استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته تبریک تولد به دوست تیرماهی برای پروفایل

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

دانلود تصاویر متن دار و تکست های تصویری بسیار جدید و زیبا و یادداشت های تصویری تابستونی شاد با موضوع تبریک گفتن تولد دوستی که متولد تیرماهه واسه پروفایل تلگرام، تصاویر همراه با جملات خیلی خوشگل و شیک، جمله های تصویری ماه تولد و انواع عکس در کنار استیکرهای جالب و جذاب راجع به تبریک زادروز به رفقای تیرماهی مخصوص پروفایل، انواع تصویرنوشته های ناب و خیلی عالی و دیده نشده و و مطالب و متن های تبریک تولد برای دوست تیرماهی برای پُست های اینستاگرام و تلگرام عزیزان، تهیه شده طبق سلیقه ها و خوسته های مختلف برای شما عزیزان در همین سایت در سال 1396. با ما همراه باشید...

 

عکس پروفایل تبریک تولد به دوست تیرماهی

 

روزی که تو آمدی

شعر نابی بودی

آفتاب و بهار با تو آمدند

روزی که آمدی

طوفان شد و پیکانی آتشین

در نقطه ای از جهان فرود آمد …

و من با تو باور کردم

که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد !

تولدت مبارک دوست نازنین تیرماهی ام

 

عکس تبریک تولد به رفیق تیرماهی

 

در روز تولدت

تنها کمی

برای چشم به هم زدنی

دستت را به من بده

تا دلت را در آغوش گیرم

تولدت مبارک رفیق تیرماهی عزیزم

 

عکس متن دار تیرماهی جان تولدت مبارک

 

تمایل چرخشِ چرخِ چرخونِ زندگی مایل به تمایلاتت بچرخه... تولدت مبارکاااا باشه رفیق

 

تصویرنوشته تیرماهی جان تولدت مبارک

 

امروز تولد کسیه که دوست دارم براش جونمو بدم ☺️ کسی که با اومدنش زندگیم از این رو به او رو شد ❤️
بی نهایت خوشحالم ازاینکه تورو توی زندگیم پیدا کردم عشقم ❤️ تولدت مبارک

 

*************************

 

امشب قشنگترین شب زندگی هر آدمیه که تورو داشته باشه تو قشنگترین داشته منی،،رفیق تیرماهی من تولدت مبارک...

 

*************************

 

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است
تولدت مبارک … سنجاقک زیبای تیرماهی من

 

عکس نوشته تیرماهی جان تولدت مبارک جدید

وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم شک نکن
“بهترینی”
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم ب جای تو فوت میکنم
دوست عزیزم سالروز تولدت مبارک..!

 

*************************

 

عطر هلو و شلیل با باد رسید
نوبت به دو چای در فرحزاد رسید


خورشید شکفت دلخوش و گرمابخش
تقویم ورق خورد و به تیرماه رسید


زمینی شدنتون مبارک تیرماهی های عزیز...

 

*************************

 

این چندمین تولد توست؟
و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .


"تولدت مبارک دوست عزیزم...

 

*************************

 

جهان برای من
با میلاد تو آغاز شده است
و برگهای تقویم ,,
تنها دیوارهایی فرضی ست
که فاصله را یادآوری می کنند...


تا باور کنیم,بی آغوش,,
عشق افسانه ای بیش نیست..
اما حالا که دوباره میلاد توست بیا با هم دیوانگی کنیم..
مثلا من ماه را جای تو میبوسم
و تو با قاصدکی برای چشمانم لبخند بفرست...
بعد باهم به ریش تقویم و دیوارهایش میخندیم ...
تنها خدامی داند هربار که میخندی,,دیوارها کابوس آوار میبینند.....

#از من
به**تو ♥

 

*************************

 

تمام شب ها و روزها را یکی یکی شمردم تا این روز فرا برسد...
... تیرماه سالروز زمینی شدنت مبارک.........

خوش امدی تنها عشق این دلِ درمانده...
دوستت دارم عزیزترینم...

 

*************************

 

تــــولــــــدت مــــــبــــارک،خـــــوش اومــدی ستـــاره

اگـــر چـه از راه دور هـیــــچ فـــایـــده ای نـــداره

شـــمــعــهـــارو روشـــن کــن و بـــه جـام دو تــا رو فـــوت کـن

نمـیـــشه پـــــیــشـــت بـــاشـــم فــقـــط بـــرام ســـــکــوت کــــن

تــــــو ایـــن روز طـلایــی نــگـــــو کــــمــی غـــــم داری

بــــدون کــه دیــــوونـــه ای بـــه نـــام مــــــــن داری

تـــــــــولــــــدت مبـــــــارکـ بــــــهـــتـــریـــنـــــم...

 

*************************

 

لابه لای گل سرخ. در میان کوچه سبز
خیال شادیت حس قشنگیست که من میطلبم.
تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را..!

 

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

 

 

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی