استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس متن دار تولدت مبارک پسرم

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۲۷ ق.ظ

 

و این بار عکس با متن های زیبا برای تبریک تولد به پسرم ،استیکر تولدت مبارک پسرم ،شعر تولدت مبارک پسرم،سالروز تولدت مبارک پسرم را در این مطلب قرار دادیم.

عکس پروفایل تولد پسر زیبایم

عزیزتر از جانم
داشتنت چه زیباست.
چه خوب که با تو مادرشدم صبور شدم و
دوباره عاشق شدم
عشق مامان دوسالگیت مبارکمون

اون نگاهه خوشگلت ، هلال ماهه مرداد!
چه کسی عشقُ به من نشون داد !
توی اون شبِ قشنگ ، خدا تو رو به من داد !
تو شدی ستاره ی هلالِ ماه مرداد !
توی این تولدِ قشنگُ و بی ریا
تو شدی باعث این ترانه ها !

تولدمحمد طاهای جان جانانم

عکس نوشته تولدت مبارک پسرم جدید
پسر عزیزم وقتی شمع های کیک تولدت را فوت میکنی
به یاد داشته باش که عشق تو
مثل شمعیه که تا ابد توی قلب من و پدرت میسوزه.
امیدواریم هرروز برایت رویایی باشد در دست ن دور دست..
عشقی باشد در دل ن در سر..
و علتی باشد برای زندگی ن روزمره گی..
مرد کوچک من
دوستت دارم
تولدت مبارک

پسر عزیزم ، تو دو ساله شدی و من سی و دوساله .در این دو سال روزهای کودکی ام را با تو مرور کرده ام پسر خوبم
تو که خنده هات قشنگ تر از تمام قشنگی های دنیاست
از لحظه ای که به دنیا اومدی تا ابد به خاطر بودنت از خداوند سپاس گزارم
تولدت مبارک هممون عزیزم


پسر خوبم
تو که خنده هات قشنگ تر از تمام قشنگی های دنیاست
از لحظه ای که به دنیا اومدی تا ابد به خاطر بودنت از خداوند
سپاس گزارم

پسر زمستانی من سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم.
پسر مهربون دهمین سالروز تولدت مبارکمون باشه

سلام به همگی امیدوارم که خوب باشین😍
لایک کامنت یادتون نره واسه گل پسری من😚😉

پسر عزیزم امسال بخاطر شرایط کرونا نتونستیم واست مث هر سال جشن بگیریم و تمام کسانی که دوست داری دعوت کنیم ایشالله سال بعد
جبران کنیم😍 مرسی از آبجی جون داداش جون
که در کنارمون بودن😚😚
به عشق پرسپولیس تم تولدش رو
پرسپولیس انتخاب کرد❤️
❤️درسته باختیم ولی پرسپولیس ❤️
همیشه برای ما قهرمانه❤️

جگرگوشه نازنین من! مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، امروز روز تولد تو است؛ به وجودت افتخار می‌کنم و هزاران هزار روز مانند امروز را برایت آرزو دارم

کیا کوچولوشون یک سالش شده!؟
یا به تازگی یک سالش میشه!؟
⭐⭐⭐⭐
اصلا تو به دنیا آمدی
تا حال ساده ما را
به بهترین حال تغییر دهی
شاید تو همان نشانه‌ی
حول حالنا الی احسن الحال خدایی
تولد یک سالگیت مبارک دلبندم

تولدت مبارک پسر عزیزم
میدانی؟
این حس مادرانه هیچ منطق و زبانی سرش نمی‌شود.
وقتی طغیان می‌کند دیگر نمی‌توان آن را آرام نمود.
هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.
هیچ دارویی تسکین‌دهنده آن نیست.
گاهی فکر می‌کنم اگر من اینگونه تو را دوست دارم، محبت خداوند به ما چگونه است؟
تردیدی ندارم که محبت او هزاران بار فراتر از حد تصورات ماست.

عزیزترینم
روز‌ها چه زود گذشتند و تو امروز از آن پسرک شلوغ بازیگوش تبدیل به یک آقای تمام عیار شده‌ای....
اما چه فرقی می‌کند که هنوز هم عطر وجودت با من همان می‌کند که عطر روز‌های کودکی‌ات.

فرزندم
بیاموز که زندگی را از طبیعت یاد بگیری.
چون بید متواضع باشی.
چون سرو راست قامت
چون صنوبر صبور
چون بلوط مقاوم
چون رود روان
چون خورشید باسخاوت
چون ابر با کرامت
چون کوه استوار
آرام، چون اقیانوس
و
روشنی بخش باش، چون مهتاب

پس تو را به خدایی می‌سپارم که مهربانترین مهربانان است.
در پناه حق باشی پسر عزیزم

پسرم! تولدت را در حالی تبریک میگویم که به تو دلگرمم.

به تویی که برای خودت مردی شده‌ای و شمع‌های

تولدت رابا غرور و سربلندی فوت میکنی. دوستت دارم

 

تولد پسرم

 

 

 

عکس تولد پسرم

 تولد تو پسرم بهترین صفحه تاریخ خاطراتمه ..مهدی پسر عزیزم سالروز تولدت مبارک

 

پسرم تولدت پیشاپیش مبارک

قند عسلم بهترین پسرم تولدت پیشاپیش مبارک

عکس نوشته پسر قشنگم تولدت مبارک

پسر خوشگلم یه مهر ماهی هستش ، امسال داره میره تو 17 سالگی ، عزیز دل مادر تولدت مبارک

امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدم مبارک پسرم

امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام

که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

پسرم تولدمان مبارک

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

تولدت مبارک پسر گلم

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

عکس نوشته جدید پسر عزیزم تولدت مبارک

 دیشب تولد پسرم بود جاتون سبز،البته پسرم 15 خردادیه ولی ما دیشب رو بهترین مناسبت دیدیم/ محمــــــد علی جونــــــم تولدت مبارک :*

پسرم تولدت مبارک عکس جدید

 امروز روز تولد پسرم امین هست پسرم وارد پانزده سالگی میشود پسر عزیزم تولدت مبارک

عکس نوشته گل پسرم تولدت مبارک

 امروز خداوند عزیز بهترین هدیه را به ما داد.گل پسرم تولدت مبارک

عکس پروفایل فرزند دلبندم تولدت مبارک

بچه ی منم امسال رفت داخل 9 سالگی ، پسرم تولدت مبارک

 

  • مریم واصفی

    سلام استیکر تبریک که زیرش اسمشون نوشته شده میشه با عکس خودشون باشه؟؟ واگر پاسخ مثبته هزینه چقدره؟؟

  • برای تولد پسرام ی متن می خواستم تولد هر دوشونه 

  • خانم منصوری
    سلام پسرم متولد۲۱دی ماهه یعنی چندروزدیگه تولدشش سالگیشه اسمش امجدهستش میشه لطف کنین بداش استیکردرست کنین
  • لطفااستیکربه نام سایمان بنویسید
  • فردا تولد پسرم رضا هست یه پروفایل با متن قشنگ میخاستم ممنون میشم
  • با سلام پسرم اسمش فرزاد هستش ۹اذر تولدشه میشه یه پروفایل قشنگ از زبون مادر بنویسید؟ ۱۵ ساله میشه
    پاسخ:
    بله حتما طراحی میکنم
  • پسرم پس فردا تولدشه ۱۶ ساله میشه اسمش یاسین هست این عکسا خیلی بدردم خورد سپاس
  • هیچی نداره کههههههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی