استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

جملات زیبا و جدید درباره دختر مو مشکی

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ

از دیرباز و در شعر و ترانه های قدیمی ایرانی همواره در وصف موهای مشکی اشعار زیبایی سروده شده است که به تعریف و تمجید از آن پرداخته شده است. موهای مشکی را اغلب به مار سیاه به پیچک و به پیچ های درخت مو تشبیه کرده اند.

همه شاعرهای بلند آوازه ایرانی هم از حافظ و سعدی گرفته تا خیام و بابا طاهر همگی چند شعری در وصف دختران مو مشکی سروده اند. امروزه هم داشتن موهای مشکی بلند برای هر دختری یکی از فاکتورهای زیبایی است که هر دختری به داشتن چنین موهایی افتخار می کند.

********

دختر مومشکی زیباست. دل نازک و طناز است. شیرین و بانمک است. این همه زیبایی او فقط به واسطه موهای سیاه پریشانش است. اصلا اون به زیبایی دیگری نیاز نداره. داشتن موهای مشکی آخر خوشگلییه.

********

دختران مومشکی را زیر نور خورشید بنگرید تا تضاد زیبای موهای مشکی با چهره سفیدشان را به خوبی دربیابید. هن وقت به این حرف ایمان میاورید که دختر مو مشکی یک چیز دیگه ست.

********

زیبایی موهای مشکیت را فقط من می دانم که سال هاست در بندشان اسیرم.

********

موفقط مشکی نه طلایی نه خرمایی نه شرابی. فقط و فقط مشکی.

********

دختر زیبای مو مشکیم. موهای مشکیت را دوست دارم چون به رنگ شب های تنهاییم هستند. پیچ و تابشان را دوست دارم چون شکل بی قراری هایم هستند. لطافت شان را دوست دارم چون با لطافت دوست داشتن تو اند.

********

چند تاراز موهای مشکیت در میان انگشتانم جاماند هنگامی که پیچ و تا ب هایشان را چون پیچ و تاب پیچک های باغچه  از هم جدا کردم. چه یادگاری زیبایی ست این تارهای به جا مانده از موهایت. تا ابد لای دفتر خاطراتم نگه شان خواهم داشت.

********

همه دخترها زیبا و خوشگلند ولی دختر مو مشکی یک چیز دیگه ست.

********

زیبایی دختر مو مشکی خیره کننده ست. بخصوص وقتی که زیر تارهای سیاه موهایش یک جفت چشم سیاه هم پنهان شده باشد.

********

چه ترکیب زیبایی ست مژه های بلند سیاه و موهای بلند سیاه هر دختری که این دو چیز رو تو چهرش داشته باشه بی شک خوشگل ترین دختر دنیاست.

********

دلنشین ترین سازی که می توانی بشنوی پریشان شدن موهای مشکی یک دختر به وسیله باد است آن جا که باد با سراسیمگی می خواهد نت های موسیقی خود را با تارهای سیاه موهای او هماهنگ کند.

********

تارهای سازم من را یاد موهای مشکی تو می اندازند و بی نهایت دوستشان  دارم زیرا زمانی که آن ها را با انگشتانم نوازش می کنم آهنگ زیباییی را خلق خواهم کرد که گوش را نوازش می دهد. درست مانند تارهای موی تو زمانی که نوازش شان می کنم رویایی ترین آهنگی را می نوازم که دل و جانم را صفا می دهد.

********

تیرگی بخت من به مانند سیاهی موی تو ست. اما زیبایی موی سیاه تو کجا وزشتی بخت سیاه من کجا.

********

به زیبایی موهای مشکیت قسم نازنیم دلم سال هاست که در بند توست.

********

زیبایی دنیا از زمانی شروع شد که زیبایی شب را از موهای مشکی تو به عاریه گرفتند.

********

شروع خلقت انسان ها زمانی آغاز شد که خداوند تصمیم گرفت دختر مومشکی رو به عنوان زیبا ترین مخلوقش خلق کنه.

********

نترس غریبگی نکن در این هیاهو و آشفتگی  موهایت را به دست باد بسپار تا آرام بگیرد دل سرگشته و پریشانم دختر مو مشکی خودت می دانی که رقص موهایت را چقدر دوست دارم.

********

تصویر درستی از عشق در خاطرم نیست اما هر زمان که بخواهم آن را نقاشی کنم ناخدا گاه موهای مشکی تو در ذهنم تداعی خواهد شد و دفترم سیاه خواهد شد از سیاهی موهای تو. به راستی که رنگ سیاه برای من رنگ عشق است.

********

خواستم غزلی از عشق بسرایم اما واژها بدونه قافیه در کنار هم آمده اند و دفترم سیاه شده از واژه های بی نظم.  به خودم آمدم و گفتم شاید قلمم هم می داند که دلم عاشق زلف های پر پیچ و تاب موهای مشکی یارست. آن که سال هاست دل از کف داده ام از برایش.

********

خواستم صبر را نقاشی کنم به یاد نرمی و لطافت موهای مشکی یار افتادم که هم چون رودخانه ای آرام و بی صدا در وسط شانه هایش به پایین ریخته اند. چه تعبیر زیبایی و چه تابلوی نابی خواهد بود نقاشی زلفان سیاه تو.

********

مرا با مستی و زیبایی چشمانت کاری نیست. من حیران سیاهی موهایت هستم نازنینم. موهایت را پریشان کن که من این پریشانی را با تمام جانم خریدارم.

********

هیچ چیز در دنیا به اندازه موهای مشکی عشقم مرا اسیر خود نکرده است. همه از بدی اسارت می گویند. اما من می گویم اگر اسارت این است دنیا را با اسیر بودن در میان زلف های عشقم دوست دارم.

********

دوستت دارم عشقم، همه زندگیم، دختر مو مشکیم.

********

هیچ زیبایی در دنیا به پای زیبایی یک دختر مو مشکی نخواهد رسید.

********

عاشق شدن خیلی قشنگه بخصوص وقتی که عشقت یک دختر مو مشکی طناز باشه.

********

دخترای مو مشکی همه چیزشون با دیگران فرق می کن. معرفت شون، مرام شون، حتی عاشق شدنشون هم فرق می کنه واسه همینه که میگن دختر مو مشکی یک چیز دیگه ست.

********

به خاطر یک دختر مو مشکی باید از همه چیزت بگذری حتی از زندگیت. چون لیاقتش رو داره.

********

دختر باید زیبا باشه. زیبا که میگم یعنی باید موهاش بلند و مشکی باشه فقط همین.

********

دیوانه وار دوستت دارم عشق زیبای خودم دختر مو مشکی.

********

یک دختر مو مشکی با چشم های آبی یعنی زیباترین موجودی که خداوند تا به امروز خلق کرده است.

********

دوست داشتن یک دختر مومشکی یعنی دوست داشتن زیباترین عشق دنیا. یعنی داشتن همه نعمت های خوب خدا بدونه هیچ کم و کاستی.

********

من همین جوری عاشق هیچ دختری نخواهم شد. عشق من باید یک دختر مو مشکی ملوس باشه.

********

اگه دختری موهاش مشکی نیست پیسنهاد می کنم حتما موهاشو رنگ کنه چون دختر با مو های مشکی یک چیز دیگه ست.

********

عشق دختر مومشکی یک عشق اساطیری ست. چون با همه وجودشون عاشق می شوند.

********

یک دختر مو مشکی به هیچ آرایشی نیاز نداره. کافیه که موهاشو پریشان کنه تا همه زیبایی های جهان در برابرش هیچ به نظر برسند.

********

دختر مو مشکی نباید هیچ سرخاب سفیدآبی به صورتش بزنه چون رنگ موهاش آخر زیباییه . از این بیشتر زیبا بودن ممکن کار دست آدم های دیگه بده.

********

دختر با موهای  مشکی کافیه یک رژ قرمز به لب هاش بزنه دیگه هیچ چیز تو دنیا به پای زیباییش نمی رسه.

********

دختر مو مشکی تو همه چیز تکه حتی تو عاشقی کردن.

********

جنس مهربون بودن دختر مو مشکی با همه فرق می کنه. مهربونیش یک جور دیگه ست. بدونه توقع و چشم داشت. ساده و بی ریا مثل رنگ موهاش.

********

اگه دختر مو مشکی آفریده نمی شد حتما دنیا یک چیزی کم داشت. ممنون که به دنیا اومدی تا ما دنیایی زیباتر داشته باشیم.

********

مگه ممکنه یک دختر مو مشکی زشت باشه. بخصوص اگه موهاشم صاف و بلند باشه.

********

هیچ دختری جذاب تر از یک دختر مو مشکی نیست. ربطی هم به رنگ چشم هاش و هیکل و تیپش نداره فقط باید موهاش مشکی باشه.

********

جهان در چشم های من محو و  تاریک است. مانند محو شدن موهای مشکیت در تاریکی شب.

********

پیچ و تاب موهای مشکیت پیچیده ترین راه حل دنیاست.

********

یک جفت چشم قهوه ای زیر چتر موهای مشکی زیباترین و قدرتمند ترین ترکیب دنیا ست. صاحب این ترکیب باید خیلی مواظب باشه باید خیلی مرد باشه تا زیبایی این ترکیبو با یک حرف یا یک حرکت نابجا به هم نریزه. اخه دخترا دل نازکند همین که دلشون شکست خوشگلیاشون ترک بر می داره.

********

تو غم ها و دلتنگی هات تو شادی و خوشحالی هات هر تصمیمی که می خواهی بگیری بگیر فقط با رنگ موهایت کاری نداشته باش. چون همه زیبایی های جهان در رنگ مشکی موهای تو جمع شده.

********

خوشبختی یعنی داشتن موهای مشکی و قد بلند و چشم های درشت. دختری که همه این ها رو با هم داره حتما خوشبخت ترینه.

********

هیچ وقت هیچ کس حریف یک دختر مو مشکی نخواهد شد چون انقدر اعتماد به نفسش بالاست که کسی رو تو قد و قواره خودش نمی بینه.

********

دختر مومشکی بی بدیله. بی رقیبه. حرص و جوش الکی نمی خوره هر وقت از کسی عصبانی باشه مثل بی جنبه ها شونه و قیچی دست نمی گیره بیافته به جون موهای بلند مشکیش. چون می دونه به پای این موهای مشکی کلی دل عاشق نشستن.

********

دخترای مو مشکی رو خدا واسه صبوری مادراشون آفرید تا هر وقت مادرا دلتنگ شدند یه شونه دست بگیرند انقد با موهای دختراشون ور برن تا همه غصه هاشون یادشون بره.

********

مادرهایی که دخترای مو مشکی دارند. رودختراشون بدجور حساسند. چون معتقدند هیچ  دختری به زیبایی دختر اون ها نیست. واسه همینه که داشتن یک عشق مو مشکی خیلی سخته باید هفت خان رستم رو واسه به دست آوردنش طی کنی.

********

مادر دختر مو مشکی خیلی هنرمند و با ذوق میشه. چون انقدر با موهای دخترش ور می ره. انقدر مدل های عجیب غریب رو روی موهای دخترش پیاده می کنه که کلی هنرمند میشه. اصلا هر چی هنر نهفته تو وجودش هست همه یک دفعه فوران می کنه.

********

هیچ دختر مو مشکی مو بلندی وجود نداره که مادرش موقع شانه زدن موهاش چشماش خیس اشک نشده باشه. چون زمانی که موهای مشکی دخترش رو شونه می کنه همه غم ها و ترس عالم میان سراغش می ترسه از این که نکنه دخترش بزرگ بشه. عروس یشه. بعد مرد زندگیش اونو اذیت کنه اونم از لجش بره موهاشو از ته بزنه. اخه خیلی از مادرا وقتی زورشون به مرد خودش نرسه یک قیچی دست می گیرن  و موهاشونو از ته قیچی می کنن.

********

دیدید بعضی ازپدرا یک جور دیگه رو دختراشون غیرت دارن اخه می دونن دخترشون مو مشکیه و خیلی هم خواهان داره به همین خاطره که غیرتش همیشه گل می کنه.

********

دخترای مو مشکی رو باید موقع دویدن تماشا کرد. دیدن رقص موهای مشکی با ترانه باد زیباترین تابلوی هستی می تونه باشه.

********

دختری که موهاش مشکیه اولین شرطش واسه ازدواج باید این باشه که هیچ و قت هیچ کس حتی عشقش ازش نخواد که موهاشو رنگ بزنه.

********

دخترمومشکی باید رو  موهاش حساس باشه. باید باهاشون طنازی کنه. باید پریشانشون کنه دوستشون داشته باشه. هر روز یک ساعت به موهاش برسه تا همیشه زیبا و خیره کننده باقی بمونن.

********

دختر قد بلند، دختر چشم آبی، دختر خوش تیپ،  همه این ها را باید ریخت دور دختر باید مو مشکی باشه فقط همین.

********

همه دخترا نازن، ولی دختر مومشکی اونم موهای مشکی فر یک جور دیگه ناز میشه.

********

دختر لازم نیست خیلی خاص باشه تا همه عاشقش بشن دختر باید مو مشکی باشه تا همه دل ها رو اسیر خودش کنه.

********

جذاب بودن دخترا به داشتن موهای مشکی فرفری شونه.

********

مو مشکی بودن اونجاش خوبه که هر چی بپوشی و هر چی سرت کنی بهت میاد.

********

دیدید دخترای مو مشکی حتی زودتر از آقایون هم حاضر میشن واسه بیرون رفتن. اخه می دونن خوشگلی شون تکمیله و نیازی به ور رفتن به سرو صورت شون ندارن.

********

دختر باید مو مشکی باشه چون بدونه آرایش هم خوشگله.

********

دخترای مو مشکی همیشه عکس های یهویی واسه عشقشون می فرستن چون به خوشگل بودن خودشون ایمان دارن می دونن در هر حالتی باز هم خوشگلن.

مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته دختر چشم قهوه ای برای پروفایل

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی