استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته اسم نذیر و سوسن درخواست شده

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

عکس نوشته از اسم های دو نفره و درخواستی نذیر و سوسن nazir va sosan  در کنار هم برای پروفایل دانلود تصاویر لوگوهای حرفه ای طراحی شده از نام های ترکیبی نذیر و سوسن با کیفیت بالا در مدل ها و طرح های قلبی عاشقانه گرافیکی و نقاشی شده به همراه معرفی لینک استیکرهای تلگرامی نذیر و سوسن

عکس نوشته اسم نذیر و سوسن برای پروفایل

همیشه بیشتر از قبل دوستت دارم
همیشه بیشتر از پیش عاشقت هستم
به من بگو که نباشم تو باز هم هستی
به من بگو که بمیرم موافقت هستم

منم که پشت زمانها نشسته منتظرت
تمام ساعتها را شکسته منتظرت
منم در آخر ساعاتِ خسته منتظرت
من انتهای تمام دقایقت هستم

هزار مرتبه گفتم که دوستت دارم
هزار مرتبه گفتم من از تو ناچارم
ولی نه اینکه بگویم تو را سزاوارم
ولی نه اینکه بگویم که لایقت هستم

برقص و شعر بخوان من صدات خواهم شد
صدای سبزترین لحظه هات خواهم شد
مرا به شعله بکش من فدات خواهم شد!
مرا بکش به خدا من مشوّقت هستم!

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

عکس نوشته تبریک تولد به اسم سوسن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی