استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ

عکس نوشته و متن های زیبا با موضوع سر رفتن حوصله، عکس کسی که حوصلش سر رفته برای پروفایل ، معرفی استیکرها، جملات ناب تصویری و متن دار ناب و قشنگ درباره خیلی حوصله ام سر رفته واسه پروفایل

مطالب با تصاویر در مورد حوصلم سر رفته را به زودی در سال 96 همینجا شاهد هستید.

ای وای چکار کنم حوصله م سر رفته!!!

عکس نوشته در مورد سرد شدن رابطه دختر پسر 97 جدید

حوصلم سر رفته بیاین بحرفیم

عکس نوشته کارتونی حوصلم خیلی سر رفته برای پروفایل

 

***************************

 

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

 

هی میخام بگم حوصلم سر رفته
ولی یه به درک خاصی تو چشاتون میبینم

 

عکس نوشته کارتونی حوصلم خیلی سر رفته برای پروفایل

 

عاقا امروز یه پسره بم زنگ زد پرسید تو سمانه ای؟گفتم نه اشتباه گرفتی.
خلاصه از اون اصرار و از من انکار آخرش برگشته میگه داشتم سر به سرت میذاشتم حوصلم سر رفته بود:||
بعد میگن تحریما اثر نذاشته:||||

 

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

 

خدایا
تو همین ثانیه ...
نابود کن اونی که الان داره به همسر آینده من پی ام میده و من اینجا حوصلم سر رفته !!! ^_^

 

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

 

به بابام میگم حوصلم سر رفته میگه:
برو یه هاونگ بردار شلوارتو دربیار بذار توش بکوب:|

 

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

 

***************************

 

عکس نوشته حوصلم پکید برای پروفایل

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی