استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته از صفر شروع کن با متن پروفایل

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۲۳ ب.ظ

مطابق سفارش های شما عزیزان، انواع بهترین تصویرنوشته های جالب آموزنده، نکته دار با مضامین به روز با موضوع میخوام از صفر شروع کنم برای پروفایل، همراه هستید با دانلود تصاویر متن دار طراحی شده باحال خیلی ناب و بهترین عکس ها، تصویرهای جدید و دیده نشده خنده دار با عنوان چگونه از صفر شروع کنیم؟، تصویرهای لاکچری و جالب، عکسها و تصاویر همراه با تکست های خاص و استاتوس های عالی، جملات تصویری شیک و فانتزی راجع به از صفر شروع کردن ، تهیه شده در پاییز 1396. 


ما جوونای ایرانی خیلی شرافتمندانه از صفر شروع میکنیم رو صفر ادامه میدیم و به صفر هم ختم میشیم


*****************************************


من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید از صفر شروع کنیم ، من خودم یه بار از ۱۱ شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد !!!


*****************************************


روی ملحفه هایی که هنوز بوی تو را می دهند غلت میزنم.. میخواهم از صفر شروع کنم درست مثل همه بازنده ها و بی خیال، روی طبل بی عاری ضرب بگیرم حتی میتوانم لبخند بزنم اتفاق خاصی نیافتاده جز اینکه رفته ای و این اصلن اهمیتی ندارد! ببین دارم با تنهایی در ملحفه هایی با بوی تو عشق بازی می کنم من و تنهایی با هم، به ریش دنیا میخندیم!

*****************************************

موفقیت فقط از آن دیگران نیست... ماهم میتوانیم ... از همین الان.. از صفرِ صفر... هیچ چیز غیرممکن نیست... اگر ما بخواهیم... اگر ما شروع کنیم....

*****************************************

تو گذاشتی و رفتی جسم قبلیتو تنها، اون زیر خاک حالا اصل تو مونده و صدها، انتخاب تازه،هر کدوم ی راه با شرایط جدید، پس تو باید باشی حاضر، انتخاب کردی،شروع کردی از صفر،حالا هیچی یادت نیست از تجربه ی قبلت،تو ناخودآگات یه نقش که بهت می گه،زندگی ی فرصت واسه جبران نقصت..

*****************************************


بدترین چیـــــز ِ مهاجرت این نیست که از صفــــر شروع کنی یا در تنگنای ِ اقتصادی ِ باشی، بدترین چیزش این است کهـ باز احساس کنــــی اینجا هم "جــای ِ تــــو" نیست. چنانکه "آنجـا" هم جای تــــــو نبود......

*****************************************

دلم خواب طولانی می خواهد... یک اتفاق.... چند ماه خواب عمیق... بیدار شوم و کسی را جز مادر و پدرم نشناسم... از صفر شروع کنم... نه عشقی باشد... نه غمی... مثل کودکیم ....


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی