استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تبریک تولد به خواهر زاده

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۰۲ ق.ظ

یک گالری سفارشی از عکس نوشته و متن های کوتاه و زیبا برای تبریک تولد خواهر زاده تصاویر شیک با موضوع خواهر زاده عزیزم تولدت مبارک,اسم خواهر زاده شما چیه؟ میتوانید نام دلخواه خود برای تهیه و تزیین کیک تولد های سفارشی به سایت ما معرفی نمایید تا در اولین فرصت زیباترین تصاویر برایتان ارسال گردد از آلبوم تصا.یر این مطلب برای پروفایل خود در تلگرام اینستاگرام و ...استفاده نمایید.

امروز تولد خواهر زادمه

سلام خوبین عشق دلای من😍
از دیروز که خواهرزادم به دنیا اومده دایرکت من پرشده از پیامای پرمهرتون🥰 من بازم ازتون تشکر میکنم خانواده ی بزرگ من

♥️⁣

خاله جون دوست دارم برات بنویسم وقتی که به دنیا اومدی من فرداش امتحان حرفه و فن داشتم و راستش نفهمیدم چی خوندم و چی امتحان دادم از بس ذوق اومدنتو داشتم⁣

دلم میخواست بهت بگم که با خاله الناز اتاقتو تزئین کردیم و راجع بهت حرف زدیم و برای دست و پای کوچولوت ضعف کردیم بعدم خونه رو غرق دود اسپند کردیم و نشستیم منتظر تا بیای.⁣

هی خبر گرفتیم و هی انتظار کشیدیم تا بالاخره ساعت دوی شب به دنیا اومدی و شدی چشم و چراغ خونه‌مون،شدی اولین پسر خانواده‌مون، شدی دلیل قشنگی زندگی ‌من و عزیز و مامانت و خاله‌هات⁣

خاله یادته چقدر باهم عربی و ادبیات میخوندیم؟ ⁣
یادته چقدر کافه میرفتیم؟ ⁣
چقدر میخندیدم و یادته چقدر باهات درددل میکردم؟ ⁣
یادته با اون سن کمت چقدر برام دوتا گوش‌شنوا بودی و عاقلانه باهام حرف میزدی؟⁣

راستش میخوام بگم خاله ته دلم قند آب میشد از حرفات و برات آیت الکرسی میخوندم.⁣

خاله میخوام بگم قربون قد و بالات برم، قربون دل بزرگت برم و قربون بزرگ‌منشیت برم.⁣

فقط میخوام بدونی چقدر به بودنت افتخار میکنم، چقدر دوست دارم و چقدر برام با ارزشی.⁣
هرجا که باشم و هرجا که باشی تو عزیزترینی برام⁣

تولدت مبارکمون باشه♥️⁣


چه کسی پیش بینی می کرد
که این بچه ی ِ تنها
بعد ها
صاحب ِ دو تا خواهر دیگر می شود
..
یعنی
سه جهت خالی این سفره
پُر می شود
از
حضور
..
پانویس "
زندگی
فلاش بک ِ سهمگین ی دارد
..
نورپردازی این عکس ، جهت ِ تابیدن نور ، سایه هایش
و تنهایی ، همه ی اینها ، با هم ، یعنی ، عکس ی که
می گوید " با من حرف بزن

تولدت مبارک کیارش عزیزم خواهرزاده ی مهربونم ان‌شاءالله که ۱۲۰ ساله بشی عزیز دل خاله بهترین ها برای تو عزیزم

بعضی وقتا خدارو همینطوری شکر میکنم که یه دلگرمی بزرگ بهم داد که بتونم واسه زندگیم بجنگم و تلاش کنم تا تورو به ارزو هات برسونم♥️
همیشه دوست داشتم بهترینارو داشته باشی یکی یدونه ی قلبم💜
انگیزمی 💙، بیشتر از یه نیمَمی💚 ،همیشه چپ سینمی❤ ،میتَپی❣
زمینی شدنت مبارکم🙂♥️فرشته بی بالم

مهربانم حس بودنت قشنگترین حس دنیاست تو که باشی هر روز را ...نه هر ثانیه را عشق است


نباید یه مو از سرت کم بشه!

حق نداری اخم کنی، همیشه باید بخندی!

اجازه ناراحت شدن نداری!

باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی؟

حق مریض شدن نداری!

باشه؟ چون تو بهترین خواهرزاده دنیایی (تولدت مبارک)

عشق دایی.
❤❤😘😘
زنـدگی
کاروانیست زود گذر
آهنگی نیمـه تمام
تابلویی زیبا و فریبنده
می سـوزد و...
هیـچ چیـز درآن
رنگ حقیقت نمی گیرد
جز محبت

مبینا جونم خواهر زاده گلم

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

محمدمتین خواهر زاده قشنگم

هوا که ابری نبود...

.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن......

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک

 

سلام بچه ها فردا تولد خواهر زادمه چند تا متن خوب پیشنهاد بدید

 

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .

معصومه جونم بهترین خواهرزاده دنیا

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

امروز تولد یلدای گلم خواهرزاده مهربان و خوشگلمونو جشن گرفتیم. اینم کیک حشن تولدش که کار من بود
دوطبقه کیک. با گاناش و فوندانت . حدود هفت و نیم کیلو
عشق خاله تولدت مبارک. نازنینم نفسم قلبم خدا رو شکر که تو بینمون هستی عاشقتم الهی هزار ساله باشی

مطلب زیبا و دیدنی پایین را به خواهرزاده تان تقدیم کنید

عکس نوشته خواهر زاده دوستت دارم + متن

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی