب تعبیر نیکو ندارد و چنانچه در خواب بدید مه بر روی قبر یعنی بر روی مصیبت و بی برکتی سنگ قبری گذاشت تعبیر خوبی دارد و دلیل آن بر پایان غم و غصه می باشد و در ادامه از امام جعفر صادق چنین روایت شده است اگر شخص خواب عوض شدن سنگ قبر مرده را بدید تعبیر خواب وی بر ترول برکت و نعمت و رزق و روزی بر زندگی وی می شود و در پی رسیدن به این برکت به شوکت و بزرگی در دنیا دست پیدا خواهد کرد. چنانچه شخص در خواب خود دید که سنگ قبر مرده را عوض شده و شکسته دید تعبیر این خواب دلیل بر ایجاد مشکل در زندگی وی خواهد شد که با کرم و بزرگی خدا به زودی رفع خواهد شد.

تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده به روایت محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین درباره تعبیر خواب عوض شدن سنگ قبر مرده چنین می گوید؛ اگر شخصی در خواب ببیند که سنگ قبر مرده را عوض کردند دلیل بر رخ دادن اتفاقی جدید و البته بسیار خوب در زندگی وی می باشد که در پی این اتفاق به موفقیت بزرگی دست پیدا می کند ممکن است این موفقیت رسیدن به مال و ثروتی بزرگ باشد و یا موفقیت در کسب علم و برتری یافتن در کاری نسبت به دیگران شود. در هر صورت عوض شدن سنگ قبر مرده در خواب تأویل نیک دارد زیرا دیدن خواب قبر خوب نیست و سنگ گذاشتن و یا عوض کردن سنگ قبر مساوات با درپوش گذاشتن بر مشکلات می باشد که عموما مشکلات اقتصادی است که فرد را دچار بحران و ناراحتی کرده است. همچنین از این معبر بزرگ روایت شده است اکر سنگ قبر عوض شده در خواب سفید باشد دلیل بر مال حلال و پاکی است که شخص به آن دست پیدا می کند و یا به فرد به ارث می رسد.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب عوض شده چهره چیست؟

تعبیر خواب عوض شدن فرش خانه

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی