استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار تولدت مبارک دخترم

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

 

در این مطلب عکس با متن های زیبا برای تبریک تولد به دخترم،استیکر دخترم تولدت مبارک ، شعر تولدت مبارک دختر گلم،سالروز تولدت مبارک دخترم و دختر قشنگم تولدت مبارک را  قرار دادیم.همزمان با شروع فروردین سال 97 این مطلب از سایت نیز آپدیت شد همراه ما باشید با گالری عکس نوشته های شیک دیگر درباره تبریک تولد به دخترم

قشنگ مامان ، نفس من،از وقتی که تو دلم بودی به خودم قول دادم یادم باشه که وقتی به دنیا اومدی، بیشتر از هرچیز به یه مامان شیطون و شوخ و شنگ احتیاج داری...یادم باشه به شکرانه داشتنت هرلحظه بیشتر از قبل عاشقت باشم ... یادم باشه ترکیب عشق و لذت رو به فرصت تبدیل کنم.. یادم باشه یه مامان شاد،میتونه یه بچه شاد رو‌مادری کنه...یادم باشه برای هر نفست هزاران بار شکرگذار باشم .. الان هفت ماهه کنارت شیطونی میکنم ، مادری میکنم بچگی میکنم، عاشقی میکنم، هفت ماهه هرلحظه که نگاهم به نگاهت میفته نمیدونم چجوری باید شاکر این نعمت خدا باشم ... حسم قابل وصف نیست دوست دارم دردونه مامان❤️❤️❤️❤️❤️ تولدت مبارک عزیزم

خنده هاتو قربون

دختر عزیزم لحظه هایی که صدای خنده های تو، تو خونه مون می پیچه انگار دارم از خوشحالی پرواز می کنم.
دختر مهربونم، لبخندت تمام خستگی های دنیا رو از بین می بره
شادی و خوشبختی من، قلب من برای تو می تپه، تو مفهوم زندگی منی

دُختَرَکَم دختر زیبای من!
تو همان خودِ منی
راه برو کودکی کن
آرزو کن
رویاهایت را من می بافم
میان گیس های خرمای ات
بُدو زمین بُخور بزرگ شو...
من تمام دردهایت را به جان می کشم
دُخترِ زیبای من!
خوشحال باش
تو بزرگترین نعمت زندگی هستی
آخ تو می دانی؟
حالِ تو همان رویائ دیروز من است...

تیر ماهی جانم
تو خاص ترین و عاشقانه ترین اتفاق تابستان برای منی
بودنت و گرمای دستانت
یعنی قشنگتر شدن دنیای من

تولدت مبارک دخترم تصویر

دختر قشنگم امشب جشن تولدشه و وارد 13 سالگی میشه تولدت مبارک نازم

عکس پروفایل تبریک تولد به دختر 97 جدید

نازنین زهرا عزیز دل مادرم دو روز دیگه تولدته پیشاپیش بهت تبریک میگم

متن تبریک تولد به دخترم با عکس

الهی که مادر فدات بشه ، فاطمه مهربونم تولد 9 سالگیت مبارک (قابل طراحی برای اسم دلخواه شما)

عکس نوشته برای تبریک تولد به دختر از طرف پدر و مادر

ما طبق سفارش شما شروع به طراحی خواهیم کرد تصاویر تبریک تولد به فرزند دختر از طرف پدر و مادر و با نام سفارشی شما (همین حالا در خواست دهید)

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

دوست دارم دخترم تولدت مبارک

شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی

با آرزوی روشن ترین فرداها برای عشقم

تولدت مبارک دختر گلم

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولدت مبارک عزیزم

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

تولدت مبارک عزیزم دختر گلم

میتوانید از مطلب جذاب پایین نیز دیدن کنید

عکس نوشته دخترم دنیای منه برای پروفایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی